Perspectief Mootje
~Vrijdag
Ewa dreries lang niet gesproken Shi 2 jaar ofso
Er is niet echt wat gebeurd weet alleen dat SS uit de onderwereld zijn gestapt zehma heilig doen omdat ze vrouw hebben.Ze zijn toch alle 3 kechs dus maak niks uit.
Het is nu 12 uur ofso en alleen ik en me broetje zijn thuis.
Ik liep naar benden en zag me broetje in zijn boxer.
"Ey mo er komt zo een meisje alsjeblieft ga normaal doen"zei me broertje."hoezo komt ze hier eh zehmmel"zei ik."ze heeft 2 broers kan niet naar haar"zei hij."Ga je der neuken oulleh"zei ik en ging naast hem zitten."neee tuurlijk niet"zei hij."hoezo niet "zei ik.
"Gewoon niet"zei hij."baby zou der allang al goeie stoten geven"zei ik.hij negeerde me en ging op zijn telefoon."hoelaat komt die kech" zei ik. Me broetje keek me boos aan en gaf me een vuist."Ze is geen kech eh kkr jood" zei hij boos. ik stond op en gaf hem een stoot tegen zijn kaak."sla me nog een keer dan gaan we zien" zei ik boos. Hij schopte me en keek me vies aan.
Me broetje en ik belande in een soort vecht partij. Na het vechtpartij liep hij naar boven en ging douchen. de bel ging en ik deed open.
Ik zag een meisje van ongeveer 15, 16 ofso. Ze wast best wel mooi ik ga niet liegen."Hey is Ilias thuis" vroeg ze."ja hij is aan het douchen kom binnen" zei ik.
Ze glimlacht naar me en kwam binnen. ze deed haar schoenen uit en liep naar de woonkamer.
Ik volgde haar en plofte op de bank. Ik pakte me telefoon en keek naar haar gezicht. "Ga maar zitten hoor" zei ik. ze knikte en ging zitten.Even later kwam ilias naar beneden en wenkte dat meisje om te komen.
Perspectief Ilias
"Wat is met je lip gebeurd" vroeg deliyah
"Ging vechten met me broer" zei ik. "O gaat het" vroeg ze."tuurlijk" zei ik lachend en ging op me bed liggen.Ik zou me even voorstellen, ik ben Ilias broertje van van die mootje ben 17 jaar oud. En ben echt lekker. Kijk hoe sexy ik ben
( foto)Dit is mijn prachtige vriendin deliyah we zijn al 4 maanden samen en ze is echt een schat van goud. Ze is 16 jaar oud.
Back to the story...
"Kom wat sta je daarzo" zei ik lachend. Ze kwam naast me liggen en zei niks."wat doe je verlegen" zei en duwde haar speels weg. ze lachte en keek me aan."hoelaat begin je" vroeg ze."1 uur en jij" vroeg ik.
"Half 12" zei ze."aii ik breng je naar school" zei ik. "Nee hoeft niet" zei ze."Ik ga je gewoon naar school brengen als je het wilt of niet" zei ik en stond op. Ze stond op en we liepen naar beneden waar ik me broer zag. ik gaf hem een vies blik en trok me schoenen aan.
Ik pakte me scooter sleutel en liep samen met deliyah naar me scooter. ze sprong achter op en ik reed weg.aangekomen op school was het net pauze. Ik parkeerde me scooter en deed een arm over daliyah heen. We kregen paar vieze blikken van meisjes en jongens maar gunden hun geen aandacht.
Perspectief kenza
{12:15}
Aangekomen op school ging ik in de kantine zitten. Even later kwamen amina en hajar ( tweeling zusjes van Safouane)
"Heyy" zei ik en gaf ze een knuffel."waar is deliyah" vroeg hajar."ze zei dat ze langs Ilias zou gaan" zei ik."oehhhh" zei amina.
"En hoe is het met de boys" vroeg ik aan ze."Heb niet eens tijd voor mezelf laat staan voor hun" zei Amina lachend."HAHAHA maar echt" zei ik lachend."maar hajar die kechba heeft al Shi 2 boys" zei amina."wollah mehhh" zei hajar.
"HAHAHHAHA ga stuk" zei ik lachend."nee kijk er voegde opeens 2 jongens me toe dus ik vroeg gewoon of ze een foto konden sturen 1 was kkr lekker en die ander viel gewoon mee" zei hajar.
"Mmmm" zei amina."ewa dan niet toch" zei hajar. "Hahah nee vertel" zei ik."oke dus die knappe vroeg of hij me beter mocht leren kennen dus zei gwn ja hoor, waarom niet weetje" zei ze.
"Weet je hoe oud die gast is" zei Amina met grote ogen."nou vertel" zei ik. "20" zei ze. "20 die gast kan zo de gevangenis in" zei Amina."20!!!! Hajar je gaat vooruit man" zei ik.
Even later was het pauze en zagen we deliyah en Ilias aankomen. ze gaven elkaar een kus en Ilias liep weg.Deliyah liep naar ons toe en gaf ons een knuffel."en hoe was het bij je vriend" vroeg amina."gewoon normaal" zei ze "heb je hem gesokt oulleh" zei hajar. "Nee ben je gek" zei deliyah."waar is dounia" vroeg deliyah."geen idee miss komt ze later" zei amina.
de bel ging en we gingen naar de les. we namen plaats en pakte onze boeken."jongens vandaag is de laatste dag van school dus jullie mogen iets voor jullie zelf doen als het maar rustig blijft" zei de juf.
"Ben echt voor niks naar school gekomen man"zei ik."ofso" zei deliyah."wat gaan jullie doen in de zomervakantie?"vroeg hajar.
"Ik hoop dat ik op vakantie ga"zei deliyah."O jaaa me nicht haar babyshower is donderdag jullie moeten komen he"zei deliyah.
Vergeten te zeggen deliyah is de nichtje van Aliyah dus eigenlijk zijn deliyah en ik familie
"Sowieso komen we me broer gaat ook dus gaan we gelijk met hem mee"zei Amina.
"Ga je Ilias uitnodigen"vroeg ik."ik weet het niet ga Aliyah vragen als hij kan komen"zei ze.
Ik knikte en ging wat op me telPerspectief lorenzo
14:00
Ik ben Lorenzo ben de beste vriend van Ilias en ben 17 jaar afkomst Dominicaans en ja dat is het denk ik.
"Eindelijk zijn we uit"zei ik en liep naar me kluis."ja wollaah"zei Ilias en gooide zijn boeken in zijn kluis.
"Wat is planning voor vanavond dan"zei ik."vandaag is laatse dag disco schaatsen in Diemen wakka naar daar dan"zei Ilias."isgoed"zei ik.we liep naar buiten en zagen een groep meisje op een bankje zitten. 1 van die meisjes was de vriendin van Ilias.er is zo een meisje Kenza ofso ze is echt wauuw man."kijk je vriendin"zei Ilias lachend en keek Kenza aan.
"Hou je bek broer"zei ik.We liepen naar de meiden en vroegen of ze ook vanavond zouden disco schaatsen."ik heb nog geen scooter dus wordt lastig"zei Kenza."ik kom je wel halen als je dat goed vindt"zei ik.
Me hart bokte als een gek."ja hoor isgoed"zei ze en glimlachte naar me."we kunnen toch met zijn drieën op 1 scooter "zei daliyah."jaa"zei ik."dan gaan bijvoorbeeld hajar en ik achter Ilias en Kenza en amina achter jou"zei ze.
"Ja dat kan ook"zei hajar."aii dan spreken we bij pleintje af rond 7"zei ik."als ik niet mag ofso ik meld jullie dan"zei Hajar."ja isgoed"zeiden we.Ik pakte me scooter en reed naar huis.
~
~
Volgende deel komt snel stem en rea🥰
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...