Perspectief Safae
Met Samir in me gedachten viel ik inslaap. De volgende ochtend werd ik wakker om 7:00 door me kut wekker.
ik zette hem uit en dacht nog bij mezelf nog 10 minuten slapen.~8:00
"Safae hoelaat moet je naar school?" hoorde ik me moeder schreeuwen. geschrokken stond ik op en keek hoelaat het was. EWILIEEE heb me verslapen. Ey fuck dat ben toch al laat dus waarom zou ik me haasten. ik stond op en pakte een simpel Outje. ik nam een douch en trok me Outje aan.
{Outje}Ik liep maar beneden en groette me moeder met een kusje."Aliyah en Chadia waren hier langs gekomen heb ze gezegd dat ze alvast konden gaan maar ze wilde wachten maar heb ze weg gejaagd anders komen zo laat door jou" zei me moeder en nam een slokje van der thee."oh hebben ze verder nog wat gezegd?" vroeg ik vragend."nee niks maar doe snel en ga me huis uit" zei me moeder.
"Oh wauww echt lief" zei ik lachend en liep naar de keuken."Safae ik maak geen grap ga naar school ik ga niet weer bellen" ze me moeder schreeuwend. ik dronk snel wat en groette me moeder."yallah yallah ga naar school" zei ze en gaf me een kusje op me wang."Jajaa ik ga al" zei ik lachend en sloot de deur.
Ik pakte me scooter en reed naar school. aangekomen op school besloot ik nog om naar ah te gaan want hongersnood heerst echt hierzo. Liep de AH in en pakte van alles en nog wat.
Ik liep terug naar school en melde me bij de conciërge."je bent al voor de 3de x in week laat dus kom je maar na schooltijd even melden" zonder wat te zeggen pakte ik me te laat brief en liep de klaslokaal in."Heyyy schatjee" zei Aliyah luid."dag moppie" zei ik en gaf me briefje aan de juf."neem maar snel plaats want we gaan zo beginnen met de toets" zei de juf."Toets??" zei ik vragend."Ja Toets" zei ze en ging zitten."wollah meh ik heb geleerd" zei ik en ging voor Chadia en Aliyah zitten."ik ook niet maar Narina zegt is makkelijk" zei Chadia."makkelijk is wat zij makkelijk vindt, maar die bitch is kkr slim" zei ik.
"Maak niks uit we helpen elkaar een beetje slimheid van mij, jou en Chadia en dan heb je..." "1 verneukte toets" maakte ik der zin af."ja door jou domheid ja" zei Chadia."Ey ik ga jullie zo iets vertellen wat er was gebeurd gisteren" zei Aliyah. Na die toets die ik echt had verneukt hadden we pauze.
- 12:45
we liepen naar onze vaste plek en zagen SSS daar al zitten. we groette ze en gingen zitten."oh ja Aliyah vertel" zei ik en keek der aan."nee niet met hun" zei ze."wat ga je geheim zinnig doen vertel" zei Samuel.
"Is niet bestemd voor jongens oren" zei ik."we geven jullie precies 5 minuten" zei Samir en stond op. Samuel en Safouane stonden ook op en liepen weg.Perspectief Chadia
"Oke kijk gisteren was ik zo naar huis blbala ik moest iets pakken van me broer omdat hij aan het spelen was met zijn vrienden" zei Aliyah. "jaaa en toen" zeiden Safae en ik."ik voelde iemand zo ademen in me nek ofzo dus ik draaide me om en zag Jayden" zei ze."wacht welke? homo of die ene mooie van je broer" vroeg ik vragend."die mooie!" zei ze lachend."Ewilie en toen" zei Safae."hij zei Uhm jaa je bent echt een mooi meisje blabla toen opeens wilde hij me kussen dus had hem zo weggeduwd ik wilde weglopen opeens trekt die gast me terug""Ik dacht even Hallooo" vervolgde ze "Wahhahah ik ga stuk" zei ik lachend."dus eindstand zegt hij ja je wordt van mij ik zou je de mijne maken" zei Aliyah. "LOLLLL Wat zegt die allemaal" Safae."wollah hij is gestoord" zei ik."GESTOOORD???? Gewoon gekkk gekk" zei Aliyah luid."wie is gek?" zei Safouane die er inmiddels is bij gekomen met Samir en Samuel.
"Wahed jongen" zei ik."welke?" vroeg Samuel."wejoo moet je gelijk zijn adres weten" zei Aliyah geiriteerd."hahaha Aliyah rustig" zei Safae."Ey jullie weten niet hoe erg ik stress hij zei nog van zeg niks tegen je broer hij moet zijn kkr bek dicht houden wat wilt hij tegen me broer zeggen WATT" zei Aliyah lichtjes boos."over wie praten jullie" zei Samir lachend.
"Waarom willen jullie alles weten jullie klinken wel als meisjes" zei ik."mogen we niet weten over wat jullie praten ofzo"zei Samuel."nee" zei Safae."Jullie doen kkr raar" zei Safouane."Aliyah loop eens mee" zei Samuel en stond op."omdat?" zei ze vragend."Aliyah wollah maak geen grappen loop mee" zei hij geiriteerd. Aliyah stond zuchtend op en liep achter hem aan."is Samuel boos" vroeg Safae vragend."Jaa beetje" zei Samir."hoezo?" vroeg ik vragend."kom je zo wel achter"
"O ja hoe gaat het met je vriendje hoe heet hij akram toch" zei Safae en keek me aan met een blik van speel mee."oo hij haha goed hoor" zei ik lachend."welke vriendje" zei Safouane en keek me boos aan."Akram ken je hem niet?" zei ik en keek hem aan met een bigsmile."Chadia wollah zeg eerlijk heb je vriend" zei hij."jaaa ik dacht dat je het wist hij komt volgende week me hand vragen leuk he" zei ik lachend. Safouane stond boos op en liep weg.
"Zeg wollah hij is boos was maar een grap" zei ik lachend."Je kent Safouane" zei Samir lachend. ik stond op en zij dat ik naar hem toe zou gaan. Ik liep de gangen door en zag uit het raam dat hij op zijn scooter zat. Ik rende naar buiten en riep hem. hij keek me aan en starte zijn scooter. ik rende wat sneller tot dat ik bij hem was."wat laat je me rennen" zei ik hijgend."Wat moet je" zei hij."waarom ben je boos" zei ik lachend en keek hem aan."moet je niet naar je vriendje gaan ofzo" zei hij en wilde weg rijden maar ik hield hem tegen.
"Was een grap dacht je echt ik heb vriend" zei ik lachend."waarom maak je zulke grapjes" zei hij en keek me aan."wilde je even pesten" zei ik."dus je hebt geen vriend en niemand komt je hand vragen volgende week" zei hij vragend."AHAHA nee heb geen vriend en niemand komt me hand vragen volgende week" lachte ik. Hij keek me aan en glimlachte naar me."Ey maar wie is die ene gast van vorige keer" zei hij."dat is dus Akram en trouwens over hem gesproken daar komt ie aanlopen" zei ik oogrollend.
"Wat moet deze gast" zei Safouane boos."Niemand weet" zei ik. Akram keek me aan en liep onze richting op.Perspectief Safae
"Zo wat een leuke pauze of niet" zei ik sarcastisch."HAHAHA wollah" zei hij lachend."Nou hoe gaat het met jou" zei ik."Gaat altijd goed met mij als ik met jou ben" zei hij glimlachend."Ey wollah als je me nog een keer belt voor shit en zomaar me tijd verspilt ga je zien" zei ik en keek hem serieus aan."hahaha sorry mama" zei hij lachend. Even later kwamen Samuel en Aliyah terug."Wat was er" zei ik en keek Aliyah aan. Aliyah gaf me een blik dat ik mee moest lopen. ik knikte en liep achter der aan naar de wc."oke vertel" zei ik en ging op de vensterbank zitten."Samuel had me zo gesnapt toch en op zijn verhaal gezet eindstand komt Jayden reageren met wat film je me vriendin dus Samuel reageerde zo op hem van hoe bedoel je vriendin enzo toch" zei ze en keek me aan."Aliyah laat die gast wollah laat hem hij gaat je gewoon gek maken" zei ik."Het gaat niet omdat Safae echt niet oeff het maakt me gewoon boos" zei ze en keek in de spiegel."kijk morgen gaat je broer trouwen en Jayden komt 100% Chadia en ik zijn er wat wilt hij doen" zei ik."Je hebt gelijk MOB" schreeuwde ze.
"Wahahah zo ken ik je weer" zei ik lachend.~ na school
Thuis aangekomen groette ik me ouders en liep naar boven. ik nam een douch en besloot om te gaan slapen.~
Volgende deel komt snel 😘
Stem en Rea!Xx
JE LEEST
Het begon met haat....
RomantizmDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...