{ in Mexico }Perspectief Aliyah
19:00
Samuel had novell en Céline in bed gelegd en liep ging op het bed zitten. ik deed me haar in een hoge staart en ging op bed liggen.ik ging op me telefoon en hoorde Samuel met iemand praten."Ik weet het mis joune ook" zei hij."Met wie bel je" vroeg ik."wat bemoei jij je steeds mee" zei hij geïrriteerd. "maar tegen wie praat jij zo en ik heb het recht om te vragen met wie je praat ben wel je vrouw voor dat je het weet" zei ik."Bel mrt Leyla nu blij" zei hij. AHAHHA hij durft met zijn ex te praten top.
Ik pakte zijn telefoon uit zijn hand en hing op."heb zoveel vragen in me hoofd wat de kkr ben jij aan het doen" zei ik geïrriteerd.
Ik ben / was gestopt om uit te schelden met kkr want weetje ben volwassene en moet me ook gwn zo dragen maar als ik boos ben sorry.
"Zoals je zag was ik aan het bellen met Leyla" zei hij en stond op.Ik had echt geen tijd voor dit. ik gaf zijn telefoon en sprak de hele nacht niet tegen hem. Ik legde me telefoon weg en besloot om te gaan slapen
4 uur s'nachts..
"Nee ben hier een week als ik in nl ben kom ik je wel opzoeken ja schat" hoorde ik Samuel zeggen. Ik stond op en keek hem aan."Je vindt dit gewoon normaal?" Vroeg ik."ik praat toch wat is er mis mee" zei hij en keek me boos aan. Wooww brutaal deze gast!
Ik stond boos op en liep naar de badkamer. Ik voel gewoon die brok in me keek maar ik wil niet dat hij me ziet huilen terwijl hij nu met die chick belt dus het zou hem toch al niks schelen. Ik keek in de spiegel en er rolde en traan over me wang.
Dit klopt gewoon niet, zo ken ik Samuel helemaal niet. We hebben 2 kinderen dus wat doet hij allemaal hij is nu volwassen en hij gedraagt zich nu alsof hij 16 is ofzo. Ik begreep er helemaal niks meer van. Ik veegde snel me tranen weg en waste me gezicht.
Ik liep weer naar de kamer en maakte geen oogcontact met hem. Ik dook me bed in en lag zo ver mogelijk van hem. Ik hoorde nog heel lichtjes de stem van die hoer en viel toen in slaap. De volgende ochtend werd ik heel slecht wakker.
Me gedachtes sprongen gelijk weer naar wat er gister gebeurde. Weet je wat ik ga hem gewoon skotten en doen alsof hij er niet is. Ik keek naar Novell en Céline en zag ze lekker spelen in bed.
"Heey schatjes van me" riep ik en liep naar ze toe. "Mamaaa" riepen ze. Ik lachte en tilde ze op. We liepen naar de badkamer en ik waste hun snel. Trok hun outjes aan en ik nam een douch.
Na het douchen liep ik naar de kamer en zag Samuel op het bed liggen. "Papaaa" zeiden Céline en Novell en rende op Samuel af. Ik deed me haar en riep Novell en Céline om te gaan eten beneden. Samuel mag lekker ze eigen shit doen. Fucking hond.
We liepen naar de kamer van Chadia en Safouane en klopte op de deur. de deur werd geopend door Safouane."we komen zo Chadia moet even snel Bilal douchen" zei hij."isgoed wij gaan alvast naar beneden" zei ik."isgoed" zei hij. Novell en Céline wilden zo graag met de trap gaan dus we liepen naar de trap.
"Hou je vast he Céline" zei ik."ja mama" zei ze en hield de leuning vast. Ik maakte een foto van haar en pakte haar hand vast. Der haar ziet er niet uit maar maak niks uit.
{ Foto }
Perspectief Chadia
Ik nam Bilal mee naar de douch en waste hem. Na het douchen koos ik een outje voor hem en trok het aan. "Kom schatje dan kam ik je haren door" zei ik en pakte een kammetje. Hij ging voor me staan en ik kamde zijn haar. "Mama" zei Bilal."Ja lieverd" zei ik en keek hem aan via de spiegel. "Wat gaan we doen vandaag" vroeg hij. "Weet ik niet schat moet je zo aan papa vragen" zei ik "gaat tante liyah ook" zei hij (hij noemt Aliyah, liyah😂) "ja volgens mij wel. Hij lachte en ik maakte nog een snelle foto van hem.
Safouane kwam binnen en tilde Bilal op. "We wachten beneden ja" zei hij en gaf me een kus. Ik kleedde me snel om en koos een hoofddoek. Ik pakte me spullen en liep ook naar beneden. Nadat we allemaal beneden waren besloten we om met 2 auto's te gaan.
Safaouane ging rijden en Samuel zat naast hem. Aliyah en haar kinderen en ik en Bilal zaten achterin en Safae, Samir en haar dochter gingen met Samir's auto. Onderweg zag ik aan Aliyah dat er iets was ze keek niet echt blij ofzo. "Aliyah" fluisterde ik zacht. Ze keek me aan "ja" zei ze "wat is er" vroeg ik.
Ze keek naar beneden en zuchtte. "Ik vertel je zo ja. Teveel oren" zei ze. Ik knikte. Aangekomen in het centrum van Mexico stapte we uit en liepen de stad in. Aliyah, Safae en ik liepen ff achteraan zodat Aliyah kon vertellen wat er was.
Nadat ze het verhaal had verteld bleef ik versteld staan. Nee dit kan echt niet.Volgde deel komt snel meer
Stem en rea ❤️
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...