Deel 60💞

390 27 13
                                    



Perspectief Safouane
~ 20 April
Vandaag is een belangrijke dag nou belangrijk voor me ouders dan.vandaag heb ik een diploma-uitreiking wollah ben echt trots op mezelf dat ik het heb door gestaan tot dit punt want als het aan mij lach wollah teh zou stoppen met school.

14:00
Ik stond op en liep even naar benden waar ik me zusjes zag.ik ging naast hajar zitten en nam een slok van der thee."safoaune wat ga je met je vieze mond aan me glas zitten"zei ze en trok de hals thee uit me hand waardoor het hete water op der viel."AUUUWWW"schreeuwende ze.

"Karma is een bitch"zei me andere zusje amina.ik lachte haar uit en stond op."hoop dat ze je naam niet roepen bij die kkr uitreiking"zei hajar."jij bent ook echt kkr dom he als ik niet was geslaagd zou ik toch ook niet naar die uitreiking gaan"zei ik.

"Safaouen hajar heeft zaagsel in der hoof wellou hersenen"zei amina."wollah wel "zei ik lachend en liep naar boven.ik liep de kamer van me ouder binnen en zag dat me moeder aan het bidden was.
Met een glimlach sloot ik de deur en liep naar de badkamer.

Ik stapte de douch in tijdens het douchen werd het water opeens koud."HAJAAR!"schreeuwende ik hard."LEKKER VOOR JE "schreeuwde ze terug.
Je weet toch als iemand een ander kraan opend maar dan warm water dan wordt automatische de kraan boven koud!

"Zij gaat zien"zei ik en stapte de douch uit.ik pakte me badjas en en liep naar benden waar ik der zag.ik liep naar der toe en sloeg der op der arm."auuw niet doen"zei ze en stond op."wat ga je de kraan open doen"zei ik."doe rustig je gaat toch niet dood"zei ze en wreef over der arm.ik negeerde haar en liep weg.

"NEE safouane wollah je bent niet leuk haar laat je wel en mij moet je altijd slaan"zei Amina."niet huilen baby"schreeuwde ik nog.lachend liep ik naar me kamer en trok me kleren aan.
Ik spoot nog wat wahed lekker maar ook lekkere parfum en liep naar benden.

"Ewilie mijn knappe zoon"zei me moeder en deed me colbert goed.ik lachte en gaf der een kusje op der voorhoofd. Ze pakte haar telefoon en maakt een foto van me.
{foto}

"Ben trots op je weldi" zei me moeder

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ben trots op je weldi" zei me moeder. Ik glimlachte en knuffelde haar. Nadat het tijd was trok ik me schoenen aan en pakte me auto sleutels.

Ik stapte me auto in en reed de straat uit. Aangekomen bij school parkeerde ik me auto en stapte ik uit. "Ewaa bradda" hoorde ik een bekende stem. Ik draaide me om en zag Samir. "Ewa sah!" Zei ik en gaf hem een mannelijke knuffel.

We bleven nog bij onze auto's staan en zagen Samuel aanrijden. Hij stapte uit en liep onze kant op. "Fakka strijders" zei hij en gaf ons een mannelijke knuffel. We liepen het school gebouw in en liepen richting de aula. We zagen daar allemaal docenten staan enzo.

We zagen luciano en Ayoub in de verte staan en liepen naar ze toe. We groette ze en gingen ff praten totdat we 3 meisjes naar binnen zagen komen. Ik keek op en zag Chadia, Safae en Aliyah. Ik keek Chadia bewonderend aan en floot naar der.

Perspectief Aliyah
Ik liep samen met Chadia en Safae de school in en we liepen naar de aula. SSS keken meteen onze kant op en Samuel gaf me een knipoog. Ik glimlachte naar hem en we liepen naar een tafeltje. We gingen wat kletsen en zo vulde de aula zich met allemaal leerlingen, docenten en ouders.

"Mag ik jullie aandacht alsjeblieft" zei de directeur in een microfoon. We keken allemaal zijn kant op en hij begon met praten. "Jullie hebben dit jaar allemaal heel goed afgerond en ik ben erg trots op jullie, niet alleen ik maar ook al deze docenten die jullie deze jaren les hebben gegeven" zei de directeur blij. "Haha wie zegt dat ze goed les geven" fluisterde ik. "Haha maar echt" zei Safae.

Nadat we allemaal onze diploma hebben gekregen liepen we allemaal naar buiten. "Lachen" zei Chadia en maakte een foto van me.

"Kijken" zei ik en ze liet me de foto zien "Oehh wat mooi"zei ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Kijken" zei ik en ze liet me de foto zien "Oehh wat mooi"zei ik."duhh omdat ik het heb gemaakt"zei chadia.ik lachte en liep samen met haar naar SSS.
16:05
"Aliyah"hoorde ik me moeder schreeuwen.ik draaide me om en liep met een glimlach naar der toe."ik ben heel erg trots op je lieverd"zei ze en gaf me een hele dikke knuffel."dankjewel mama"zei ik.
"Ik ga naar huis veelpleizier nog"zei ze en liep weg.
Ik zag me broers in de auto stappen en zwaaide naar ze.

Na met een groepje vrienden naar shabu shabu zijn hebben te geweest ging ik mee naar samuel's nieuwe huis.Aangekomen keek ik bewonderend naar zijn  huis."je huis is echt mooi"zei ik en keek hem aan."bedankt"zei hij lachend en deed de deur open.ik liep naar binnen en deed me schoenen uit.

Ik ging op de bank zitten en even later kwam samuel met een flesje cola.hij gooide die naar me en ging naast me zitten."waarom doe je zo"zei samuel en keek em aan."hoe bedoel je"zei ik lachend en maakte me fles cola open."alsof je met een vreemdeling in een huis bent voel je gewoon thuis man"zei hij.ik lachte en keek hem aan.

"Ga je me rondleiden?"vroeg ik en keek hem lief aan.
"Alleen me kamer is af "zei hij lachend."maak niks uit Lets go"zei ik en stond op."zat net zo lekker man"zei hij en keek me aan."kom"zei ik en trok hem van de bank af wat best moeilijk ging.
Lachend stond hij op en liep liet me alles zien.
Zijn huis is kkr mooi echt niet normaal.niet een groot huis maar ookal niet te klein.

Als laats liet hij zijn kamer zien."je kamer is Best schoon voor een jonge"zei ik lachend en ging op zijn bed zitten.samuel keek me aan en kwam voor me staan.Lachend duwde ik zijn hoofd weg.
"Ik heb honger ga je eten voor me maken"vroeg hij vragend."wat wil je eten"vroeg ik."maak niks uit alles wat me vrouwtje maakt"zei hij.

Perspectief safae
~19:00
Vandaag is koop avond toch"vroeg ik vragend aan chadia."ja hoezo"zei ze."ga cadeau voor Aliyah halen want morgen is die bitch jarig"zei ik."o jaa dan ga ik ooo gelijk halen voor der"zei chadia."we gaan ook wat halen" zeiden Samir, Safouane, luciano en yasira."gezellig" zei ik lachend.

Yasira reed mee in de auto van luciano en Chadia in die van Safouane. Ik stapte in de auto van Samir en hij reed weg. Aangekomen in de stad reden we de parkeer garage in. Samir parkeerde de auto en we stapte uit. Na een minuutje kwamen de rest aanrijden en zij stapte ook uit.

We liepen met ze alle de Bijenkorf in en ik, Yasira en Chadia liepen naar de vrouwen afdeling. "Ik weet al wat ik ga halen voor der" zei Chadia en keek ons aan "wat dan" zei ik. Ze pakte der telefoon en liet ons een foto zien van wat zij zou halen. Is nog een verrassing. 😁

"Ja die zijn wel echt leuk man" zei yasira. Ik knikte en zocht een cadeau. Nadat we allemaal wat hadden ginge we betalen en zochten de jongens.

Paar uur later
Samir bracht me naar huis en veder was er niet echt iets interessant gebeurd wat ik met jullie kon delen ofso but ja byeee poppetjes😘

~

{Stem en rea zoals altijd☺️}

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu