Deel 86 💞

204 19 5
                                    

Perspectief safae 
~Dag 4
13:00
Chadia heeft een zwangerschap test gebruikt en het was 3x positief 😍.1e x dachten we jaa sowieso goedkope troep dus hadden we 2 van 10 euro gehaald zehma die goede zwangerschap test en die ware alle 2 posetief😍😍.

Chadia zou safouane vertellen dat ze zwanger was maar we moesten nog verzinnen hoe ze het gaat vertellen.vandaag is er niet echt wat op de schema alleen Aliyah wilt met heel der hart een ticket boeken naar nl ze wilt hier niet meer zijn ze wilt ook niet vertellen waarom.

Chadia en ik zouden even met der praten om der over te halen om te blijven.we hadden afgesproken bij het terrasje bij het hotel.

( outje)

Ik pakte me telefoon en liep naar benden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me telefoon en liep naar benden.daar aangekomen zag ik ze al zitten.ik groette ze en keek chadia aan om te beginnen."oke kijk poppie wat er ook is laat het je weekje Mexico niet verpesten"zei chadia."jaa aliyah blijf zonder jou is het geen vakantie meer"zei ik.

"Is echt heel lief van jullie maar wil gewoon weg"zei Aliyah.ik keek Aliyah aan en zag dat het geen Aliyah was.ze heeft een zonnenbril op en als je gewoon naar der kijkt heeft ze gewoon geen zin in het leven.
Chadia en ik bleven nog even zeuren en hopen dat ze van der gedachtenes zou veranderen.

"vertel wat er is"zei ik na veel gesproken te hebben."er is niks"zei ze beetje geirteerd."waarom wil je weg dan"zei chadia.

"HIJ HOUD NIET VAN ME OKE ! SAMUEL HOUD NIET VAN ME , IK HEB GISTEREN DE HELEDAG NIET  GESLAPEN EN DENKEN WAT IK VERKEERD HEB GEDAAN MIJN HELE OGEN ZIJN ROOD OM EEN GAST DIE NIET EENS VAN ME HOUD IK WIL GEWOON WEG OKE" zei ze boos , huilend.ze deed haar zonnebril af en keek ons aan."ik ga gewoon weg"zei ze en liep weg.

"Omgg"zei ik en legde me hand op me mond."hoezo houd hij niet meer van der "zei ik geschrokken.wee stonden snel op en liepen Aliyah achter na.ze stapte de lift in en lift ging net voor dat wij der waren naar boven.

Perspectief Aliyah
13:00
Ik liep de kamer binnen en pakte mijn koffer."mama"zei novell rennend naar mij.ik veegde snel mijn tranen weg en nam hem in mijn armen.

(Novell en Céline waren alleen in de kamer omdat samuel wat moest halen bij Samir )

"Dag schatje"zei ik en kuste hem op zijn wang.
Ik keek hem aan en er vielen tranen uit me ogen.
"Niet huilen mama"zei novell en veegde mijn tranen weg.ik glimlachte en knikte."niet huilen mama"zei hii en zag opkomende tranen bij hem.

"Isgoed poppie jij ook niet huilen"zei ik en veegde zijn tranen weg.De deur ging open en hoorde de stem van samuel."papa, mama huilen"zei novell en veegde zijn tranen weg."waarom huil je voor de kinderen"zei samuel geiriteerd.

"Met mij gaat het goed lief dat je het vraagt hoor"zei ik boos. novell schrok en huilde."ssst niet huilen"zei ik en tilde hem op.samuel pakt novell van me en ging met hem naar de balkon.ik zette me haar ik een slordige knot en kleedde me om.

Heb al een ticket geboekt en me vlucht vertrekt om 6 uur.Ik neem novell en Céline met me mee.
Ik moet 3 uur op het vliegveld zijn dus begin nu alvast met inpakken enzo.

13:00
Ik nam afscheid van iedereen en liep samen met Céline en novell naar de gate."Céline hou novell's hand vast"zei ik.

01:00
Eindelijk ben ik thuis samen met mijn broer liep ik het huis in.
Justin legde alle koffers binnen en ik tilde novell en Céline op naar binnen.justin pakte novell van me over en we liepen naar boven .ik kleedde ze snel om en legde ze in bed.
"Ga je me nu vertellen wat er aan de hand is "zei Justin en sloot de kamer deur dicht.

Ik knikte en we liepen naar beneden."moet je thee"vroeg ik en liep naar de keuken." Heb je water"vroeg hij.
Na dat ik een flesje water aan hem gaf ging ik op de bank zitten."vertel"zei me broer.
"Samuel is volgens mij boos op me of ik weet het niet  maar sinds we in Mexico waren deed hij zo gemeen tegen me, ik vroeg hem gisteravond of hij van me hield en hij reageerde niet"zei ik.

volgende deel kom snel

kleine deel maar volgende wordt wat langer.




Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu