~🦋Perspectief Safae
We kwamen aan in het ziekenhuis en zagen Samuel huilen op een stoel. we liepen naar hem toe en troostte hem. Er kwam een dokter naar ons toe en zei dat we Céline mochten bezoeken.Céline heeft een narcose gehad dus ze kan elk moment wakker worden."en Aliyah kunnen we haar ook bezoeken?" vroeg Chadia. "Ze is nogsteeds in de operatie kamer ze heeft zware klappen gehad en er zit een kogel in haar lichaam die er uit moet" zei de dokter.
Samuel stond op en liep de kamer van Céline in. We volgde hem en gingen zitten op een stoel. Samuel huilde en pakte Céline haar hand vast."het spijt me zo erg dat ik er niet eerder was, het spijt me zo erg" zei hij huilend. Ik veegde me opkomende tranen weg en keek Chadia aan.
"Inshallah komt alles goed" zei Chadia."Inshallah" zei ik. Samuel stond op en fluisterde wat in de oor van Samir en Safouane ze verlieten de kamer en liet ons achter. Chadia en ik gingen bij Céline zitten en spraken wat met der. ik pakte haar hand vast en voelde dat ze erin kneep.
"Ze is wakker moet ik de dokter halen" vroeg ik en stond op. Céline opende haar ogen en zei "mama?" "Dag lieverd het is tante Chadia en tante Safae" zei ik en ging zitten. Chadia liep naar de toe en legde haar hand op der wang.
"Hoe voel je je lieverd?" Zei ze. "Beetje goed" zei Céline en zuchtte. "Het komt goed schat" zei ik en dacht weer aan Aliyah. Inshallah komt alles goed met haar en haar dochter. Pfff die fucking homo's hebben echt geen leven dat ze een vrouw met een kind dit aandoen.
Even later kwamen SS binnen en gingen wij weer naar buiten zodat het niet te druk werd voor Céline. Chadia en ik besloten om ff frisse lucht te halen en gingen met de lift naar beneden.
Nadat we buiten waren liep er een man ons richting op en zette een briefje in Chadia's hand. Ik keek haar vreemd aan. "Ken je hem?" Vroeg ik. "Nee wtff was dat?" Zei ze en keek raar op. "Maak is open" zei ik. Ze maakte het open en las het briefje.
' fakka, jullie weten vast wel wie ik ben toch? Maar laat ik ff nog duidelijker zijn. JULLIE HEBBEN NOG 3 DAGEN HE!! Dus ff opschieten want me geduld raakt op en dat willen jullie niet hebben want anders gaan er meer doden vallen. Dus als ik jullie was zou ik maar gauw opschieten. Laatste waarschuwing.
Groetjesss anoniem.
~
We schrokken ons dood en besloten het aan SS te laten zien. We liepen weer terug naar boven en zagen ze in de wachtkamer zitten. We gaven hun het briefje en ze keken verbaasd. "Wats dit?" Vroeg Safouane "lees" zei Chadia en ging zitten. Ze lazen het en Samir gooide dat briefje tegen de grond en zuchtte hard.
"Sahbi we moeten opschieten met die shit he" zei hij. Samuel ging door zijn haren en zuchtte. "Broer hoe kan ik nu die shit regelen terwijl me vrouw hier bijna doodgaat man" zei Samuel. "Ja hij heeft gelijk" zei ik. "Regelen jullie 2 dit dan" zei Chadia tegen Samir en Safouane.
Ze knikte en stonden op. "Rustig broer" zei Safouane en gaf Samuel een mannelijke knuffel. Samir deed hetzelfde en ze liepen weg. Chadia zuchtte en ging zitten. Even later kwam er dokter ons kant op. We stonden meteen op.
Inshallah is het goed nieuws pfff. De dokter schraapte zijn keel en zei "uuhh helaas moeten we jullie teleurstellen, want...."
......
Wordt vervolgt💜
Stem en Rea!
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...