Deel 54💕

401 22 25
                                    



Perspectief Mo
~Day 3

13:00
Ik werd wakker en dacht gelijk weer aan Aliyah. Deze chicki doet wat met me oeff. ik stond op en zag dat manal nog lag te slapen. Ik liep in me boxer naar de balkon en keek even rond.

Ik wilde weglopen tot dat ik iemand hoorde schreeuwen. ik keek die richting op van het zwembad en zag dat een jonge Aliyah optilde en haar in het water gooide. ik keek goed wie haar in het water duwde en zag dat het haar vriend was.

whaha die gast moet maar uitkijken hij is zo zijn vriendin kwijt. hoofdschuddend liep ik weer naar de kamer en zag dat manal naakt was."Moo wat doe je ben aan het omkleden" zei ze en bedekte haar lichaam."Zag je bijna elke dag naakt wat ga je lopen spelen Dat dit de eerste keer is" zei ik en scande haar lichaam.

Manal is de grootste kechba van heel Rotterdam. manal en ik hadden ooit een relatie weet niet of je het een relatie noemt maar we hadden bijna elke dag sex. Ik had het uitgemaakt met der omdat ze zo makkelijk was en wilde niet alleen sex in een relatie.

"Geef snelle Jelle pijpbeurt dan" zei ik en ging op me bed liggen. ze kijk verlegen weg en zei niks."wesh ga je het nog doen oulleh" zei ik en keek der aan. ze knikte en kwam boven op me zitten. Ze trok me boxer uit en deed der ding.
Deze chicki wezebi kan lijpe sokjes geven werd helemaal gek.

Perspectief Manal
"Ahh jaa Aliyah" hoorde ik Mo zachtjes kreunen. Wat dacht deze gast dat ik Aliyah ben ofso. Ik stopte met wat ik deed en ging van hem af."wat doe je a sah" zei hij en maakte zijn ogen weer open.

"Vraag die Aliyah maar om die sokjes af te maken" zei ik."wat ga je kkr jaloers lopen te spelen je hebt toch die kkr Safouane" zei hij.
"Ja dat weet ik maar je moet me niet vergelijken" zei ik en keek hem aan. Mo ging van het bed af en kwam voor me staan."Maak het af of anders doe ik het" zei hij.

Ik wilde juist dat hij het afmaakte dus zei ik niks. Hij tilde me op en gooide me op het bed.hij keek me sluw aan en kwam in me. Na paar goeie stootjes kwamen we kreunend klaar. hij ging van me af en ging gelijk de badkamer in en nam een korte douch.wejoo deze gast is in me gekomen😨."MOOO" schreeuwde ik."WATT" schreeuwde hij terug."Je bent in me gekomen" zei ik."JE zit toch aan die kkr pil wat ga je moeilijk doen" zei hij.

"Al een tijdje niet meer" zei ik zo zachtjes mogenlijk."Wat zei je" zei hij en kwam de kamer weer binnen me een baddoek om zijn middel."niks" zei ik. hij liep dreigend naar me toe en pakte me keel vast."Wat zei je" zei hij dit keer bozer. "Ik zei al een tijdje niet meer "zei ik."tfoee" zei hij. "We gaan vandaag naar de stad met de ander en je gaat er 1 regelen" zei hij en liep weg.

En als ik het niet wil en als ik mama wil zijn en als ik het niet vindt allemaal vragen die ik wilde stellen maar ik weet dat hij en niet goed gaat vinden. Zonder dat ik het wist vielen er tranen.
Ik trok me badjas snel aan en verliet de kamer.huilend liep ik naar de trap.
Huilen en huilen tot dat iemand me aantikte.

Snel veegde ik me tranen we en zag Safouane en Aliyah."wat is er" zei aliyah. wejoo dat ze na alles wat ik heb gedaan nog naar me toe komen."niks" zei ik en keek der met een glimlach aan."ze zegt niks dus kom we gaan" zei safoaune en trok Aliyah mee."nee Safouane wacht" zei ze en trok hem weer terug.

Ik vertelde hun alles behalve Mo zijn naam anders hadden ze een rare beeld van hem en wollah hij is echt een lieve gast. "ooh" zeiden ze alle 2."vertel het gewoon aan hem" zei Aliyah."hij vindt iemand anders al leuk" zei ik.

"De beste manier is gewoon te zeggen als hij een hart heeft gaat hij je begrijpen"zei Safouane. Glimlachte keek ik hem aan en bedankte hem."o ja Aliyah geef Mo een kans hij houd echt van je wollah" zei ik en keek Aliyah aan."maar ik heb een vriend" zei ze."hou het dan alleen op vrienden" zei ik. "Ik zie nog wel" zei ze. ik knikte en bedankte ze. voor dat ze nog weg gingen gaf Aliyah haar snap aan me zodat ik der kon snappen als ik me weer zo voelde.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu