Wat we vooraf ging :"oke kijk..."
~
~Perspectief manal
• 22:34
"Oke kijk ik heb een neppe sex tape gemaakt omdat ik jaloers was op jou en Chadia" zei ik zacht. "WAAROM" zei hij boos."omdat ik nooit echte liefde heb gekend, de meeste jongens waar is mee had wilden alleen sex en jij en Chadia zien er zo gelukkig uit" zei ik."Maar dan ga je toch geen neppe sex tape maken van ons want nu hebben Chadia en ik ruzie door jou" zei hij."ik wilde jullie laten voelen want ik ook voelde zoals een gebroken hart en elke dag huilen waarom ik niet een vriend heb die niet alleen aan sex denkt" zei ik huilend. hij zuchtte en ging tegen over me zitten.
"Ik zeg wel tegen Chadia dat het allemaal nep is en laat de originele video zien en hoe het allemaal is gekipt en plakt" zei ik en veegde me tranen weg."ja graag" zei hij. Ik pakte me handdoek en deed die om me middel."waar is ze" vroeg ik "binnen" zei Safouane en stond ook op.
Ik liep naar binnen en zag Chadia met Safae zitten. ze keek naar me en keek me gelijk vies aan."mag ik je even spreken" zei ik tegen haar.ze keek me aan en negeerde me."het is belangrijk" zei ik."O zodat je weer kkr bullshit uit je bek kunt lullen he" zei ze boos.
"Nee wollah niet wil je de waarheid vertellen" zei ik."ewa praat" zei ze."dat filmpje van mij en Safouane is nep heb gewoon een vriend gevraagd om het te knippen en plakken" zei ik en pakte mijn telefoon der bij en liet alles aan der zien."Wollah jij bent echt kkr zielig dat je dit doet tfoee" zei ze en stond op.
Ik zei niks en keek der maar aan."Safae kom we gaan deze chick geeft me jnoen" zei Chadia en liep met Safae weg. Ergens voel ik me wel schuldig en ik begrijp ook wel dat ze boos op me is want dit is wel echt erg wat ik heb gedaan.
Perspectief Safae
Chadia en ik liepen naar onze kamer en zagen Aliyah der schoenen uit doen."ewaa Habbiba" zei ik en gaf der een knuffel."ewaa lekkerding" zei ze en gaf me een kusje op me wang."Hoe was het met Samuel" vroeg Chadia en ging op haar bed liggen."leuk man" zei ze en deed der haar in een slordige knot."hoe was het hier" vroeg ze vragend."Drama en nog eens drama" zei ik. "Vertel" zei ze nieuwsgierig."vertel jij het?" zei Chadia en keek ma aan."saff" zei ik en ging goed zitten.
Ik vertelde haar alles wat er was gebeurd van Samir tot aan manal."NEEEEEEEEE SAMIR zeg ik zweer" zei ze geschrokken."WOLLAHHH!!!!" Zei ik. "Neee wtfff hoe dan wats met die jongens aan de hand" zei ze."jaaa kkr jonge" zei ik."Beter voor Samuel gedraagt hij zich" zei ze dreigend. "HAHAHAHAH maar echt" zei Chadia lachend.
"Gaan we naar boven even meiden praatjes" zei Aliyah. Er is zo een grote balkon op de bovenste verdieping waar je kan chillen in een hangmat etc."ja isgoed maar laat ik eerst gaan douchen want die geur die hier vandaan komt is niet gezond a nicht" zei ik lachend.
Ze lachte en zeiden dat ze ook zouden douchen.
Nadat we allemaal hadden gedoucht gingen we in onze pyjama's en nog wat snacks naar boven. Daar aangekomen zagen we 3 meiden.
Snel claimde we de hangmat en schommelbank. We hoorde ze zuchtten en nog wat in het Spaans zeggen."Maar Aliyah waneer bruiloft dan" zei ik lachend."vraag Samuel" zei ze lachend en blozend tegelijkertijd."wollah teh ik vraag als ik hem zie" zei Chadia lachend."MAAAR Safae fakka met jou en Samir dan wats gaande nu" zei Aliyah.
"Jullie vriend wilde zomaar sex hebben terwijl hij gewoon op me kon wachten ik zeg maar wat" zei ik."WHAHAHAHHAH"
"Whahh nee sike sike" zei ik lachend.
"Maar ja kijk mij maakt niet uit dat hij het heeft gedaan wist allang al dat hij ontmaagd was maar de grap is gewoon dat hij kkr schijnheilig loopt te doen van ik weet niet waar je het over hebt blabla en nog achter me KKR RUG LOPEN te doen. ALS WAT ZIET HIJ MIJ KECHBA OULEH" zei ik boos."Komt goed echt" zei Chadia en gaf me een schouderklopje. ik nam een diepe zucht en keek Chadia aan."Ey chaida nu je weet dat het fake was ga je met hem praten?" Vroeg ik."hij mag naar mij toe komen" zei ze lachend."AHAHHA bitch" zei Aliyah lachend.
Na een hele leuke en leerzame gesprek belde Samuel Aliyah waar we waren.Perspectief Safouane
"Ze zijn boven kom we joinen ze" zei Samuel. We stonden op en trokken onze slippers aan. We liepen naar boven en zagen ze in de verte kletsen. We namen plaats en ja het was best stil tussen mij en Chadia en Samir en Safae. Maar we hadden een soort van plan bedacht hoe we het goed gaan maken met ze. Ik heb Samir geholpen en hij mij.Samuel vertelde het plan aan Aliyah en Safae en daarna gingen Samir, Safae, Aliyah en Samuel weg. Wat dus bij het plan hoort. Ik schraapte me keel en ging tegenover Chadia zitten. Ik pakte der hand vast. "Chadia je moet me echt geloven zelfs manal heeft het je verteld en ik zou dat soort dingen nooit doen. Ik heb jou toch waarom zou ik naar een andere meisje gaan voor aandacht terwijl ik al genoeg aandacht krijg van het mooiste meisje ter wereld. Chadia vergeef je me? Ookal is het iets wat ik eigenlijk niet eens heb gedaan" zei ik twijfelend en keek der aan.
Er verscheen een glimlach op der gezicht en ze knuffelde me. Dat betekent dus een ja😁. Ik knuffelde haar stevig terug. "Beloof je me 1 ding?" Vroeg ik nadat we elkaar los lieten "vertel" zei ze "dat je nooit meer zomaar dingen gelooft van mensen die je amper kent" zei ik lachend. Ze lachte en duwde me speels weg. "Beloofd?" Vroeg ik. "Ja beloofd!" Riep ze.
We stonden op en ik zette me arm over der heen en we liepen naar de rest. Ben blij dat het weer goed tussen ons is. Broer had deze chick lijp gemist he, maak grap. Haar lach gewoon alles.
Perspectief Chadia
Gelukkig is het weer goed tussen ons. Ben kkr dom dat ik die kech geloofde boven hem. Maar was gewoon boos en geschrokken. We liepen naar de kamers en zagen ze daar ook niet. "Waar zijn die zwervers" vroeg ik "wollah meh ik weet" zei Safouane en we liepen naar de lobby "oh daar" zei ik en wees Naar een bank waar ze op zaten."Ewa drerries" zei ik en nam naast ze plaats "hey pop, en is het weer goed tussen jullie" zei Aliyah vragend. Ik knikte en keek naar Safouane. Hij gaf me een knipoog en ik gaf hem een snelle glimlach.
Uurtje later....
Perspectief Samir
Waar is die kkr hoer. Na dat ik het hele hotel heb gezocht vond ik haar daar flirten met de Bali man. Wat een kech. Ik liep op der af " Ey Your cancer mother what are you lying" schreeuwde ik tegen haar. " wat is jou probleem" zei ze en draaide om ze schrok toen ze me zag. "Dus je kan Nederlands" zei ik. Ze bleef stil. Ik weet ze moest dit sws doen van iemand want ik ken der niet eens. "Van wie moet je dit doen"schreeuwde ik . "Wie ben jij" zei ze zacht. " ey ik heb geen rijd voor dit beter zeg je nu van wie je dit moest doen voor dat ik je klap" zei ik. Ze werd bang. "Euhh euhh van Mohsin" zei ze bang. "Luister dan jij gaat nu naar safae toe en zegt dat het nep was voor dat ik je moer bal" zie ik. " nee hij gaat me dood maken"zei ze. " boeit me niet je gaat nu naar safae" zei ik. Ze schudde nee met der hoofd. " je hebt me hele relatie verpest" schreeuwde ik tegen der. "hij gaat er toch niet achterkomen als jij gewoon je bek houd" zei ik. "Oke is goed maar mohsin mag niks weten" zei ze. "Oke ga naar safae ze zit alleen in der kamer"zei ik.Perspectief safae
Iemand klopte op de deur "kom binnen" riep ik. Ik zag daar het meisje staan welke Samir heeft geneukt. " Go away" zei ik. "Ik kan gewoon nederlands" zei ze. "Oke wat moet je" zei ik. " ik moet je iets vertellen" zei ze. "Oke maar het boeit me niet" zei ik boos. " kijk Samir en ik hebben niks gedaan" zei ze. " weet je dat zeker want ik heb andere dingen gezien "zei ik. "Ik moest hem drogeren van me broer mohsin" zei ze en keek naar beneden. " wacht is mohsin jou broer" zei ik. " ja en hij wou dat het leek alsof ik het met Samir deed" zei ze. " zodat jullie uit elkaar gaan " zei ze. "En die condoom dan op de grond" zei ik. " daar zit zeep in" zei ze. Ik bleef ff stil. " dit moest ik ff zeggen ik ga" zei ze onschuldig En liet me daar verbaasd achter.
10 min later....
Er klopte weer iemand op de deur. Ik gaf er geen aandacht aan.
" ik ben het" zei Samir en kwam naar binnen. " jij weer" zei ik met een kleine lach. "We moeten praten"zei Samir. "Ja" zei ik. " ik zweer ik heb niks gedaan met haar het was nep" zei hij. Ik drukke zijn mond dicht met me hand. " ik weet het ze heeft het me verteld" zei ik en hielt me hand weg. "Dus het is weer goed tussen ons" vroeg Samir. Ik knikte ja met me hoofd. Hij knuffelde me "Onthou ik zal zo iets nooit doen" zei hij. "Beter voor je" zei ik zogenaamd hc. Ik trok me zelf een beetje los uit zijn knuffel. "Safae" zei Samir. " ja" zei ik. " ik hou van je" zei samir en keek me aan. "Ik ook van jou" zei ik. Samir kuste me vol op me mond.~
Stem en rea😁
Volgende deel komt snel weer!
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...