Deel 43💕

472 30 19
                                    

Wat voor af ging:ik keek chadia en safae aan en ze wezen dat ik naar rechts moest kijken.ik draaide me om en zag ................

Perspectief Aliyah
"WHAT THE FUCK doen hun nou weer hier" dacht ik bij mezelf. snel liep ik naar beneden en liep naar Chadia en Safae."heb je die kech's gezien" vroeg Safae."jaa wat doen ze hier" zei ik en keek ze vragend aan."wollah meh ik weet" zei Chadia. na dat we even gingen praten over Leyla, Soraya, Nihad en Katalina die zomaar pull up op de bruiloft waren gekomen besloten we geen aandacht te besteden aan die sletjes.

"Aliyah kom je even mee foto maken buiten" vroeg Chanel."Ja isgoed ik kom er aan" zei ik en gaf der een glimlach."meld me als er wat raars is ofso ja" zei ik en liep weg. ik liep naar buiten waar de helft van de bruidsmeisjes stonden. ik liep snel naar ze toen en we maakte een paar foto's.{met smiley ben ik}

Na de foto's liep ik weer naar binnen naar Safae en Chadia

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na de foto's liep ik weer naar binnen naar Safae en Chadia.

Perspectief Chadia
Nadat Aliyah naar buiten moest om die bruidsmeisjes foto's te maken gingen Safae en ik even naar de wc. Daar aangekomen hoorden we een paar stemmen. Hele bekende stemmen😏 "ssstt hoor je dat" fluisterde ik en tikte Safae aan. "Over wie denken ze hier te gaan roddelen" fluisterde Safae boos "ja man wollah ze zijn lijpe hoeren" hoorde ik Leyla zeggen. Nu ben ik het zat. Ik duwde de deur open en ze keken verbaasd onze kant op. "Wat roddelen jullie over ons eh kk hoeren" zei ik. Safae kwam der bij. Ze lachte sneeky en wilde weglopen. "Waar denken mevrouwtjes naartoe te gaan" zei Safae en deed de deur dicht "teh ga opzij" zei Nihad en keek vies "wat kijk je vies" zei Safae. "Oké luister jullie laten ons met rust wij laten jullie want jullie moeten hier niet komen om die bruiloft te verpesten oké? Dus als jullie willen roddelen doe dat maar lekker ergens anders" zei ik en liep weg met Safae.

We gingen terug naar de zaal en liepen naar een tafel met allemaal lekkere hapjes. Safae en ik pakte een paar dingen en aten het op. Paar minuten later kwam Aliyah weer. "En? Is er wat gebeurd" zei ze. We legde alles uit van wat er was gebeurd en gingen daarna ren beetje dansen. De rest van de avond was heel erg gezellig. We hebben lekker gedanst, gegeten, gelachen enz.

Nadat de bruiloft was afgelopen zwaaide ik Aliyah uit. Safae was al een minuut geleden ofzo weg gegaan. "Doeii schatje" zei Aliyah "doeii babeyy" Zei ik en stapte in me broer's auto. "En hoe vondt jij de bruiloft" zei Nasser en starte de auto. "Ja kapot Litt" zei ik "mooi zo" zei hij. Na een kwartiertje in de auto waren we thuis aangekomen. "Woei ben kapot" gaapte ik. Ik stapte uit en liep naar de deur. "Salam mama" zei ik en gaf der een knuffel. "Salam benti, hoe was het?" Zei ze "ja was echt een leuke bruiloft" zei ik en trok me hakken uit. "Aaaawh heerlijk" zei ik nadat ik me hakken uit trok. Me moeder lachte en liep naar de woonkamer. Ik liep naar me kamer en trok me jurk uit. Oeff ik stikte gewoon man! Ik nam een douch en trok me pyjama aan. Ik haalde me gebeden in en ging naar beneden. Heb echt geen slaap he. Het is al 02:30. Ik nam plaats naast me moeder op de bank en dronk thee. We kletsten wat en ik liet nog een paar foto's zien van de bruiloft. "Inara hert ze toch?" Vroeg me moeder "ja" zei ik en nam een slok van me thee. "Mooie meisje masha'allah" zei ze. Na een uurtje besloten we te gaan slapen.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu