Perspectief Aliyah
23:59
"5 4 3 2 1 HAPPYY BIRTHDAYYYY BABBYYY" schreeuwde me nichten en nitchjes en snapte me ."Dankjeweell" zei ik lachend."waar is de champagne"vroeg me nicht en keek om der heen."welke!?" vroeg ik vragend en geschrokken."rustig is kinderchampagne maar niemand weet" zei ze lachend.Lachend pakte ik plastice wijnbeker en gaf het aan me nichtjes en nichten. ik schonk wat voor ze in en gingen proosten.we liepen met zijn alle naar benden en zag me fam op de bank naar de voice kijken. "Gefeliciteerd" zeiden ze toen ze me zagen."dankjulliewel" zei ik lachend.
"A di mi yere yu friyari , A di mi yere yu friyari ,
A di mi yere yu friyari , Dan mi kon fristeri yu"
zongen ze luid en klapte in hun handen. lachend gaf ik me tante en ooms een knuffel. Me ooms en tante gaven me een envelop en gaf mee een knuffel. Beter voor hun moer zit er geld in😂."gefeliciteerd mijn kleine meisie" zei me moeder en gaf me een kusje op me wang."dankjwel mama" zei ik en gaf der een dikke knuffel."Aliyah loop even mee" zei Justin.verwarend liep ik achter hem aan naar de gagrage. Hij kwam achter me staan en deed zijn handen voor me ogen.
Hij bestuurde me een beetje en hield zijn handen weg."hou je ogen nog even dicht"zei hij.ik knikte en wachtte af."Doe maar open".ik deed me ogen open en zag een grijze Mercedes staan met een strik der op.
Uit het niets viel er een traan uit me oog hoek.
Me broer liep lacheden naar me toe en gaf me een knuffel."Dankjewel"zei ik en omhelsde hem stevig."geen probleem kleine"zei hij en gaf me een kusje op me voorhoofd.Hij overhandigde me de auto sleutel en liepen weg.ik maakt nog een foto en liep ook weg.
( auto)
Na een beetje geklets te hebben en gelachen gingen de helft van de fam weg en 20% bleef slapen.
Ik nam een douch en trok me pyjama aan.ik ging onder de dekens en viel gelijk inslaap.~13:00
Ik werd wakker door hele harde muziek.slaperig deed ik me ogen open en zag me nicht dansen.
Zuchtend ging ik overeind zitten en ging op me tel.
Safae en chadia maakte zo een spraaknemo en feliciteerde me.ik bedankte ze en bedankte nog ander mensen.
"We zijn even alleen thuis dus party"zei me nichtje."Volgens mij hebbe jullie meer zin in me verjaardag dan ik zelf"zei ik lachend.
"Denk het ook maar ja schijt!"zei em nichtje alisha.
"Eyy Aliyah heb een jurk gekocht voor je maar Naomi zegt is te klein gaat je niet passen"zei ze oogrollend."isgoed wacht laat me douchen enzo dan trek ik het aan"zei ik en stond op.Ik liep naar de douch en nam een lekker warme douch.ik waste gelijk mijn haren en bleef nog ongeveer 10 min onder de douch staan.
even later ging ik der uit en smeerde me in.
Ik liep met me badjas naar me kamer en pakte de jurk die ik van me nicht heb gekregen."dit gaat me sowieso niet passen man dacht je ik heb kinder maat"zei ik lachend."Trek hey nou maar aan"zei ze zuchtend."want alisha gaat me haar even stijlen"zei ik.
Na dat alisha me haar had gestijld trok ik me jurk aan en me hakken dei ik had gekregen van me tante.
We liepen naar de tuin en maakte en paar birthday foto's.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...