Deel 46💕

401 25 13
                                    

"Aliyah alsjeblieft wees slim en kom niet" dacht ik bij mezelf....

Perspectief Aliyah
Ik zei tegen me moeder dat ik even wat moest brengen naar een vriendin die hier plak bij woont. Ik keek nog snel op me telefoon naar de locatie en reed weg. Daar aangekomen stond ik voor een groot gebouw. Wat op een pand lijkt🤨. Maarja Samuel is er dus er kan niks gebeuren.

(Was dat maar zo Aliyah...)

Ik liep richting het gebouw en klopte op de deur. Na een paar seconden ging de deur opeens automatisch open. wat voor gekke shit is dit meestal zie je die onzin in horrror films of tekenfilms Blijkbaar kan het dus ook in het mensenleven.Ik liep naar binnen en er drong een sterke geur van alcohol me neus binnen. Wat is dit? Ik liep door de gang en riep Samuel. "A-Aliya..h" hoorde ik zwakjes vanuit een kamer. Wat is dit allemaal.kkr enge shit wil eigenlijk gwn loesoe trekken maar iets houd me tegen.

Ik liep voorzichtig naar de deur en maakte hem voorzichtig open. Ik keek op en zag Samuel helemaal onder het bloed. Ik keek hem met grote ogen aan en zonder besef rolde er een traan langs me ooghoek. "Aliy..ah" zei hij zacht en sloot voorzichtig z'n ogen.

Ik rende naar hem toe en hield zijn hoofd in me handen. "Samuel, Samuel, word wakker alsjeblieft" snikte ik en probeerde de ketting los te maken. Ik keek om me heen en zag een hamer in de hoek van de kamer. Ik pakte de hamer en sloeg op de ketting. Meteen brak het. Ik pakte Samuel en probeerde hem wakker te maken. Omggg laat hem wakker worden god😫. De deur ging open en ik draaide me om. Ik zag een grote man daar staan met een grijns op zijn gezicht. "Wie b-ben j..jij" zei ik en liep naar achter. "Haha daar kom je straks wel achter" lachte hij.

Hij liep naar me toe en zei "ik wist wel dat je zou komen" "wat heb je met hem gedaan" zei ik en veegde mijn tranen weg."ja als je vriendje niet wilt praten gaat hij voelen" zei hij."met wat" zei ik huilend."niet huilen schoonheid" zei hij en streelde me wang. Ik sloeg zijn hand weg en liep naar achter. Totdat ik de koude muur voelde. "Nu kan je nergens meer heen he" grijnsde hij. Ik bleef stil en keek naar Samuel die daar KO lag. Ik moet nu echt kapot huilen van binnen he, maar ik hou me sterk. "DONDER OP!!" Riep ik en duwde hem weg. Ik rende richting de deur maar werd al snel terug getrokken bij me heup. "WAT RAAK JE ME AAN KKR MONGOOL" riep ik en sloeg keihard zijn hand weg. "Ha ha nog stoer doen ook" fronste hij. Ik keek hem sluw aan en stribbelde tegen wat geen nut had. Hij was 10 x groter/breder dan mij. Hij pakte me weer bij me heup, maar dit keer strakker. "LAAT ME LOS" schreeuwde ik en probeerde me los te maken.

In een ruk tilde hij me op en verliet de kamer. "NEEEEE SAMUEL!" Riep ik en sloeg die man helemaal. "Schatje, hij Licht half dood dacht je hij gaat je horen oulleh" lachte hij. Ik gaf hem een vuist tegen zijn neus waardoor hij me meteen los liet en naar zijn neus greep. "Kom hier eh hoer!" Zei hij en veegde zijn bloed weg. Ik rende ze snel als ik kon naar de uitgang en struikelde toen over iets. Kkr man waarom precies nu!🙄. "Haha nu heb ik je" zei hij en tilde me weer op. Hij liep een trap op naar volgende verdieping en liep een kamer in. Hij gooide me op een bed en sloot de deur achter zich dicht.

Perspectief Walid
Haha nu is me kans om der kkr hard te kaatsen. Broer der lichaam he. Pfff🤤🤤. Ik tilde haar mee naar boven en gooide haar op bed. Ik sloot de deur achter me dicht en liep dreigend op der af. "Niet bang zijn ik doe rustig aan" zei ik en trok der naar me toe. "GA WEG!" Riep ze en duwde me weg. Nu begon me geduld op te raken. Ik greep der strak bij der arm vast en trok der naar me toe.

Ik drukte hard me lippen op die van haar en trok der shirt in een ruk uit. Ze duwde me weg en gaf me een schop in me buik. "Aawh" kreunde ik. Ze ging van het bed af en pakte haar t-shirt. Ik liep weer naar der toe en gooide  haar weer op het bed."Alsjeblieft" zei ze huilend. ik keek der met een grijns aan en deed me broek uit."je gaat genieten" zei ik. ze begon te huilen en wat te slaan.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu