Perspectief Aliyah
Dag 5
10:00
Vandaag zou ik naar een familie feest gaan van me moeders kant. Ik stond op en liep naar de kamer van Céline en Novell waar ik ze vredig zag slapen. Ik liep naar de inloopkast en pakte een outje.Ik nam een snelle douch en hoorde me kindjes lachen. ik liep de kamer binnen en zag Novell handstands maken."hahhaha" lachte Céline zich rot. "Wat spoken jullie hier uit" zei ik."mama kijk" zei Céline en wees naar novell."jaa ik zie het"zei ik."vallen Novell" zei Céline lachend.
2 uur later...
Ik ging met Céline en Novell even langs mijn werk. aangekomen parkeerde ik mijn auto en stapte samen met Novell en Céline uit."kom we gaan even snel naar tante Aisha" zei ik. Me nicht heeft een zaak geopend met haar bestevriendin en dat is tegen over mijn kapperzaak. Celiné rende naar de overkant en we liepen naar binnen.
"Aishaa lieve schat" zei ik en knuffelde haar."dag pop hoe is het" vroeg ik."goed hoor" zei ze."druk he" zei ik en keek om me heen."jaaa echt niet normaal" zei ze."kijk me kindjes" zei Aisha en knuffelde Céline en Novell. "Dag tante" zeiden ze.
"Aisha je gaat toch ook naar oma" vroeg ik.
"Sowieso ik kom dan naar jou want wil me eerst even omkleden enzo" zei ze."ja isgoed pop maar werkse" zei ik en verliet de zaak."jij ook" hoorde ik haar nog zeggen.Buiten zagen we een vriendje van Novell van de kinderdagverblijf. Ik maakt een foto van ze en maakte even snel een babbeltje met de moeder. "Maar ik ga moet snel naar werk" zei ik. "Isgoed schat" zei ze.
( foto )
( Novell is in het rood)
Aangekomen in de kapperzaak groette ik me collega's en liep naar achteren. "Kijk eens hier de iPad en gedraag jullie oke" zei ik en deed me jas uit."ja" zei Novell en liep naar voren met de iPad in zijn handen."ooo je mag niet ja zeggen moet ja mama zeggen Novell" zei Céline.
"Ja Novell hoor je dat" zei ik."ja" zei hij en keek me aan."Ja wie" zei ik."ja mama" zei hij. "Oke lopen jullie maar en ga rustig zitten" zei ik.Perspectief Mo
Ik hoorde dat Aliyah in Nederland was en wilde haar gelijk zien. Ik stond op en zag mijn vrouw naast me. Ik stond op en nam een douch. Na het douchen hoorde ik dat me vrouw wakker was. Ik kleedde me om en zag haar met Amira ( mijn dochter ) in der handen.Ik gaf ze allebei een kusje en zei dat ik naar de kapper ging. ze knikte en ik verliet het huis.
Ik ging snel langs de Mac en bestelde paar menu's. Ik reed richting de kapperzaak van Aliyah en ze keek uit het raam.ik parkeerde mijn auto en stapte uit. Ik zag dat er een glimlach op Aliyah der gezicht verscheen.Ik liep de zaak binnen en groette netjes."dag schoonheid" zei ik tegen Aliyah en gaf der een kusje op der wang."dag meneer jij bent in een goeie bui" zei ze."vindt je" zei ik."jaa" zei ze lachend. "Zal wel, maar heb je al gegeten" vroeg ik."Nee ga zo eten halen" zei ze."heb eten voor jullie" zei ik en ging zitten."jullie?" Zei ze vragend.
"Ja voor jou, Novell en Céline" zei ik en keek ze aan."horen jullie dat" zei ze en keek ze aan.
Ze glimlachten en stonden op."Dankjewel" zeiden ze."geen probleem" zei ik en gaf ze hun happy meal."Ik heb een kip 9 menu voor je" zei ik."had echt niet gehoeven" zei ze.Perspectief Samuel
Ik liep de kamer in en het was echt leeg. ik mis me kindjes. Aliyah mis ik totaal niet gewoon ik ga denk ik met haar scheiden want voel echt niks meer voor haar. ze is wel een mooie vrouw maar zie niks meer voor me.Ik pakte mijn telefoon en belde Leyla.
#Het gesprek
Ik:dag schatje
Leyla: dag poppie
Ik: ben over 2 dagen weer in nl
Leyla: heb je zo erg gemist
Ik: ik jou ook Habbiba
Leyla: wanneer ga je scheiden dan
Ik: snel
Leyla: isgoed ik wil weer de joune zijn
Ik: komt snelWe sloten het gesprek af en ik ging douchen.
Na het douchen ging ik op Snapchat en zag een foto van Aliyah met haar moeder. ik glimlachte er naar en maakte een screenshot.( foto )
K zette het op mijn verhaal met de tekst "mijn mooie vrouw en schoonmoeder"
We hadden besloten met zijn alle om morgen een vlucht terug maar nl te pakken omdat Safae morgen een afspraak heeft met de dokter maar was die afspraak vergeten en Samir safouane en ik hebben over 2 dagen een afspraak met de makelaar van onze nieuwe pand.Perspectief Leyla
Ik ben zo blij dat Samuel eindelijk van mij is😍
Kan niet wachten tot hij gaat scheiden en die bitch achterlaat. We gaan samen zo leuke kindjes krijgen. Ik wil 3 meisjes en 2 jongens🥰. Lekker voor Aliyah, kkr hoer.Ik stond op en besloot om ff naar de Albert Heijn te gaan. Ik stond op en nam een douch. Na het douchen droogde ik me af en kleedde me om. Ik kamde me haren door en ging ik het daarna stijlen.
{ Outje }Ik pakte me Gucci tasje en stopte paar spulletjes erin. Ik ging ontbijten en ging daarna richting de AH. Aangekomen bij de AH liep ik naar de ingang en zag ik weer zoals altijd een groepje jongens. Ik zag 1 lekkere ertussen. Hij keek me aan en gaf me een knipoog.
Ik voelde dat ik bloosde en liep snel naar binnen. Ik kocht voor Samuel wat bloemen en chocola erbij😍. Thuis aangekomen besloot ik ff een film te gaan kijken. Tot dat ik me vader hoorde schreeuwen.
"Jaaaaaaaa"zei ik schreeuwend."hier komen"zei me pa.ik deed snel een huisjurk aan en liep naar beneden."zeg het rustig"zei mijn moeder.ik keek me ouders vragend aan en ging zitten."Leyla je bent al 24 en je hebt geen huis geen man je doet niks in huis en we hebben besloten dar je met Imran gaat trouwen je kan geen nee zeggen want alles is al geregeld"zei me vader.
"WATTT MAAR JE KAM ME LEVEN NIET VOOR ME BEPALEN en heb al een vriend trouwens"zei ik.
"Dan wil ik hem morgen ontmoeten"zei me vader.
"Isgoed "zei ik en liep boos weg. Ik pakte me telefoon en vertelde het Samuel.Volgende deel komt snel 💞
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...