Deel 101💕

379 26 14
                                    

Perspectief Safae
10:00
Ik werd wakker en hoorde de kinderen luid praten.mijn kinderen kunnen nooit normaal praten altijd moeten ze schreeuwen.

Ik draaide me om en zag dat Samir op zijn telefoon was. Hij keek me aan en gaf me een kus op me voorhoofd.
"Goedemorgen"zei ik en stond op."goedemorgen"zei hij slaperig.

Ik deed mijn haar in een slordige knot en verliet de kamer.
"EYMEN geef"hoorde ik yassin zeggen.
" yassin kan het wat zachter"zei ik keek hem aan."eymen wilt me bal niet geven"zei hij.

"Is Noor al naar school"vroeg ik."ja"zeiden ze.
"Mama eymen wilt me bal niet geven"zei yassin geïrriteerd."kijk daar is papa ga maar bij hem klagen"zei ik en duwde ze de kamer in.
Ik liep naar de kamer van liyana en tilde haar op.
Ze keek me aan en glimlachte."dag baby lekker geslapen"zei ik en kietelde haar buik.
Ik nam haar mee naar beneden en legde haar op de bank.
Ik maakte snel een ontbijt en liep de woonkamer weer in.
Samir en de jongens kwamen naar benden en zag dat eymen heeft gehuild.

"Eymen wat is er"vroeg ik."hij keek Samir aan en kwam toen naast me zitten"zeg dan"zei Samir geïrriteerd." Hij zei kkr homo tegen mij"zei yassin en liep de keuken in.

Ik keek hem geschrokken aan en vroeg van wie hij dat heeft."Eymen ik praat tegen je"zei ik .

" Chouiab"zei hij en snikte."je ben 8 je hoort zulke dingen niet eens te weten "zei ik.
Hij keek me aan en zei niks."je mag niet meer naar het feestje van Lorenzo "zei ik.

"Neee mama sorry"zei hij huilend en kwam voor me staan."wat sorry"zei ik en tilde liyana op."ik ga niet meer zeggen"zei hij en veegde zijn tranen weg.
"Oké maar je gaat nogsteeds niet als straf"zei ik.hij begon te huilen en liep naar boven.

Samir kwam naast me zitten en pakte liyana.
4 uurtjes later
Aliyha , samuel en hun kinderen kwam langs en we gingen toen in de tuin zitten.
" ahh kijk me kleine baby"zei Aliyah en tilde liyana op.
"Je bent dik geworden hè"zei ik en kneep in haar benen.
"HAAHA safae waarom open je me zo"zei ze lachend en ging gelijk zitten.
We lachte en spraken over vroeger.
Novell en noor waren best wel close maar dat waren ze vroeg ook."ze gaan sowieso trouwen"zei Samir lachend.

~

Perspectief Noor
Céline, novell en ik liepen naar boven en gingen in me kamer chillen." Wat gaan we doen"vroeg Céline en ging op der telefoon.
Ik ga zo met paar vrienden chillen jullie mogen mee"zei novell. Céline en ik keken elkaar aan en knikte.

"Jullie gaan mee"vroeg hij."ja"zeiden we.
"Isgoed gaan we nu dan"vroeg hij en stond op. We stonden op en liepen naar onze ouders.
"Let op ze he novell"zei de moeder van aliyah.
"Komt goed"zei hij."mag ik mee vroeg yassin."nee blijf hier"zei ik.

Ulgg ik haat kleine broertje of zusje hele tijd willen ze mee naar waar je gaat.
"Je mag andere x mee "zei Céline.
Hij knikte en ging weer weg.

Céline en ik hadden de zelfde schoenen aan en maakte snel een foto en plaatste die in me privé verhaal
~ foto

 Céline en ik hadden de zelfde schoenen aan en maakte snel een foto en plaatste die in me privé verhaal~ foto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We liepen naar de bushalte en stap in. We gingen zitten en spraken over alles en nog wat.

Novell zag er vandaag echt leuk uit.ik vraag me echt af hoe hij over mij denkt.met novell in me hoofd stapte we uit. We liepen naar het plein en zag toen een groot groepje jongens.

"Woow"zei Céline en keek me aan.
We lachte en gingen naast novell lopen.
"NOVELL"hoorde we een jonge schreeuwen.
Novell lachte en gaf hem een mannelijk knuffel."wie zijn deze 2"zei een andere jonge en keek  mij en Céline aan.
"Dit is me zusje en haar beste vriendin dus gedraag je"zei novell.

"Mooie dames"hoorde ik iemand zeggen.
Céline en ik leunde tegen het hek aan en zagen toen Ibrahim en Djenairo."kijk je vriend"zei ik lachend."Noor ga je snitchen bij me broer hè"zei ze.

"Hahah oké ik stop"zei ik. Djenairo en Ibrahim groette iedereen en ons ook.
30 min later
Het was wel even gezellig maar Céline en ik wilde weg gaan. Novell was aan het voetballen en Céline zei me dat ik hem moest zeggen dat we weg gaan.
Ik liep een beetje naar voren en probeerde oogcontact met novell te krijgen. Er kwam een jonge naast me staan en begon een gesprek met  me.
"Wat is novell van je eigenlijk"zei hij en keek me aan.ik weet zelf niet wat hij is van me, beste vriendin haar broer? Mijn beste vriend?
Ik keek hem aan en zei dat novell en ik altijd al close waren dus idk wat hij is van me.

"Mag ik misschien je snap"vroeg hij en pakte zijn telefoon."ik geef me snap niet aan vreemde"zei ik."ik wil je graag beter leren"zei hij en kwam dichter bij me staan.
"Zij jou niet "hoorde ik novell zeggen.
"Broer wat is jou probleem"zei die jonge en duwde novell weg.
Djenairo en Ibrahim kwamen aan rennen en hielden novell en die jonge tegen.

"Ik ga je echt op je kkr bek trappen"zei die jonge.
"Doe dan met je kkr praatjes van je"zei novell boos.
"Novell kom we gaan"zei ik en pakte zijn hand vast. Hij keek van mij naar onze handen.
Ik trok me hand weg en begon te blozen.
"CÉLINE we gaan"zei novell .
Céline kwam onze kant op en liepen weg.

~

Perspectief Novell
Ik zie Noor niet graag met een andere jonge praten ofso ik wordt dan echt gek in me hoofd.
Ik ben niet verliefd op haar ofso maar wil het gewoon niet.

Mijn ouders gaan vandaag 3 dagen weg omdat mijn opa in Marokko ziek is en me pa heel graag hem wilt zien.
Mijn nicht gaat zogenaamd op ons letten.
"Ey broer zie je vanavond ja"zei Djenairo en gaf me een box.
"Aii"zei ik en liep met me zusje en Noor weg.
We brachten Noor naar huis en me zusje en ik pakte de bus naar huis.

Thuis aangekomen zagen we koffers voor de deur. "Gaan jullie nu al weg"vroeg Céline.
"Jaa"zei me moeder en gaf der een knuffel.
" Céline gedraag je en novell let op je broertje en zusjes"zei me vader.

We knikte en zwaaide ze uit. We liepen het huis  in en zagen me nicht tv kijken.
"Debby"zei Céline en gaf der een knuffel." Novell je gaat me niet meer groette"zei me nicht en keek me aan.

Ik lachte en gaf der een knuffel." Pff sinds je groot bent denk je ,je bent alles ik was vroeger je beste mattie hoor"zei ze en duwde me speels weg.
Ik lachte en spraken nog over paar andere dingen.


~

Volgende deel komt snel 💕
Stem en rea😘

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 07 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu