Perspectief Aliyah
~ Dag 2
Ik dacht dat vandaag een beter dag zou zijn maar helaas Samuel doet nogsteeds raar tegen me alleen tegen Céline en Novell doet hij gewoon normaal.Het is ongeveer 1 uur hier en iedereen is weg behalve ik en Céline. Céline had vandaag ook geen zin om weg te gaan. We keken gezellig met zijn tweeën een film en met een ijsje er bij.
Heb Chadia en Safae al gezegd wat er gaande is tussen ons 2. "Céline je ijs smelt schat" zei ik."ik wil niet meer "zei ze en gaf der ijs aan me.
Ik pakte haar ijs en gooide die weg."kom je handen schoonmaken" zei ik. Ze ging van het bed af en liep naar de badkamer. ik waste haar handen en we gingen weer op bed liggen. Even later werd ik gebeld door Mo.
#Het gesprek#
Mo: hey hoe is het?
Ik: goed met jou?
Mo: als het met jou goed gaat dan met mij ook
Ik: hahah
Mo: wat doe je
Ik: tv kijken met Céline jij
Mo: ben net klaar met douchen
Ik: hoe gaat het met je kinderen
Mo: gaat goed ze worden zo snel groot
Ik: jaa wanneer ze groot worden is sowieso gezeik.
Mo: haha jaa daarom wil ik nu even genieten hoe ze zo klein zijn
Ik: hahah ja
Mo: joune zijn ook groot hoor , Novell kleine play boy.
Ik: HHAH hij he hmm
Mo: hoe is het met jou en Samuel alles rustig?
Ik: ja hoor ( zuchtend )
Mo: waarom zucht je
Ik: geen idee
Mo: je weet dat je me alles kan vertellen he
Ik: ja ik weet but weet je
Mo: komt goed
Ik: hoop het
Ik: maar bel je later ofso
Mo: geen probleem schat geef Céline de groetjes.
Ik: zal ik doen.
#Eind gesprek#"Gaan we even naar buiten koekie" zei ik.
"Jaa" zei ze en keek me aan. Ik deed me haar goed en hielp Céline met haat sandaaltjes.(Outje) 💜
Perspectief Safae
Zo heerlijk een weekje weg van nl. Ik weet dat er iets speelt tussen Samuel en Aliyah, maar ik bemoei nu even niet weet je. we zijn gezellig met ze alle op het strand alleen Aliyah en Céline bleven in het hotel."Mijn alle eerste kus was volgens mij op kermis met uhmm hoe heet ze" zei Samir."Amal" zei Samuel lachend. de jongens spraken over het verleden en Chadia en ik spraken over van alles en nog wat. Even later gingen we naar een soort van terrasje en ik belde Aliyah om te zeggen waar we waren. ik stuurde haar de locatie en even later zagen we der met Céline.
"Kijk me baby's" zei Chadia. Samuel draaide zich om en keek Aliyah van top tot teen aan."hoii" zei Aliyah en gaf ons een knuffel.
"Wat heb je aan" zei Samuel."kleren" zei ze."dit trek je toch niet aan" zei hij."wat is jou probleem is het mijn lichaam of joune" zei ze boos."leuk gesprek dit, iemand dorst?" zei ik en stond op. Aliyah ging zitten met Noor op der schoot.
"Tante ik heb een schelp voor je bewaard" zei Noor en gaf een schelp aan Aliyah."zo lief van jou Noor dankje schatje" zei Aliyah en gaf haar een kusje op der wang."ga je nog drinken halen of hoe zit het" zei Safouane lachend.
"Wat willen jullie drinken" zei ik. "Maakt niet zoveel uit" zei Samir. "Ik ga wel even met je mee" zei Aliyah en stond op.
We liepen naar binnen en bestelde wat drinken. "Wat is er tussen jou en Samuel" vroeg ik."ik weet het echt niet" zei ze zachtjes."hij doet zo raar tegen me alsof hij van me walgt ofzo, maar heb ook gewoon niks gedaan" zei ze.
"Heel Raar, komt wel goed schatje" zei ik.
Nadat we de drinken hadden liepen we weer terug."Samuel wollah nii doen" hoorde ik Samir zeggen."ga je gedragen" zei Safouane.
We liepen naar de tafel en zagen dat Samuel Aliyah echt vies aan keek ik vondt het zo zielig.
"Kehba" zei hij en keek der aan.Ooh my God neeeee!! dat heeft hij niet gezegd iedereen keek geschrokken."wat zei je" zei Aliyah boos."Aliyah kom" zei Samir en stond op. Aliyah pakte een flesje water en maakte die open. Ze gooide de water over Samuel heen en schold hem helemaal uit.
"Je hebt kkr veel lef om dat te zeggen eyy weet je wat Samuel tief op man heb je nooit iets aangedaan en dan wil je me een kehba noemen" zei ze en veegde haar tranen weg.
Samir liep naar Aliyah en liep even met haar weg. "Neem even de kinderen mee" zei Safouane tegen Chadia. "Gaan we een snoepje kopen" zei Chadia en stond op."jaaa" zeiden ze alleemaal.Chadia liep weg met ze en Safouane sprak tegen Samuel."wats met jou eh broer" zei hij."niks" zei Samuel lachend."wollah je bent geen man meer tfoee je zegt toch geen kehba tegen je vrouw" zei Safouane boos."ze zag er toch zo uit" zei Samuel.
"Helmaal niet ze zag er echt leuk uit, Samuel alsjeblieft doe even normaal wat heeft ze je aangedaan dat je zo tegen der doet" zei ik. hij trok zijn schouders op en dronk wat cola.
Perspectief Samir
"Samir wat heb ik gedaan" zei ze huilend."niks Aliyah echt niks" zei ik."ik wil gewoon weg hier echt" zei ze en veegde haar tranen weg. ik zuchtte en nam der in me armen. Heb dit nooit verwacht van Samuel wollah hij houd zoveel van haar en opeens dit wtf !"Ik ga morgen weer een ticket boeken voor Nederland want kan echt niet langer met hem hier blijven" zei ze "Nee blijf gewoon en geniet" zei ik."hoe kan ik genieten als me man van me walgt of niet eens van me houd" zei ze en ging zitten.
"Komt goed Aliyah" zei ik. Ze stond op en glimlachte naar me."ik ga gewoon weg heb echt geen tijd voor dit" zei ze. "Als je dat echt wilt" zei ik. ze knikte en veegde haar tranen weg.
We liepen naar het terras en Aliyah trok de schoenen voor Novell aan.Safae keek me met een blik aan van hoe is het met der."Naar waar gaan we mama" zei Novell."terug naar het hotel poppie" zei Aliyah snikkend."oke" zei hij en stopte een snoepje in zijn mond.
Nadat Aliyah, Céline en Novell weg waren spraken we allemaal samuel aan maar hij nam het gesprek zo niet serieus.
Later die avond gingen de boys en ik op stap na dat Samuel sorry zei tegen Aliyah. Aliyah is nog steeds boos begrijp ik wel maar ja. We stapte de auto in en Samuel reed naar de stad. We liepen een shisha lounge in en bestelde paar water pijpen.
~
Volgende deel komt snel weer !
Stem en Rea❤️
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...