Deel 7💕

689 43 9
                                    

Wat voor af ging: omg als Samir echt naar hier komt ben ik dood per direct gewoon 123 BOEM."Ewa"

Perspectief Safae
"Fakka broer" zei mijn broer en gaf hem een boks."gaat lekker met jou" zei Samir. Ik voelde me zo ongemakkelijk wejoow."gaat goed man maar ik spreek je later ga me zusje naar huis brengen" zei mijn broer en keek hem aan."Samir gaf me een knipoog en zei "Isgoed spreek je later" OMG als me broer die knipoog zag WEZEBII slachtpartij hierzo. Mijn broer groette hem en reed weg.

Thuis aangekomen groette ik mijn ouders en ging gelijk naar boven. Ik had echt geen zin om mijn koffer uit te pakken dus legde ik mijn koffer in een hoek. Ik plofte op mijn bed en keek naar het plafond."Safae mag ik op je laptop" vroeg me zusje en kwam me kamer binnen.

"nee donder op" zei ik en ging overeind zitten."alsjeblieft" smeekte ze."nee ben je doof"zei ik zuchtend."waarom niet." Zei ze en liep naar me toe. "Aya nee is nee rot op jonge" zei ik en gooide me kussen op haar."je bent echt een sukkel en ik haat je echt" zei ze en stak der tong uit."ik ga je niet eens serieus nemen lelijkerd" zei ik."ik ga mama zeggen" zei ze en rende me kamer uit. Oeff dit kind zo irritant."SAFAE Kom" schreeuwde mijn moeder."JA ISGOED" schreeuwde ik terug en liep naar beneden."ga je mee naar galti Zahra."(Zahra is mijn tante)
"Ja Isgoed wanneer" vroeg ik."als papa zo terug komt dus ga je klaar maken" zei mijn moeder."oke Isgoed"zei ik en liep naar boven waar ik me zusje zag op mijn laptop.

"wesh ben jij doof oulleh zei toch nee" zei ik en pakte me laptop van der af."maar je bent toch niet op je laptop dus dan mag ik gaan" zei me zusje."Nee is mijn laptop als ik zeg nee is het nee oke" zei ik geïrriteerd."alsjeblieft Safae" smeekte ze."wat wil je doen op me laptop je hebt toch je iPad" zei ik."ja maar is leeg en keek een filmpje op YouTube."EWA dan laad je het toch op ben je dom" zei ik. Me zusje liep zuchtend me kamer uit."doe de deur dicht schreeuwde ik ."NEE" schreeuwde ze terug. Soms heb ik zo de neiging om der bij der keel te pakken en gewoon tegen de muur aan te slaan. Ik liep naar mijn inloopkast en deed mijn Marokkaanse Adidas trainingspak aan en liep naar beneden."yallah in de auto" zei me vader. Ik stapte in de auto en pakte mijn telefoon. Ik scrolde wat door insta en snapchat en irriteerde mijn broer.

Perspectief Aliyah
Thuis aangekomen groette ik mijn moeder en liep naar boven."LIYAH" schreeuwde mijn moeder."JA MAMA" schreeuwde ik terug."KOM EVEN " zei ze. Ik zuchtte luid en liep naar beneden. "ja" zei ik en ging op de bank zitten."kan je alsjeblieft snel voor me naar de jumbo ben paar dingen vergeten" zei mijn moeder."Isgoed wat moet ik halen" vroeg ik."tomaat,kaas en citroen"zei mijn moeder en gaf me geld. Ik pakte het geld en trok me Adidas slippers aan."dankjewel schat" zei mijn moeder."geen probleem" zei ik en sloot de deur. Ik deed me capuchon op en liep naar de jumbo. Aangekomen bij de jumbo pakte ik wat ik moest pakken en liep naar de kassa.

tot mijn grootste verbazing zag ik Samuel met zijn vrienden. Ik draaide me om en liep naar de andere kassa want had echt geen zin om hem te zien.
"goedenavond" zei de vrouw achter de kassa."goedenavond" zei ik."dat is dan 4,90" zei ze."ik gaf haar een briefje van 5 en zei dat ze het wisselgeld mocht houden want wat moet ik met 10 cent. Ik pakte mijn spullen en liep naar buiten waar ik een heel groep jongens zag met hun scooter. Wejoo heb ik dit weer. Zonder ze aan te kijken liep ik weg.

"ALIYAH" hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik draaide me om en zag Samuel. Soms denk ik echt bij mezelf van waarom roep je me het wordt toch een awkward gesprek duss jaa."ja wat is er" zei ik en liep naar hem toe."hoe gaat het met me schatje" vroeg hij en keek me lachend aan. Ik rolde me ogen en zei "welk schatje" "deze knapperd" zei hij en streelde over me wang. "ALIYAH" ik draaide me om en zag me broer. Oh mij god ik ben dood. Ik voelde me hart gewoon in me kont bonken."wat doe je hier" vroeg mijn broer boos/streng. "moest wat dingen halen voor mama" zei ik en liet de boodschappen zien.

"Wat raak je der aan" zei me broer boos tegen Samuel."Hij zei dat ik wat op me wang had" loog ik."Hou je bek heb ik het tegen jou" zei mijn broer boos."Raak der nog een keer aan gaan we zien en ga naar huis jij" zei hij geïrriteerd."ja Isgoed" ik liep weg en keek even achterom en zag dat Justin(oudste broer)nog met Samuel zat te praten. Thuis aangekomen gaf ik de boodschappen aan mijn moeder en liep naar mijn kamer. Ik dacht de hele tijd aan Samuel ik vroeg me echt af wat me broer allemaal tegen hem zei."Aliyah we gaan eten" zei Joshua(jongste broer)ik stond zuchtend op en liep naar beneden met mijn broer. Ik ging aan tafel zitten en schepte op."sinds wanneer eten we gezamenlijk" vroeg Joshua."ja echt he" zei ik."sinds vandaag" zei me moeder. "Justin is er niet dus is niet gezamenlijk" zei ik."laat hem maar en eet je eten op" zei me moeder."oke schatje" zei ik lachend.
Na het eten hielp ik mijn moeder met het afwas en liep naar boven.

"EY ALIYAH" hoorde ik Justin zeggen."ja" zei ik en liep naar beneden."praat nog een keer met die gast gaan we zien wat er met je gaat gebeuren" zei hij en liep boos langs me."welke gast" zei me moeder. Zal ik liegen tegen haar of gewoon de waarheid spreken oeff moeilijk."Uhm er was zo een klasgenoot die ik tegen kwam en hij vroeg of we toets hadden maar er zat wat op me wang en hij haalde het weg maar net op dat moment zag Justin het" loog ik. "sorry mama maar moest wel"."O heb je dat tegen Justin gezegd dan" zei me moeder vragend."nee alleen van dat er wat op me wang zat" zei ik.

1 maand later
Perspectief Chadia
Zondag 18:00

Ik zeg jullie gewoon eerlijk dat Safouane en ik echt closer zijn geworden en eerlijk gezegd vindt ik hem best leuk maar dat laat ik natuurlijk nii zien.
Vandaag hebben de meiden en ik met de jongens afgesproken. We gaan eerst bowlen daarna naar een restaurant.
Ik stond op en liep naar me inloopkast. Na Shi 5jaar zitten twijfelen wat ik aan moest heb ik toch wat leuks. Ik liep de douch in en nam een lekkere douche.(oooutjjjjjjeee)
Ik kamde mijn haar uit en deed een zwarte hoofddoek om.ik appte de meiden nog snel even en liep toen naar benden."naar waar ga je"vroeg mijn broer en keek me van top tot teen aan."bowlen en daarna wat eten met Aliyah en Safae"zei ik."doe voorzichtig"zei hij en stond op."Uhh sinds Wanneer maak jij je druk om mij"zei ik lachend."sinds altijd"zei hij en deed een arm over me heen."raak me niet aan a pako jang jang"zei ik en sloeg zijn hand weg."de enige keer dat ik lief ben tegen jou doe je zo boos"zei hij nep zielig."Ahh meskien gaat het"zei ik en klopte zachtjes op zijn rug.me broer liep lachend weg en zei nog"nee Wollah doe voorzichtig."JAA Wathever"schreeuwde ik."PAPA MAMA IK GA "schreeuwde ik."SALAAM Doe VOORZICHTIG"schreeuwde mijn moeder."JAA"Schreeuwde ik terug.
Ik reed met mijn scooter naar safae waar is ze betrefde voor de deur."eindelijk wesh ging jij wereld reis maken oulleh"zei safae en gaf me een knuffel."HAHA sorry schat"zei ik en parkeerde me Vespa voor safae's deur.we liepen naar de metro station en pakte de metro richting RAI."We moeten zo overstappen toch"vroeg ik."Wollah meh ik weet"zei safae."weet jij het"vroeg ik aan Aliyah."nee echt niet"zei ze lachend."wezebi en nu"vroeg safae zuchtend."gaan we ze vragen of ze ons opkunnen halen stelde Aliyah voor."ja Wollah kom doen heb geen zin in een wereld reis"zei Safae.Aliyah belde Samuel om te vragen of hij ons kon ophalen."en wat zei hij" vroeg ik."ja hij komt we moeten bij de volgende halte der uit"zei Aliyah.2 min later stapte we uit en liepen we naar beneden waar we een zwart Matt Mercedes.ze toeterde een paar keer zodat we wisten dat het hun waren .aliyah stapte voor in de auto en Chadia en ik achter ik."wisten jullie de weg niet"zei Safouane lachend."nee we gaan nooit met openbaar"zei Safae.
Aangekomen bij Knijn(naam van de bowling baan)liepen we naar binnen en melden we ons aan."jullie kunnen daar jullie schoenen pakken en jullie baan is 6 en 7"zei de vrouw en gaf Samir wat wisselgeld.

Perspectief Safae
Ik pak mijn schoen maat en trok het aan."Wat kijk je zo lang" zei ik en keek hem aan."je hebt echt schattige voeten zo klein" zei hij lachend."dat jou voet even groot is als je lichaam" zei ik. Hij liep naar me toe........

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu