Perspectief Aliyah
~18:30
We namen van iedereen afscheid en Samuel en ik liepen richting zijn Auto. we stapte in en hij reed weg. Aangekomen bij een bowling plek stapte we uit.
"Gaan we bowlen" vroeg ik enthousiast en liep naar binnen."ja" zei hij en liep naar de balie."Samuel ik heb geen sokken" zei ik lachend en liep naar hem toe."haha maak je niet druk je krijgt sokken van hier" zei hij."aii sterk" zei ik lachend. even later kwam Samuel terug met sokken in een verpakking."dankjewel" zei ik en nam het aan.
"Alsjeblieft" zei hij met een glimlach en pakte die bowling schoenen. Nadat we klaar waren met onze schoenen aantrekken legde we onze eigen schoenen in de kluis en liep we naar onze baan.
"Oo is disco" zei ik bijna half schreeuwend. Samuel lachte en deed een arm over me heen.
"DE...SPA...SITO qero lalalala Despasito lalala" zong ik met me gebroken spaans en ging zitten."AHAHAH stop aljeblieft" zei hij lachend en pakte een bal."als je strike gooi toch krijg je wat van me zo niet krijg ik wat van jou" zei ik en stond op en pakte de lichtste bal."saff afgesproken, maar jij gaat ook gooien of niet?" vroeg hij vragend."Ja ik ga ook" zei ik.
Samuel gooide de bal op de baan en gooide bijna strike."AHAHAHAHHA niks voor jou" zei ik lachend. "Als jij scheef gaat gooien krijg ik ook wat van jou dus doe niet te blij schat" zei hij met een grijns.
"Make space for the bitch" zei ik lachend en duwde hem opzij."Samuel ik ben de beste" zei ik en gooide de bal, ik voelde dat die helemaal naar Tokio rolde."AHAHAH ze3ma beste toch" zei Samuel lachend."hou je bek" zei ik lachend.
Even later waren we klaar en keken we naar onze punten."zie je de master heeft gewonnen" zei Samuel."jaa als je me niet steeds duwde had ik misschien gewonnen" zei ik."jij gooide nog op ander mans hun baan waar praten we over ah sah" zei hij lachend.
Ik stak me middelvinger op en liep naar de kluis."boos Habbiba" zei hij en kwam achter me staan. ik deed alsof ik boos was en negeerde hem. Hij deed een arm over me heen en gaf me een kusje in me nek."niet zo boos dan ben je nog lelijker" zei hij.
Lachend duwde ik hem weg en sloeg hem speels in zijn buik. we trokken onze schoenen aan en liepen richting zijn auto."heel erg bedankt voor een leuke dag" zei ik en gaf hem een kusje op zijn wang."geen probleem schatje" zei hij met een knipoog. We reden snel nog langs ze Mac en gingen daarna weer naar het hotel.
Ik nam een snelle douch terwijl Samuel op me zat te wachten. na het douchen smeerde ik me in en trok me kleren aan."ga je nu met mij mee" vroeg hij vragend."ja isgoed" zei ik en pakte me Adidas bad slippers.
We liepen naar de kamer van Samuel en ik plofte op zijn bed. ik deed de tv aan en voelde me zomaar thuis."ik ga snelle Jelle douchen niet inslaap vallen" zei hij en trok zijn t shirt uit."ja ik doe me best" zei ik.
Paar min later kwam Samuel de douch uit alleen in een kort broekje. hij kwam naast me liggen en deed een arm over me heen. Hij gaf me een kusje op me voorhoofd en zo keken we tv totdat me ogen zwaarder werden. En zo viel ik in slaap in zijn armen wat geweldig voelde.
Perspectief Chadia
Nadat we allemaal afscheid hadden genomen liep ik met Safouane naar zijn auto. Ik stapte voorin en wachtte totdat hij de auto opstartte. Ik keek naar hem en zag hem naar me staren. "Ga je nog rijden oulleh?" Zei ik en keek hem scheef aan. Hij glimlachte en keek me nog steeds aan. "Halloooo" zei ik en zwaaide voor z'n gezicht. "Je bent gewoon te mooi voor deze wereld" zei hij na een tijdje "Aawh ja weet ik" zei ik ze3ma Hc. "Pff wat doe je hc" lachte hij.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...