Perspectief Chadia
"O mijn god" zei ik en deed mijn handen op mijn mond."hou je bek dicht" zei een man dreigend met een pistool."jullie 2 meekomen of ik schiet jullie neer" zei hij en richtte het pistool tegen Aliyah's hoofd aan. Trillend liep ik met Aliyah achter die man aan."Chadia ik wil niet dood" zei Aliyah huilend. "Rustig maar we gaan niet dood" zei ik om haar gerust te stellen."Loop sneller" zei de man agressief en duwde ons in een zwart busje."Wat loop sneller we zijn je slaafjes niet" zei ik en keek hem vies aan. "ey loop door voordat je een kogel door je hoofd krijg" zei die man. We zuchtte en liepen in een soort van verlaten gebouw in. "hier deze kamer" zei die man en deed een deur. We liepen de kamer binnen en gingen op het bed zitten. "Take off your clothes and put them on" zei een andere man die blijkbaar geen NL kan. "Wat put your clothes off dacht je ik ben hoer" zei ik. "i dont like the way you talk to me" zei hij boos. Er kam een andere gast naar binnen en vroeg wat aan de hand was. Ze spraken wat Frans en er liep een man dreigend naar ons toe.
Perspectief Safae
Ik werd wakker door een gil. Ik besteed er geen aandacht aan en ging weer verder slapen. Na ongeveer 10 min kon ik niet meer slapen dus besloot ik maar op te staan. "Ey waar zijn Aliyah en Chadia" vroeg ik. "misschien ontbijt halen" zei Samuel slaperig."ja kan" zei ik en stond op. ik pakte mijn spullen en ging douchen. Outje20 min later
"Woow hoezo duurt het zo lang" zei ik zuchtend."kom zo even beneden kijken" zei Safouane.
"Ja Isgoed ik bel ze even eerst" zei ik."kan niet hun telefoons zijn hier" zei Samuel en pakte hun telefoons. we besloten om een rondje te maken om het hotel heen maar we zagen ze niet
Ik begon gekke stress te krijgen. we liepen naar boven en
30 minuten later
Samir werdt anoniem gebeld
#gesprek #luidsprek
Samir:hallo
Anoniem: ik heb je vriendinnetjes hier
Chadia:HELP HELP
Anoniem: hou je kkr bek
Samir: Ey luister raak ze niet a kkr homo
Anoniem: HAHA ik neuk ze 1 voor 1
Samuel: a kkr jood raak ze aan dan gaan we zien
Anoniem: Ik neem die andere hoertje straks ook mee safae toch
Samir: kom dan gaan we zien
Anoniem: Whaha
#eindgesprek
Samuel gooide ruw zijn telefoon weg en ging door zijn haren."broer komt goed we gaan ze halen" zei Samir. ik was zo bang dat ik Aliyah en Chadia zou verliezen dat ik gewoon niks zei."waar zijn ze" vroeg ik."denk België" zei Samir."wejo hayeck ver" zei ik zuchtend."ik heb een neef hier in Parijs ik kan hem vragen of hij wat mannen kan sturen en een auto kan regelen" zei Samuel."ja aljeblieft vraag" zei ik."Samir blijf met Safae hier voor dat die zemmel komt" zei Safouane."ja we kunnen" zei Samuel en trok zijn jas aan.Even later gingen ze weg en bleven Samir en ik alleen in de kamer. ik zuchtte luid en ging liggen.
"Wat is er" vroeg Samir. "Ik maak me zorgen" zei ik zuchtend "hoeft niet schatje zei hij en kwam naast me zitten."oeff dit geef me echt jnoen" zei ik en veegde mijn tranen weg."niet huilen baby" zei hij en deed een arm over me heen."ga ga"zei ik en duwde hem weg."Whaha vindt het leuk als je zo doet"zei hij en kwam weer naast me zitten. "Ga gelijk in me"zei ik."Whaha kom kom" zei hij en deed een arm over me heen."Wesh ben je doof oulleh laat los"zei ik en probeerde hem van me af te duwden.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...