~1 maanden laterperpectief Aliyah
Vandaag is de grote dag, ik ga eindelijk met Samuel trouwen😍. Samir had 2 dagen geleden Safae haar hand gevraagd.😭😍 ben zo blij voor ze wachtte al een tijde op dit moment.15:30
Ik stond op en me moeder liep me kamer blij in."o me babby gaat trouwen" zei ze en knuffelde me. lachend knuffelde ik haar terug en vroeg hoelaat de visagist kwam."rond 4 zou ze komen" zei me moeder."oke isgoed dan ga ik even snel douchen en alles klaar zetten" zei ik."Isgoed ik ben beneden" zei ze en liep weg.
Ik ben echt zenuwachtig ik weet echt niet waarom. Ik liep de douch in en deed me ding. ik waste gelijk mijn haren en ging na 20 min er uit. Ik droogde me haren en trok me badjas aan. ik smeerde me nog even in en liep naar me kamer waar ik me nichten en nitchjes zag.Ik groette ze en ze legde me jurk en alles klaar.
Ik trok snel een joggings broek en een t shirt aan en liep naar beneden naar me fam."mi gudu" (mijn sgatje) zei me tante en gaf me een knuffel."dag tante" zei ik lachend en omhelsde haar."vandaag is de grote dag he" zei me oom."jaa" zei ik.Me familie zag der echt mooi uit man wauw!
"ALIYAH TELEFOON" schreeuwde mayra.
Ik liep naar boven en zag op de beeldscherm dat het Steffanie was.(visagist)
#Het gesprek
Steffanie: hey sgat
Ik: dag mop
Steffanie: ja wat ik even wilde zeggen was dat ik 4 uur niet kan redden dacht van wel maar toch niet
Ik: oh hoezo niet
Steffanie: ben in België en heb nog geen vevoer maar kan 6 uur.
Ik: 6?!!!!
Steffanie: jaa heb nog paar afspraken hier
Ik: kijk ik weet niet wat voor bullshit dit is maar we hadden dit al ruim een maand afgesproken en nu kan je opeens niet
Steffanie: spijt me zo erg
Ik: wauww
Steffanie: ja sorry echt
Ik: heb niet eens tijd om met je te praten man
#Eindgesprek"Kkr wijf" zei ik geiriteerd en gooide me telefoon op het bed."wat is er" vroeg me nicht."die bitch kan opeens niet meer" zei ik.
(niet wetend dat iemand er voor gezorgd heeft)
"Neeee en nu" zei Ze."ik weet niet man" zei ik.
Na even gestrest te hebben belde ik me schatjes en vertelde ze wat er aan de hand was. Chadia kende iemand en die kon gelukkig wel.Safae en Chadia waren onderweg en Khadija was binnen no time gekomen. (Khadija=visagist) en jij moet wast de bruid zijn" zei ze en keek em met een glimlach aan."ja dat ben ik"zei ik.ze knikte en legde al haar spullen op me bureau.ik pakte me jurk uit de kast en trok die aan.om die te beschermen trok ik daarover heen me badjas.
Chadia en safae waren der ook gearriveerd en maakte hunzelf ook klaar.Na dat de vrouw klaar was met mij deed ze de ander lichtjes op.
{ haar}
{Make up}
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...