Perspectief Safae
Ik Stond geiriteerd op en liep naar me inloopkast.
"Tfoeee wat moet ik aan" zei ik zuchtend en keek rond. Ik pakte een witte blouse met een donkerblauwe Kenzo trui en een blauwe spijkerbroek.
Ik liep de douche in en deed me ding.Na het douchen droogde ik me af en trok me kleren aan. (Outje)👇🏼
Ik pakte me telefoon en belde Aliyah terwijl ik wat eten klaar maakte. we hadden over een half uurtje afgesproken."Naar waar ga je" vroeg me zusje die de keuken binnen stormde en tegen me aan kwam waardoor me drinken een beetje viel."Wat doe je druk ah bitch" zei ik en duwde haar."sorry hoor was toch niet mijn bedoeling mongool" zei ze en ging aan de eettafel zitten."ga opruimen wat ga je zitten ah hert" zei ik en keek der aan.
"Is toch jou drinken dan moet jij het toch opruimen" zei ze bitchy."jij kwam met je grootte hoofd tegen me aan" zei ik en legde me drinken op het aanrecht."Aya wollah maak geen grappen met je, ga gewoon opruimen" zei ik en liep weg. Ik liep snel naar boven om me tas te pakken tot dat ik me moeder hoorde schreeuwen. "SAFAEE" "JAAA MAMA" schreeuwde ik terug."KOM" zei ze. Ik pakte mijn tas en liep naar beneden."wat is dit" zei ze en wees naar de grond waar me limonade was gevallen.
"ja heb tegen Aya gezegd ze moet opruimen maar ze heeft niet gedaan" zei ik."Jij hebt toch laten vallen wat laat je haar opruimen" zei ze en gaf me wahed blik."Zij duwde mij maar ma3lish is ruim het wel op" zei ik zuchtend en maakte het schoon. Me moeder verliet de keuken."Ik zei dat je het moest opruimen ah hond" zei ik en deed de Theedoek tegen der gezicht aan."SAFAEE" zei ze bijna huilend en veegde haar gezicht af."ga janken ofso" zei ik en verliet de keuken.
Ik groette mijn moeder nog en trok me schoenen aan. ik pakte mijn scooter en reed naar Aliyah.
Aangekomen bij Aliyah zag ik haar voor de deur."dag schat" zei ze en gaf me een kusje op me wang."dag poepie" zei ik lachend. ze stapte op haar scooter en pakte haar telefoon."kijk heb me haar bruin/zwart geverfd mooi of niet" vroeg ze."wollah is mooi" zei ik."thank you, oh ja ik had gisteren Chadia gevraagd wat er was gebeurd en ze heeft me alles verteld" zei ze. "isgoed leg onderweg alles uit" zei ik en starte me scooter.We reden weg waar we af hadden gesproken met Samir en Samuel. Aangekomen zagen we ze op het plein voetballen. We liepen het pleintje op en gingen op en bankje zitten. ze zagen ons en liepen ze naar ons toe. We groette ze met een knuffel en gingen weer zitten.
Perspectief Aliyah
"Dus Chadia had me verteld wat er was gebeurd die dag, en Safouane liet haar zitten want ze zouden gaan eten ofso" zei ik en dropte een kauwgum in me mond."moeten jullie trouwens ook" vroeg ik en wees naar het pakje kauwgum."Nee dankje" zeiden ze."oh want Safouane moest pakketje brengen in Frankrijk" zei Samir."is pakketje belangrijker dan haar?" zei Safae en keek Samir raar aan."jaa ze heeft fucking 2 uurtjes op die gast gewacht weet je wat 2 uurtjes is want in die tussen tijd kon ik gwn 2 films kijken in de bios" zei ik."Maar echt" zei Safae."Hahahaha nee maar Hicham (baas van sss) gaat niet zomaar zeggen ga maar eten wollah meh je kan nee tegen hem zeggen" zei Samuel "oke maar dan kon Safouane Chadia toch bellen van kan nii komen" zei Safae."hij wou niet liegen tegen der dat hij pakketje moest brengen naar Frankrijk" zei Samuel."oh ja Begrijp ik want als iemand dat tegen mij zou zeggen ja sorry kon nii komen moest pakketje brengen wooww, 1: ik zou je uitschelden. En 2: ik zou denken is dat stomme pakketje belangrijker dan deze geile tijger en 3: ik zou je nog een keer uitschelden" zei ik.
"Whhaha dus als ik iets moest leveren zou je ook niet tegen me praten?" vroeg Samuel lachend.
"jaaa wat denk jij je moet wel je afspraken nakomen met je gekke pakketje sorry hoor dacht het even niet" zei ik."WHAHA echt een sukkel jij he" zei Safae lachend."Ewa kifesh een jongen kust Chadia der wang"zei Samir."Nee kijk het ging zo" zei Safae en legde alles uit."Woow op foto zag het echt verkeerd uit" zei Samir."jaa maar wat was er met Safouane dan" vroeg ik."Hij doet agressief maar echt hayeck" zei Samir.Na dat we alles hadden besproken enzo begon het opeens hard te regenen we besloten om naar het huis van Samuel te gaan en wanneer het stopte met regenen zouden Safae ik ik weer gaan.
"SAMUEL" hoorde ik iemand schreeuwen."Wat moet je zwerver" zei Samuel. Zijn zusje en een vriendin kwamen de woonkamer binnen."Oh hoi" zei ze verlegen."hoi" zeiden Safae en ik."is het je vriendin" vroeg Kenza (zusje Samuel) en keek me aan.
"ja is me vrouwtje" zei hij."is niet waar hoor je broer liegt" zei ik."Is wel waar" zei Safae."wauww Safae bedankt dat je aan mijn kant staat" zei ik en keek der dodelijk aan."ik zou het wel leuk vinden" zei kenza lachend. ik glimlachte naar der en vroeg of ik popcorn van der mocht."O ja neem alles maar" zei ze en gaf me de popcorn bak aan."yeh bolle" zei Samuel.
"Ja sorry heb honger" zei ik lachend."gierigerd" lachte Safae. Even later was de regen gestopt."Oke wij gaan" zei Safae en stond op."kan je me veters doen" zei ik en at me popcorn."ga ga" zei Safae."Samuel jij" zei ik zo lief mogelijk. Hij zuchtte en zei dat ik mijn voet op het kleine tafeltje moest zetten. Hij bukte en deed me veters."dankjeeee" zei ik lachend."lachen ah hoer" zei Safae en maakte een foto van me.(foto)
"Zo een leuke foto stuur voor me" zei ik en stond op.
"Isgoed" zei ze en liep naar de deur."oke challas" zeiden Safae en ik en verlieten zijn huis.
We pakte onze scooter en reden weg."ALIYAHHH KIJK UIT" hoorde ik Safae schreeuwen. ik draaide me om en opeens viel ik en werd alles zwart voor me ogen.....~
Volgende deel komt snel weer!!
Stem en Rea💕
JE LEEST
Het begon met haat....
Любовные романыDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...