Wat vooraf begon; we renden zo snel als we konden dichter bij het geluid tot we paar jongens zagen die 3 meisjes in een busje probeerden te duwen......
Perspectief Safouane
Me bloed kookt als een gek. Ik zie Chadia, Safae en Aliyah tegenstribbelen. We rennen als een gek hun richting op en al snel vliegt mijn vuist naar de kaak van een gast die Chadia vast heeft. "RAAK MIJN VROUW NOOIT MEER AAN K** HOMO!!" Schreeuwde ik naar hem en begon hem overal vuisten te geven. Nadat ik hem K.O had geslagen nam ik Chadia in mijn armen. "Heeft ie je aangeraakt" vroeg ik. "N-nee" zei ze trillend en liet een traan vallen. Ik kan er echt niet tegen als me vrouwtje huilt.Nadat ik der hem gekalmeerd liepen we met ze alle naar de AH. "Gaat het?" Vroeg ik der en deed een arm om der heen. "J-J..aa" zei ze zacht. "Wat was er überhaupt gebeurd dat ze jullie wilde ontvoeren" vroeg Samuel terwijl hij een arm om Aliyah had. "Uhm ze vroegen Chadia der nummer en dat soort dingen en toen pakte ze ons vast en rilde ze ons naar een zwarte busje en toen kwamen jullie" zei Safae. "Als jullie der niet waren he dan waren we sws verkracht" zei Aliyah.
-
Nadat we de AH uitliepen liepen we terug naar school...
Perspectief Aliyah
OMGG we waren gewoon bijna ontvoerd. Maar gelukkig kwamen Samuel, Samir en Safouane ons net op tijd redden."Ik ga naar huis heb echt geen zin meer in school" zei ik en strikte me veters."wakka pretpark ofso want wollah meh ik heb ook zin om naar school te gaan" zei Safouane."jaaa kom" zei Chadia enthousiast."hoe gaan we" vroeg ik."auto" zei Samuel."Gaan we met 2 auto's?" vroeg Safae. "Ja ik rij sws" zei Samir "ja ik ook" zei Safouane. "Ik wil ook rijden" zei Samuel. "Oke weet je we doen gewoon Safae met Samir, Safouane met Chadia en dan Aliyah met mij" zei Samuel en sloeg een arm over me heen. Ik rolde met me ogen en liet het maar.We stapte allemaal in. En ik dus bij Samuel. We zouden naar Walibi gaan. Samuel stapte in en keek me heel lang aan. Terwijl ik wachtte wanneer hij zou gaan rijden. "Hallo ga je nog rijden of wat" vroeg ik "oh... Uuhm ja sorry" zei hij stotterend en begon te rijden. Hahahaha echt een gekkerd.
Nadat we er waren stapte we allemaal uit en de jongens zochten een parkeer plek. "En?? Hoe was het bij jullie in de auto" vroeg Safae lachend "Ulg Samuel keek me hele tijd lang aan als of ik een spook was"zei ik lachend "hahaha en jij Chadia?" Vroegen Safae en ik "Uhm.. i-k uhm.. ja" zei ze en kleurde rood. WoW wat deden die 2 nou weer in de auto😍😂 "wat is er, Wesh hebben jullie geneukt ofzo" vroeg ik lachend "WAT!?! Ben je lijp nee kijk ik keek gewoon door het raam en opeens voelde ik zijn hand op de mijne en ik schrok en ja toen keek ik gelijk weg want ik voelde dat ik rood kleurde" zei ze zacht. "Whahaha OMGG. En?? Hoe voelt z'n hand, zacht? Lekker warm?? Groot?" Vroegen Safae en ik.
Nadat de jongens er waren kochten we tickets en liepen naar binnen. "OMGG wat gaat me ma wel niet denken dat ik met jongens naar pretpark ga" zei ik hard. "Ohjaa mijn madre ook man" zeiden Safae en Chadia. We belde onze moeders en zeiden gewoon dat we met paar vriendinnen naar Walibi gingen en gelukkig vonden ze het goed.
"Wezebii Wollah teh ik ga daar in" zei Samir en rende naar de Goliath. we liepen achter hem aan en gingen in de rij staan. Ik zag dat 3 meisjes een beetje lang keken laat me zeggen te lang om naar mij te kijken.
"Is er wat dat jullie zo lang kijk" vroeg ik en keek ze aan.
"Ik kijk niet naar jou hoor dus voel je niet speciaal" zei 1 van hun kakkerig. "Ik ben speciaal en volgens mij keek je naar mij, anders ben je fucking scheel want wie moet je anders aankijken" zei ik geïrriteerd."Naar hun 3" zei ze en wees naar de SSS."Oh sorry ze zijn bezet en hebben geen intresse in jullie dus jullie kunnen jullie verkaaste koppen omdraaien en door lopen" zei ik en keek ze vies aan. ze liepen niet door en keek me maar aan."Ewa dan niet" zei Safae en liep dwars door ze heen."Wat doe je nou je dringt voor" zei ze bitchy."Wat doet je nou" ze zei dat je moest lopen maar je loopt niet dus Ewa ja dan gaan wij voor bitch" zei Chadia op een kakkerige stem."dames ga even netjes in de rij staan" zei een oud vrouw. Ik Dacht echt even bij mezelf what the fuck doet deze oude wijf hier als ze in de atractie gaat zoekt ze gewoon der dood.
"Mevrouw we vroegen ze om door te lopen maar ze blijven maar daar staan als 1 of ander stokstaartjes dus liepen wij maar door als normale mensen" zei ik zo beleefd mogelijk. Ze mompelde nog wat dat op "allochtonen weer" leek en pakte wat brood.
We duwden die meisjes opzij en gingen voor hun staan. "Wat ga je voordringen" zei een van hun. "Zoals ik al zei jullie wilden toch niet doorlopen dus Ewaja dan lopen wij maar door." Zei ik bot terug.
"Waar zijn Safouane enzo" vroeg Chadia nadat we bijna aan de beurt waren "we zijn hier schatje" zei Safouane. "Ik ben toch je schatje?" Zei een van die hoeren weer "Uuhm sorry maar wie ben jij?" Zei Safouane en keek der scheef aan "Amal, je schatje" zei ze hc "kifesh? Ik ken jou" zei Safouane."wollah wel zehma nu doen dat je me niet kent hayeck zielig" zei ze en keek hem vies aan."luister dan hij zegt dat hij je niet kent dus dan kent hij je niet dus hou je bek dicht en praat niet tegen hem" zei Chadia licht geïrriteerd.
"oh ben je jaloers dat hij en ik wat hadden lieve schat" zei ze en begon te lachen."Ook al hadden jullie wat het zou me niet boeien maar de grap is dat hij je niet kent" zei Chadia lachend. "Hij en ik hadden wat" zei ze en wees naar Safouane en der zelf "Wollah meh we hadden wat" zei Safouane nu boos. "Wollah teh we hadden ik kan nog gesprekken laten zien" zei ze "Ey had ik ooit met deze chick nee toch" vroeg hij aan Samir en Samuel."Wollah meh" zei Samir."nee heb der nog nooit gezien" zei Samuel. "Oh en hoe weten hun dat" zei ze."Omdat ik ze alles vertel als het moet vertel ik ze met wie ik neuk" zei Safouane dood normaal.
Perspectief Safouane
Wollah teh dat meisje maakt me boos want heb der nog nooit gezien."Je bent kkr raar eerst komen zeggen dat je van me hield blabla en dat ik de moeder van je kinderen wordt en nu doe je alsof je me niet kent omdat je vriendin hier is hayeck raar wollah" zei ze."Hou je kkr bek dicht man waar haal je het lef vandaan om zo tegen mij te schreeuwen want je lult nu alleen maar kkr veel shit uit je bek" zei ik boos.
"Hoe heet je" vroeg Samir."AMAL" zei ze schreeuwend."Bitch hou je bek waarom schreeuw je zo hard" zei aliyah."Ewa saff je had met hem volgens jou maar wat wil je er nu mee bereiken wil je trofee oulleh" zei Chadia boos.
"Nee maar vindt gewoon raar dat hij me niet herkent" zei ze nu zehma zielig.
We zuchtte en stapte de achtbaan in."Wezebii dat was hayeck Litt" zei Samir. "OMGG WACHT!!" Schreeuwde Safae "hodeee ik krijg gewoon ooraids van jou" zei Samuel lachend. "Kom daarin" zei ze en wees naar een bootje.(soort van net als splash) we stemde in en gingen in de rij staan.
We stapte het bootje in en ik ging naast Chadia. "We gaan wel lijp nat worden broer" zei Samuel en nam plaats naast Aliyah. En Samir zat naar Safae."AAAAAAAWHH!!" Gilden de meiden. WAHAHAH ik kon niet meer. Chadia's gezicht wejooww helemaal nat man. "WAHAHAHAHA" lachte ik Chadia uit "wat lach je eh homo" zei ze een veegde der gezicht droog "homo?? Weet je zeker" zei ik uitdagend "ja heeeeeeeel zeker" zei ze "daarom vindt ik jou leuk toch, omdat ik homo ben" zei ik met spleetjes ogen. Ze bloosde en keek meteen weg.
Heeeyyy schatjessss!!!!
Stem, reageer en deel
1229 woordenXx schrijfsters
JE LEEST
Het begon met haat....
RomansaDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...