Deel 35💕

416 26 1
                                    


Perspectief Aliyah
~6 dagen later~

*4:00 s'nachts
"AAAAAWH" schreeuwde ik en stond meteen recht. Ik keek om me heen en zag dat ik in een ziekenhuisbed lag. Wtff waar ben ik. Oh ja ik had een ongeluk. De deur ging open en een dokter kwam naar binnen. "Gaat alles goed mevrouw?" Zei ze "uhm j-ja" zei ik snel. "Herinner je je nog van het ongeluk" ze ze en pakte een zalfje "uhm.." zei ik en dacht na wat er was gebeurd "ja ik was op de scooter met me vriendin en werd toen aangereden" zei ik zacht. "Ja dat klopt, je hebt niks ernstigs. Alleen een paar wondjes op je knie en armen en 1 rib is gekneusd" zei ze een maakte het dop van het zalfje open. Ik knikte. "2x per dag moet ik dit zalfje voor je insmeren op de plekken van de wondjes"

"We willen nog even een scan van je ribben maken en als het er goed er uit ziet mag je naar huis zo niet willen we je nog een nachtje hier houden" zei ze en schreeft wat in een mapje."ja isgoed" zei ik en probeerde recht op te zitten wat best wel pijn deed.
"Rustig aan" zei de dokter en liep naar me toe. Ze hielp me om recht te zitten en verliet daarna de kamer. Oeff wat moet ik nu doen hier. Ik pakte me telefoon en ging me serie kijken op Netflix. Na een tijdje werden me ogen wat zwaarder. Ik legde me telefoon weg en viel in slaap...

Perspectief Chadia
Ik ga vandaag met Safae naar Aliyah. Me schatje zit nog in het ziekenhuis😭. Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik nam een douch en droogde me af. Ik liep naar me kamer en koos me outje.
(Outje)👇🏼

Ik pakte me telefoon en liep naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me telefoon en liep naar beneden. Ik maakte een ontbijtje en at het op. "Mama ik ga naar Aliyah" zei ik en trok me schoenen aan "isgoed schat doe de groetjes" zei ze terug "ja Isgoed yemma" zei ik en liep de deur uit. Ik pakte me scooter en reed naar Safae. Aangekomen groette we elkaar en reden naar de ah. "Nee Aliyah mag vandaag echt wakker worden is genoeg" lachte Safae en pakte een mandje."jaa wollah mis haar man" zei ik."Samuel komt zo ook langs" zei ik en liep naar de shusi's."oh Isgoed" zei Safae.

Nadat we alles hadden afgerekend pakte we onze scooters en reden we richting het ziekenhuis. Daar aangekomen liep we naar de juiste afdeling richting haar kamer."uhh waar is ze" zei ik vragend en keek de kamer rond."haar vestje ligt hier nog" zei Safae en pakte haar Adidas vest."misschien is ze even gaan plassen ofzo" zei ik en ging op een stoel zitten.

Paar minuten later kwam Aliyah de kamer in met een rolstoel. ze keek ons aan en er verscheen een glimlach op der gezicht. Omgg me prinsesje😭😭 heb der echt gemist. er verscheen een traan uit me ooghoek. Snel veegde ik die weg en gaf der een knuffel."wollah heb je echt gemist" zei Safae en hielp der om op het bed te zetten."haha wat overdrijven jullie was maar 1 dag" zei ze lachend.

"1 dag wollah meh" zeiden Safae en ik."Omg echt voelt echt 1 dag" zei ze geschrokken."jaa 6 dagen morgen 1 week. dacht je fissa dat je daar zo kort lag ofzo" zei ik en gaf der een speelde duw."auw" ze ze kreunend."Omg sorry was vergeten" zei ik."maakt niks uit" zei ze lachend en ging op het bed liggen."we hebben je lievelings eten voor je" zei Safae en liep naar de ah tas."shusi of kip?" zei ze vragend."HAHA shushi" zei ik lachend.
De deur werd geopend door Samuel en zijn zusje.

Perspectief Samuel
Ik deed de deur open en zag Aliyah lachend in der bed liggen wat me blij maakte."loop" zei ik tegen me zusje en duwde haar naar binnen. ik groette Chadia en Safae en toen Aliyah."wollah heb je echt gemist laat me nooit meer zo erg schrikken" zei ik en keek Aliyah aan."sorryy" zei ze en keek me aan. ik gaf der een kusje op der wang en keek me zusje aan die daar maar akward stond."ga je het nog geven of blijf je daar staan" zei ik tegen der."Samuel laat der" zei Aliyah en probeerde recht op te zitten wat niet echt lukte. ik hielp haar en ze bedankt me.

"Aljeblieft" zei me zusje en gaf der een bos bloemen."Aawh dankjewel schatje" zei Aliyah en gaf der een knuffel."praat je nogsteeds niet met Safouane" zei ik en keek Chadia aan."nee wat denkt die gast zomaar tegen me schreeuwen ben zijn bitch niet" zei ze en stopte wat snoep in der mond."WAHAHA maar hij heeft toch soryy gezegd" zei Safae."wollah meh wat hij deed was tegen me schreeuwen, hij mag die sorry in zijn kont douwen" zei ze."HHAHA wollah jij bent niet 100" zei ik lachend.

"Hoezo geef je hem niet gewoon een kans" zei me zusje."hou je bek alsjeblieft jij" zei ik en keek der boos aan."whahah wollah wel geef hem een kans" zei Safae lachend."hij mag die kans komen pakken" zei Chadia. "Ik praat wel met hem" zei ik en gaf der een gerust stellende blik. We kletsten nog wat en Kenza (me zusje) en ik besloten daarna te gaan.

"Samuel wie is dat eigenlijk?" Vroeg kenza en drukte op het lift knopje "meisje uit me klas" zei ik en stapte de lift in "Uuhm zomaar een meisje of..." vroeg ze nieuwsgierig. "Haha jij bent gek jij"zei ik lachend  "zeg eerlijk je vindt Aliyah der leuk he" zei ze en we liepen naar me auto." Maak je niet druk"zei en stapte de auto in.

Perspectief Safouane
Oeff. Ik wordt echt kk Parra. Ik weten wie die gast is die Chadia heeft gekust. Kk flikker dat ie is. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik nam een snelle douch en droogde me daarna af. Ik wikkelde een handdoek om me middel en liep weer naar me kamer. Ik liep naar me kast en pakte me kleren.

Ik liep naar beneden en plofte neer op de bank

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden en plofte neer op de bank. Ik ga zo me broertje ophalen van school. Om 15:00 is hij klaar. Even later was het tijd dus besloot ik te gaan. Ik trok me schoenen aan en liep naar me auto. Ik scheurde de straat uit en reed naar z'n school. "Ewa bro hoe was het op school?" Vroeg ik nadat hij het gebouw uit liep. "Yo" zei hij en ik gaf hem een boks "goed goed" zei hij en we stapte de auto in. Ik reed naar huis en wachtte tot dat hij binnen was. Ik had met een oude vriend afgesproken dus ging ik naar de locatie waar hij op me zou wachten.

Eenmaal aangekomen stapte ik uit en leunde op me auto. Paar min later zag ik z'n auto de straat inrijden. "Ewaaa" zei Aymane (oude vriend) en stapte uit "fakka ah sahbi" zei ik en liep naar hem toe. We gaven elkaar een mannelijke knuffel. We reden naar een café en besloten daar wat te drinken en wat bij te praten over zaken (hij werkt ook in dezelfde drugsbedrijf als SSS)

We parkeerde onze auto en liepen het café binnen ik keek om me heen om een plekje te zoeken en schrok van wat ik zag. Ik werd gek....

Fakkaaaa, volgende deel komt snel! Byee
Stem en Rea🤗

Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu