Perspectief Chadia
Samuel,Safouane en Samir keken ons met een grijns aan. "Juffrouw kunt u niet een ander kamer regelen want ga echt niet slapen met hun in 1 kamer slapen" zei Aliyah en wees naar de jongens. "Sorry helaas niet maar zo erg kan het ook niet zijn" zei de juf "Ewa wordt gezellig" zei Safouane en pakte het pasje van de juf. We zuchtte en liepen achter de jongens aan. We stapte de lift in gingen er uit bij de derde etage."Ewa doe snel de deur open" zei ik. Safouane deed lachend de deur open en zei "dames eerst"
"Ik claim dit bed" zei Aliyah en ging op een bed liggen.
Na dat we alle bedden hadden geclaimd en onze koffers uit hadden gepakt kwam de juf en zei dat we om 7 uur gaan eten dus we mochten even toeren.
"Oke kijk er zijn 2 badkamers deze is van ons die andere is van jullie" zei Safae serieus. "hoezo hebben jullie die grote" zei Samuel. "waarom niet" zei ik. ze lachte en gingen op hun bed liggen. "wat gaan we nu doen" zei Aliyah en ging overeind zitten. "Wollah meh ik weet" zei ik. "Gaan jullie mee naar beneden" vroeg Samir. "Wat gaan jullie doen?" Vroegen we. "Beetje rondkijken en naar buiten" zei Samuel. "We komen misschien straks" zei ik. We dropte al onze kleding in onze kast en stapte de lift in.We keken even rond en zagen Samir, Samuel en Safouane met Katalina en Nihad zitten. We liepen naar ze toe. "Komen jullie nog?" Vroeg Safae. "Je ziet toch dat we met hun bezig zijn" zei Nihad. "Wat bemoei jij" zei Aliyah. "Niemand vroeg je iets" zei ik. "Ja we komen" zei Safouane en ze stonden op. "Waar gaan jullie heen" zei Katalina. "Je ziet toch dat ze met ons mee gaan Wesh ben je blind" zei Safae.
We liepen naar buiten en vroegen de jongens waar we heen zouden gaan. "Wakka ergens eten heb lijpe honger" zei Samir. "Isgoed, maar jullie betalen" zei Aliyah. "Tuurlijk alles voor me babeyy😍" zei Samuel.
Aangekomen bij een soort van café waar je kan lunchen....
We liepen naar binnen en namen plaats. "Wat willen jullie eten" vroeg Safouane. "Pizza broodjes, pasta, friet, hamburger, cola, fanta, salade..." zei Chadia. "Dachten jullie geld te veel" zei Samuel. "Ik was toch je schatje" vroeg Aliyah. "Tuurlijk maar wil niet dat je dik wordt" zei Samuel.
Na dat we klaar waren met eten rekenden ze af en liepen richting de Eiffeltoren. Ik zeg jullie eerlijk ze zijn echt lief ze hebben gewoon het eten voor ons betaald we maakte nog grapjes van dat betalen enzo.
We maakte een paar snaps en foto's en liepen richten de winkels. Aliyah, safae en ik hebben paar dingen het zelfde gekocht en de jongens liepen maar achter ons aan.18:50
Aangekomen bij het hotel liepen we naar onze kamers en legde we onze spullen op onze bed. "Oeff eindelijk zitten" zei Samir en ging op zijn bed liggen.
Aliyah stond op en liep naar de badkamer. "Chadia"
"Ja schat" kom even schreeuwde ze. Ik stond op en deed de badkamer deur open. "heb je maandverband" zei ze fluisterend. "nee sorry ben al geweest" zei ik. "wacht ik vraag Safae" zei ik en liep naar Safae. "heb je maandverband" fluisterde ik in haar oor. "misschien wel neem me tas mee" zei ze.
"Wat doen jullie geheim zinnig" zei Safouane lachend.
Ik negeerde hem en keek in de tas van Safae of ze maandverband had. Ik stond zuchtend op en gaf haar tas weer terug. "en" "nee niks" zei ik en liep weer naar Aliyah. "en heeft ze" vroeg ze. "nee schat moet ik snel voor je halen" vroeg ik. "Ja alsjeblieft er ligt geld in me jas pak dat"."nee hoef niet ik betaal"zei ik en deed de deur dicht."DANKJEWEL SCHATJEEE" schreeuwde Aliyah nog.
"Safae ga je mee iets kopen vroeg ik." "wat kopen"
"Wezebii ben je zo snel vergeten" zei ik met een strenge blik. "O Jaa Isgoed" zei ze en stond op. "zeg tegen juf we komen zo" zei ik en pakte me jas. "We gaan met jullie mee" zei Samir. "Nee" zei safae
"Is aliyha aan het bevallen oulleh" zei Samuel.
"Ja ze is aan het bevallen" zei ik sarcastisch. "Nee Wollah waarom zo lang" zei Samuel. "Gaat je geen moer aan" zeiden Safae en ik tegenlijk."wejjoowww eet hem niet op" zei Safouane lachend. "Ik blijf hier" zei Samuel en liep weer naar binnen. "Wezebii ga gewoon naar beneden" zei ik geïrriteerd. "Nee" zei hij en ging op zijn bed liggen. Ik zuchtte en deed de deur dicht. "Hij doet hayeck moeilijk." "Hij gaat toch niet zonder zijn schatje naar beneden" zei Safouane en deed een arm over me heen. "hele dag wil je me aanraken ik zei toch raak me niet aan wesh ben jij doof oulleh" zei ik en duwde hem van me af.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...