Deel 40💕

391 25 17
                                    

Wat vooraf ging:HELLPPPP HELPP" schreeuwde we alle 3 keihard.zakka deed snel zijn hand voor mijn mond en gaf me wahed klap.

Perspectief Aliyah
"Ey hoorde jullie dat ook" hoorde ik Samir zeggen. Ik zag dat zakka snel ze hand voor Safae der mond deed. Safae beet in ze hand. "Auwww wat doe je ahh dier" zei zakka boos fluisterend. "WAT DOE JE JE KKR SMERIGE HAND OP ME MOND BEN JE GEK" schreeuwt Safae. Ik moest echt lachen van binnen. "Ewa wat ga je schreeuwen" zei mootje. "wat ga jij bemoeien ahh hond" zei ik en keek hem vies aan.

"Waar komt het geluid vandaan" hoorde ik Safouane zeggen."ewa skot dat heb kkr veel dorst" zei Samuel.
"Wat skot hij moet ons helpen zijn moer" dacht ik in me hoofd. nu is het echt klaar deze jongens hebben nu zomaar de macht over ons en dan zijn wij die stelletjes losers. ik keek nadir aan gaf hem een knietje in zijn geslachtsdeel. hij kreunde van de pijn en viel op de grond.
"Kkr homo raak me nog 1 x aan dan gaan we zien" zei ik boos en duwde hem van me af. ik pakte me tas en sloeg mootje er mee op zijn gezicht.

"Chadia nu" schreeuwde ik. Chadia duwde hem en trapte hem kapot hard."Nu Safae, Chadia rennen bitches" zei ik en keek ze aan. We renden zo hard als we konden weg. "Onze scooters" zei ik en stopte met rennen. "Shit!" Zei Safae. we liepen terug naar het schoolplein. Ik keek om het hoekje en zag dat er niemand was. Gelukkig ze zijn weg! "Kom ze zijn weg" zei ik en we liepen naar onze scooters. Thuis aangekomen liep ik meteen naar boven. Ik gooide me tas op de grond en kleedde me uit. vandaag ga ik naar me vader ik blijf daar een weekje ofzo. Ik liep naar beneden en groette me moeder met een dikke kus.

Aangekomen bij me vader groette ik hem en ging eten. na een gezellige maaltijd met me vader besloot ik te gaan douchen en slapen.

Volgende dag....
Ik stond op en ging douchen ik liep naar me kast. Ik trok me outje aan en maakte een spiegel foto. {Outje}

Persepectief Chadia~op school aangekomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



Persepectief Chadia
~op school aangekomen

Ik liep de les in met me 2 schatjes en we namen plaats achterin."oke we gaan beginnen dus iedereen houd zijn mond" zei de meester schreeuwend. "Wat schreeuw je we zijn niet doof" zei ik geiriteerd."Chadia ga der maar uit ik ben je commentaar zat elke les hetzelfde" zei hij en pakte een rode kaart."Wejooo wat heb ik gedaan" zei ik en keek de meester vragend aan."geen gemaar pak je spullen en verlaat me les" zei hij en keek me boos aan.

"Meester alstublieft gun haar" zei Aliyah smeekend."nee skot kkr homo altijd ik" zei ik en stond boos op."wauuw echt een misgunner man" zei Safae."misgunner? hoezo moet ik haar gunnen als ze niet eens naar me luistert" zei de meester en keek Safae aan."wat heb ik gedaan vertel" zei ik en keek hem vragend aan."Ey Chadia skot ik join je" zei Safae."zeg wollah" lachte ik."wollah ik kom zo met Aliyah" zei ze.

"Ewa challas" zei ik lachend en liep Naar de meester om me uitstuur brief te pakken."Vindt je het grappig" zei de meester vragend en keek me aan."Jaa hayeck hayeck grappig" zei ik en verliet het lokaal. ik gaf me uitstuur brief aan de conciërge en nam plaats in de kantine. ongeveer 10 minuten later kamen Aliyah en Safae de kantine inlopen.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu