Wat er voor af ging : "Niet aanraken" zei ik en keek hem aan."Chadia was het toch" zei manal en liep haar richting op.Perspectief Safae
20:45
Wezebi wat is er gaande hier. Ik weet niet eens waar ik moet kijken want daar is er beef en hier is er beef.
"Je moet me gewoon niet aanraken" zei Aliyah boos. "Maar wil toch met je praten" zei Mo."Okee maar tik me aan maar ga niet aan me zitten" zei Aliyah geïrriteerd."Ja wat moe je" zei Chadia."wil je even zeggen dat je goed op je mannetje moet letten" zei manal sluw."wat bedoel je?" vroeg Chadia en keek der scheef aan."oh weet je het niet" zei manal lachend. Ik keek om me heen en zag Aliyah en Mo niet meer. "Waar is Aliyah" vroeg ik."wacht even deze lult iets uit haar bek maar volgens mij is ze bij SSS" zei Chadia."isgoed ik kom er aan" zei ik en liep weg.
Ik liep naar SSS en vroeg waar Aliyah was."uhh is ze niet bij jullie" vroeg Samuel."O jaa ze zei dat ze ging plassen" loog ik om hem gerust te stellen. ik liep weer terug en zocht Chadia."wtf is dit ben ik haar ookal kwijt" dacht ik bij mezelf.
Ik besloot om even op de gang te gaan kijken. en tot mijn grootse verbazing zag ik der op een stoel haar tranen wegvegen. ik liep snel naar der toe en vroeg wat er was. ze veegde haar tranen weg en keek me aan."manal vertelde me dat ze het met Safouane had gedaan en ze liet het me ook zien maar ik begrijp niet waarom Safouane dat doet" zei ze zuchtend en veegde der tranen weg.
"Neee zeg wollah" zei ik geschrokken."wollah ze heeft het me nog laten zien" zei ze."neee kan niet kan echt niet" zei ik. ze zuchte en stond op."Ik ga naar boven zeg tegen de rest dat ik me niet lekker voel ofso" zei ze en wilde weg lopen."Chadia blijf ga je avond niet verpesten door dat" zei ik."maar Safae mijn vraag is gewoon waarom wat de kkr bezielde hem kkr jonge" zei Chadia boos."saff klaar" zei ik en veegde haar tranen weg.
"Doet me echt pijn weet je" zei ze zuchtend."ik weet het baby" zei ik en gaf der een knuffel. nadat we een beetje hadden gesproken over de situatie gingen we naar SSS."Chadia beetje gedanst oulleh" zei Safouane en deed een arm over der heen.
"Beestje geneukd oulleh" zei Chadia en hield zijn hand weg. HAHAHAHHA ik kon niet meer."Wat bedoel je" zei Safouane en keek haar aan."hoe ik het zeg" zei Chadia bot."Chadia wat bedoel je" zei hij nogmaals.
Samir tikte me aan en gebaarde met zijn hand van wat is er.Ik keek hem aan en gebaarde terug van wacht.
"Ze3ma doen dat je het niet meer weet ga ga" zei Chadia en stond op en liep weg.Perspectief Safouane
Wezebi wat heb ik gedaan. Snel liep ik achter der aan en pakte der bij der pols vast."niet aanraken" zei ze en trok der hand terug."Chadia wollah wat heb ik gedaan" zei ik en keek der aan. ze lachte en keek me aan."waarom doe je alsof je het niet meer weet ben je het zo snel vergeten volgens mij was het vandaag nog" zei ze boos."Vertel me wat ik heb gedaan" zei ik."vondt je het lekker met manal neuken gewoon een vraagje" zei ze en keek me serieus aan. wezebii die kkr manal ga der moer rachten als ik der achter kom wat ze heeft geflikt he."wollah heb niks gedaan geloof je haar echt boven mij" zei ik.
"Heb toch die kkr video gezien!" zei ze boos."welke?" vroeg ik."eyy Safouane weet je wat ik heb geen zin hier in ga maar naar je kechba" zei ze en liep weg. ik ging door mijn haren. Wtf man. Die manal zij gaat zien!
Perspectief Aliyah
Ik liep met Mo naar de zwembad en ging op een strandstoel zitten."je wilde met me praten dus praat" zei ik. hij lachte en keek me aan. "Kijk ik vindt je gewoon echt leuk en je bent echt een mooi meisje enzo en ja ik denk dat ik gevoelens voor je begin te krijgen" zei hij en keek naar beneden."Kijk Mo ken je niet persoonlijk ofso dus ik weet niet hoe je bent als een jonge maar ik heb een vriend en dat moet je gewoon begrijpen" zei ik. "Maar ik zie gewoon dat hij niet goed genoeg voor je is" zei hij en keek me aan.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...