Perspectief Chadia
~maandag 7:00~Ik wordt vermoeid wakker en liep naar de badkamer. Ik deed mijn ding en trok me outje aan.👇🏼
Ik pakte me tasje en stopte daar me telefoon, oordopjes, vaseline, sleutels in. Ik liep naar beneden en maakte een ontbijtje voor mezelf. "Yoo" zei ik tegen me broer Nasser en plofte naast hem neer op de bank. Hij negeert me gewoon VOLLEDIG. "Isgoed met jou je SKOT me gewoon" zei ik en nam een hap van me broodje.
Na het eten appte ik de meiden dat ik ze nu zou ophalen. Ik trok me jas en me Alexander mqueen aan. Ik sloot de deur achter me dicht en pakte me Vespa.
Bij Aliyah aangekomen "Ewa bitch" zei Aliyah en startte der scooter. "Ewa schatje" zei ik en we reden samen naar Safae.
Nadat we Safae hadden opgehaald reden we richting school. We parkeerde onze Vespa en liepen de school binnen. De bel ging en we liepen naar onze les. We namen plaats en wachtte tot dat de les begon. Even later kwamen SSS binnen en namen ook plaats. "Vandaag komt er een nieuwe leerling dus ik wil dat jullie haar zo even goed verwelkomen" zei onze mentor.
"Hoelaat komt ze" vroeg Yasmina. "Ze kan elk moment binnen komen" zei de meester. Na eventjes gekletst te hebben werd de deur ruw opengemaakt door een meisje. "Sorry dat ik laat ben ik had me verslapen" zei ze en kauwde om der kauwgum. WoW ik mag der nu al niet gekke bitch. "Kapot veel Make up ze heeft de hele Kiko op der gezicht gesmeerd" zei Aliyah "Whahah ja Wollah" zeiden Safae en ik. "Sorry maar is er iets dat jullie zo lang kijken" vroeg dat meisje kattig. "Nee er is niks hoor schat" zei ik met een nep glimlach. "Stel je maar even voor" zei de meester en ging op zijn stoel zitten. "Nou ik ben liza, ik ben 17 jaar oud en ben Turks" zei het meisje die blijkbaar liza heet en keek de klas rond. "Oke dan mag je plaats nemen naast die jonge man" zei de meester en wees maar Safouane.
"ik heb een hele leuke mededeling voor jullie, we gaan over 3 weken naar Indonesië met klas 4c havo en deze klas" zei de meester. "ZEGG WOLLAAHHHHH" zei yasmina. "je hoort het toch" zei Safae. De hele klas moest lachen. "Hou je bek jij" zei yasmina. "Ey bitch tegen wie praat je zo stoer" zei Safae boos. Ik en Aliyah moesten lachen en opeens stond yasmina op. "Wat lachen jullie" zei yasmina hc. "Ey luister dan ehh hoer tegen wie praat je zo toontje lager he en zit op die platte bil van je" zei Aliyah "WAHAHAHAHAH" de klas barste ondertussen al in lachen uit. "Oke en nu is het genoeg yasmina ga der maar uit" zei de meester. "Hoezo ik hun praten toch ook tegen mij" zei yasmina bijna huilend😂. Hayeck. "Hou je bek en ga der uit wesh ben je doof" zei ik. Ze liep boos de klas uit. "Hahahah lekker voor der" zei Safae zacht.
-
3 weken later...
Perspectief Aliyah ~5:00~
Vermoeiend werd ik wakker. Yeahhh vandaag naar Indonesië. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik doe me routine en kleed me daarna om. (Outje👇🏼)
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...