Deel 85 💞

275 20 13
                                    


Perspectief Samuel
~Dag 3
10:20
Ik werd wakker en zag dat Aliyah niet naast me lag.
Ik ging overeind zitten en zag der bij Céline en novell in bed.ik stond op en legde de dekenbover der heen.

De laatse tijd voel ik me echt raar voel me zo gedwongen met iets ofzo maar weet niet wat.ik liep naar de badkamer en nam een douch. Ik trok me kleren aan en kamde me haar in model.

Ik liep weer naar de kamer en zag dat ze wakker waren. vandaag gaan Aliyah, Chadia en Safae wat leuks doen dus we gaan gewoon chillen met kids en die andere 2 homo's  zwembadje pakken ofzo.

Perspectief Chadia
Ik stond op en zag Safouane naast me slapen. slaapkop. Ik liep naar Bilal toe en zag hem ook nog slapen in ze bedje. Ik liep naar de badkamer en nam een douch. Ik droogde me af en liep naar de kamer en zag dat Safouane met Bilal op bed lag.

"Heyy zijn jullie wakker" zei ik lachend. Safouane lachte en knikte. "Hey schatje" zei ik tegen Bilal en tilde hem op. Hij is echt groot geworden mashallah. Hij wordt bijna 1. Als we terug zijn in nl dan nog 3 dagen. Ik liep naar me kast en koos een Outje

"Kom Bilal, kleertjes aandoen" zei ik. Hij rende naar me toe en ik koos een outje voor hem.

Nadat ik alles had gedaan gaf ik Safouane en Bilal een kusje en verliet de kamer. ik liep naar beneden en zag de dames. ik gaf ze een knuffel en we liepen naar een terrasje. Daar aangekomen namen we plaats en bestelde we een burrito en gegrilde kip. "Ga me me eigen haar kleur weer doen" zei Aliyah en deed haar haar in een lage knotje.

"Isgoed maar donkerbruin staat je ook echt goed" zei Safae."ja echt" zei ik."andere keer weer" zei Aliyah. Onze eten kwam en we aten het op. Na het eten bleven we nog even zitten en spraken over van alles en nog wat.

"Kan iemand foto van me maken" vroeg Aliyah. Ik knikte en pakte der tel. Ik maakte een foto en gaf der tel terug. "Thanks bitch" zei ze "geen probleem hoer" zei ik en ging zitten.
{ Foto / Outje }

We bleven nog ff zitten en besloten daarna naar de stad te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We bleven nog ff zitten en besloten daarna naar de stad te gaan. We pakte een taxi en reden weg. Aangekomen betaalde we de man en stapte uit. We liepen de stad in en gingen paar winkels in. Ik kocht een paar spulletjes.

We liepen door en zagen opeens een rare dronken man onze kant op lopen. We gingen een beetje op zij maar hij bleef maar onze richting op komen. "Wtff" zei Safae. Die man schreeuwde en rende opeens weg. "ahha gekke gast" zei ik.

Ik kocht nog paar dingen voor me ouders en gingen daarna naar het strand. "Lachen" zei Safae en maakte een foto van me. 
{ Foto }

We gingen lekker langs het strand wandelen en zagen in de verte een café

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We gingen lekker langs het strand wandelen en zagen in de verte een café. We besloten om daar wat te gaan drinken. We liepen de café in en we bestelde drinken. Nadat we klaar waren besloten we terug naar het hotel te gaan.

Aangekomen hotel...
We liepen de lift in en gingen naar boven. We groette elkaar en ieder liep naar ze kamer.

Perspectief Aliyah
10:30
Ik liep de kamer in en zag dat me 2 prachtige kindjes aan het slapen waren."waarom ben je zo laat"zei samuel."had ik tijd om binnen te zijn dan"zei ik.
"Het is donker buiten en lopen gekke mannen rond"zei hij."o dus nu wil je wel om me geven gisteren was ik toch een kechba"zei ik en deed de badkamer deur open.

Hij stond op en liep de badkamer in."was grapje"zei hij lachend.ik keek hem vies aan en vroeg of hij de badkamer kon verlaten."kan ik niet blijven"zei hij en hield me heupen vast."donderop"zei ik en duwde hem weg.

Hij lachte  en verliet de badkamer.ik zuchtte en keek in de spiegel."o God Laat hij weer van me houden zoals eerst"zei ik zacht.ik veegde me opkomende tranen weg en stapte de douch in.
Tijdens het douchen dacht ik aan Samuel die al die dagen zo tegen me deed.

Huilend stapte ik de douch uit en droogde me af.
Ik trok me pyjama en ging naast samuel liggen.
"Samuel"zei ik vragend."ja"zei hij."hou je van me"vroeg ik.hij was stil en zei niks.
De tranen stroomde uit me ogen.

"Wat heb ik gedaan"zei ik huilend.hij keek me aan zonder emotie. ik kon dit gewoon niet meer .ik pakte me hoodie en verliet de kamer.ik deed me capuchon op en liep naar beneden.huilend liep ik langs de mensen.
Ik verliet het hotel en liep naar een soort parkje bij het hotel.

Ik ging op een bankje zitten en huilde het uit.
Ik wilde zo graag naar huis ik wilde zo graag van alles af. Ik deed me capuchon af en keek naar de lucht. "Wat heb ik hem ooit aangedaan dat hij niet meer van me houd" dacht ik en me hoofd.
Ik schreeuwde de pijn uit en stond op.

Perspectief ....
Ik liep langs een park en zag een meisje huilen.zou wel dacht ik bijmezelf. Ik keek diegene aan en zag dat het , het meisje van het hotel.ze begon opeens te schreeuwen en besloot die kant op te gaan.

Ik liep / rende haar kant op en botste perongeluk tegen der aan waardoor ze viel."sorry"zei ik en stak en hand uit. Ze negeerde me hand en stond op.
"Gaat het"vroeg ik."ziet het alsof het gaat"zei ze geïrriteerd."sorry"zei ik. Ze keek me aan en bleef een tijdje kijken.

"Hallo"zei ik en zwaaide voor der gezicht.zonder wat te zeggen liep ze weg.ik wilde me veters strikken tot dat ik wat zag op de grond.ik zag een foto van dat meisje met volgens mij haar man.

( foto)

 Ik glimlacht der na en zette het in me zak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik glimlacht der na en zette het in me zak. Zou jet aan der geven waneer ik der weer zie.

Volgende deel kom snel 💞
Stem en rea

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu