Perspectief aliyah
Tot mijn verbazing zag ik.... Samuel, Safouane en Samir. Omggg neee. "Eyy kijk daar" zei ik tegen Chadia en Safae. "Neeee kom snel via die kant dan zien ze ons niet" zei Safae. "Te laat ze hebben ons al gezien Tfoee" zei Chadia. We liepen snel door tot we 3 stemmen achter ons hoorde. "Heyy schatjes" zeiden ze. "Wat moeten jullie" zei Chadia. "Rustig schat niet zo boos" zei Safouane tegen Chadia. "Wat schatje tehh ga slapen!" Zei Chadia boos terug. "We willen gewoon weten hoe jullie heten" "Aliyah, Chadia en Safae nu goed" zeiden we tegelijk. "Jij bent Aliyah" zei Samuel tegen mij en kwam en stap naar voren. "Ja en dan!!" Zei ik bot terug. "Kom we gaan kom" zei Chadia. We liepen weg en keken hoe laat het was. "Omgg over 7 minuten begint de film" zei Safae. "RENNENNN!!!" Gilde Aliyah en we reenden zo hard als we konden. We liepen naar binnen en kochten gelijk onze popcorn en drinken en gingen de zaal in.Na de film..
"De film was echt leuk he" zei Chadia. "Ja Wollah" zeiden Safae en ik. "Zullen we nog ff snelle Jelle naar maccie" stelde ik voor. "Ja Isgoed" bij Maccie aangekomen bestelde we onze eten en aten t op. We liepen naar buiten en reden met onze scooter naar huis.Thuis aangekomen
"BEN THUIS!!" Schreeuwde ik "hou je bek!!" Schreeuwde me broer (Justin) terug. Ik had geen zin om er op te reageren dus liep ik naar me kamer en plofte neer op bed. Ben echt moe man. Ik deed me avond routine en liep naar beneden. Ik heb nog steeds honger dus besloot ik maar wat te eten. Na het eten liep ik weer naar me kamer en appte Safae en Chadia in onze gg
#gesprek
A; Heyy zijn jullie al thuis
C; Hoii yupp ben al thuis
S; ja ik ook
A; zullen we morgen afspreken ofz het is weekend en heb toch niks te doen.
C; ja Isgoed, we kunnen naar stad gaan want moest nog wat dingen halen voor Parijs.
(Ja we zouden maandag op kamp gaan met de klas naar Parijs)
S; Ohja ik ook
A; ja Isgoed hoe laat?
C en S; we zien wel morgen
#einde gesprekPerspectief Chadia
Ik kwam thuis en liep de woonkamer binnen. "Salam yemma" "Salam benti" "alles goed". Na lang geklets te hebben met me moeder besluit ik naar boven te gaan. Ik doe me avondroutine en plof neer op me bed. Ik pakte me telefoon en zag dat Aliyah en bericht had gestuurd via de groep. (Het gesprek hebben jullie gelezen bij Aliyah.)Ik scrolde daarna wat op snap en zag dat iemand me toevoegde. Omg het is Safouane, hoe the fuck komt ie aan me snap. Ik besloot hem maar terug te voegen. Even later kreeg ik een snap van Safouane.
#gesprek
S; Heyy schatje
C; wat schatje!!! Donder op
S; waarom zo boos?😉
C; Oeff je geeft me echt jnoen
S; Haha rustig maar
C; Wollah je bent echt gek
S; ja gek op jou😏
C;......
#einde gesprek
Ik legde me telefoon weg en liep naar beneden. Ik plofte zuchtend neer op de bank. "Wats met jou?" Vroeg me zusje Sabrine (13 jaar, zit in de 1e. Bruine lange krullen, licht bruine ogen en echt een kut kind.) "gaat je geen moer aan" zei ik bot. "Uuhm ik kom er wel achter hoor" zei ze nieuwsgierig. "Tehh hou je bek Wollah mehh je spoort" zei ik en liep naar de keuken. Ik pakte een zak chips en wat drinken en liep ermee naar boven waar ik me broer weer op de gang tegenkwam. Had ik hem al voorgesteld🤔(Nasser, 22 jaar, beetje getint, bruine krulletjes, best gespierd.)
"Waar ga je heen met al dat eten Ehh vreetzak" zei me broer. "Uuhm naar me kamer waar anders wc ofz" zei ik en liep naar me kamer.Perspectief Safae // volgende dag
Zaterdag 11:00
Ik werd wakker door mijn broers die luid zaten te praten. "Eyy jullie praten Hayeck hard man" zei ik en legde een kussen op mijn hoofd. "Je moest toch al opstaan we gaan weg bolle" zei Youssef (mijn jongste broer) en kwam mijn kamer binnen. "Ik kan niet want heb al afgesproken met Aliyah en Chadia". "Naar waar gaan jullie" vroeg mijn broer. "Stad". "Je was gister al gedaan"."Oke en nu"."Voor wat ga je nog een keer zei" mijn broer. "Voor wat bemoei jij en ga uit kamer" schreeuwde ik. "Ey doe rustig ah damhert" zei mijn broer en verliet mijn kamer. Ik rolde met mijn ogen en stond op en liep mijn inloopkast in. Ik pakte een simpel Outje en liep de badkamer. Na Het douchen trok ik mijn kleren aan en liep naar mijn kamer. (outje👇🏼)
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...