Wat vooraf ging; "ja heeeeeel zeker" zei ze "daarom vindt ik jou leuk toch, omdat ik homo ben" zei ik met spleetjes ogen. Ze bloosde en keek meteen weg.....
Perspectief Safae
Vandaag was echt wel een geslaagde dag. We liepen met ze alle naar de uitgang en ik stapte weer in de auto met Samir. "En hoe vondt je het?" Vroeg hij nadat hij instapte "ja was hayeck leuk" zei ik blij. "mooi zo" zei hij en begon te rijden. Nadat we er bijna waren verbrak hij de stilte. "Uhm waar woon je want dan weet ik waar ik je af moet zetten" vroeg hij "zet me maar af bij de AH dan ga ik klein stukje lopend naar huis voordat me broers me zien" zei ik en keek uit het raam "weet je zeker want het wordt al beetje donker" zei hij en keek me aan "Haha ik ben geen baby he" zei ik lachend "ja maar straks wordt je ontvoerd ofzo je weet nooit" zei hij bezorgd "nee joh ik red me wel ben een sterk meisje hoor" "Oke wat jij wilt" zei hij lachend.Aangekomen bij de AH parkeerde hij de auto en stapte uit. Huh? Wat doet hij nou. Hij zou me toch alleen afzetten. "Hoezo stap je ook uit" vroeg ik en keek hem scheef aan "mag ik niet naar de AH ofzo" lachte hij "Ooh Uuhm jawel" we liepen de AH in en zwaaide hem nog uit. Ik liep naar de uitgang van de AH en liep richting huis.
~ thuis aangekomen
Ik trapte me schoenen uit en zette me tas op de grond. "Salam yemma" schreeuwde ik "wat schreeuw je, ze is aan het bidden" zei me broer Younes die ondertussen al de trap af liep. "En waar was jij zo laat nog" vroeg hij me terwijl hij op de bank neer plofte "was naar Walibi gegaan" zei ik en liep naar de keuken "met wie?" "Gewoon Aliyah en Chadia" "hmm.. hoe zijn jullie gegaan dan jullie hebben geen auto" "wat gaat jou dat aan, we zijn gewoon geweest en ik ben weer veilig thuis Oke" zei ik bot "doe rustig je valt me bijna aan" zei hij lachend. Ik zuchtte luid en nam plaats naast hem op de bank.
Na een tijdje kwam me moeder er ook bij en ging ze thee maken. Ik hielp der en pakte ook wat koekjes erbij. "WE GAAN THEE DRINKEN" schreeuwde me moeder. Ik hoorde iedereen de trap of hollen. "Ewaaa zusje" zei Khalid (me andere broer) "Heeyy" en zo kletste we met ze alle door.
Na een tijdje besloot ik te gaan slapen. Het was al 00:25 ik weet is niet heel laat maar ja ben gewoon moe. Het is eindelijk zomervakantie!!!! En over 4 dagen ga ik al naar Marokko🇲🇦 ik liep de trap op, poetste me tanden, ging bidden en dook me bed in......
Perspectief Chadia
Het was vandaag echt een leuk dagje. Nadat Safouane me thuis afzette liep ik naar huis. Ik kletste nog wat met me ouders en besloot daarna te gaan slapen. Morgen ga ik niks bijzonders doen. Ik ga denk ik de stad in om wat spullen te halen voor vakantie. Ik ga namelijk naar Marokko. 4 weken.Volgende morgen....
Ik werd wakker door geschreeuw. Ulg het is Sabrine weer die ruzie aan het maken is met Nasser. "EEEYY HOU JULLIE BEKKEN EVEN IK PROBEER HIER TE SLAPEN MAN" schreeuwde ik en draaide me om."Hey zusje ben je wakker?" Hoorde ik Nasser zeggen. Ik draaide me om en zag z'n hoofd uit de deur openging steken. "Nee man ik zit te zwemmen" zei ik sarcastisch en zuchtte "mag ik mee zwemmen" "HOU JE BEK EH ZEEHOND"
Na 20 minuten te hebben geslapen besloot ik toch maar op te staan. Ik nam een douch en droogde me daarna af. Ik liep me kamer binnen en liep naar me inloopkast. Ik pakte me outje en trok het aan.ik maakte snel een Spiegelfoto en pakte mijn lader.(foto/outje)
JE LEEST
Het begon met haat....
Roman d'amourDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...