Perspectief Safae
~ 1 maanden later
Er is zoveel gebeurd in deze 2 maanden. Aliyah mocht bijna niet met Samuel trouwen en daar was ook een hele drama. Chadia, Aliyah en ik moesten een pand gaan zoeken voor onze zaak. En me broer younes zit dom in de problemen.We hadden al ergens 3 panden gevonden niet ver van elkaar dus hopelijk wordt dat iets. Maar wollah vondt echt zielig voor Aliyah man maar gelukkig hebben ze het goed besproken allemaal en gaat het toch door. De bruiloft is over 3 maanden😍. met mij en Samir gaat het ook heel goed. Hij is echt heel lief en doet echt alles voor me meskien😂.
En tussen Chadia en Safouane gaat het ook echt goed. Het is nu 11:15 in de ochtend. Ben echt kkr moe man.
Perspectief Safouane
Ewa niffauwss! Lang niet gesproken. Wat ik wilde zeggen is dat ik binnenkort Chadia der hand wil vragen. ik heb de nummer van der vader al van Safae en Aliyah gekregen dus nu even kijken wat de beste dag is om te bellen.Ik pakte me telefoon en ging op snap. Laatste tijden zie ik alleen maar kechs die geopend woorden echt een schande man tfoe! Ik maakste nog snel wat snaps open van me vrienden en ging op insta. "SAFOUANE SAMUEL EN SAMIR ZIJN DER" hoorde ik me zusje Amina schreeuwen.
Wat doen deze zemmel's hier. ik stond op en trok een jogging broek aan. ik liep me kamer uit en zag ze de trap op komen."Fakka met jullie dan jullie melden niet meer als jullie komen" zei ik."Hou je bek man" zei Samir en liep me kamer in."ga douchen je stinkt a broer" zei Samuel.
"Je ruikt je boven lip" zei ik."je gebalde moer" zei hij en ging op me bureaustoel zitten."maar ga even snel douchen" zei ik en pakte me spullen die ik nodig had. Ik liep de badkamer in en ging douchen.
Na een warme douch droogde ik me af en liep naar me kamer. "Ga even loesoe dan moet omkleden" zei ik "doe dan" zei Samir droog. "Ga weg a sahbi" riep ik. Ze stonden lachend op en gingen weg. Ik kleedde me snel om en zette me haar in model.
{Outje}Ik pakte me telefoon en rende de trap af waar ik Samir en Samuel op de bank zag liggen. Ik liep naar de keuken en pakte 3 redbull's. "Hier a homo's" zei ik en gooide het blikje naar ze. Ik plofte neer op de bank en nam een slok.
"Ewa wat gaan we doen vandaag" zei Samir. "Ik weet niet man" zei ik zuchtend. "Wakka naar bios ofzo" zei Samuel "Aii welke film dan" zei ik en keek ze aan. "Laat me kijken" zei Samuel en keek op zn telefoon. "Ey we kunnen ding mee vragen" zei ik "wie?" Zei Samir "Chadia enzo" zei ik.
"Ja sws a neef" zei Samuel. We lachte en zochten verder naar een film. Nadat we hadden gereserveerd belde ik Chadia.
#het gesprek#
Ik; faynaaa lekkerding
C; heyy
Ik; .....
C; Ewa praat wat moet je!
Ik; gaan jullie mee bios oulleh
C; welke film?
Ik; zie je straks wel
C; isgoed
Ik; Aii isgoed habiba
C; met wie gaan we allemaal?
Ik; de hele gang
C; welke gang?
Ik; Samir, Samuel enzo
C; dan vraag ik Aliyah en
Safae ook mee
Ik; isgoed prinses tot straks
C;byee
#eind gesprek#Ik hing op en we besloten om naar de ah te gaan. Daar aangekomen parkeerde we de auto en liepen naar binnen. We kochten wat dingen en besloten daarna de meiden op te halen.
Perspectief Aliyah
Ik hoorde van Chadia dat we naar de bios zouden gaan met Ss dus kleedde ik me om. Ik trok me vans aan en liep naar beneden. zou ik een tas meenemen of niet? Ik besloot toch een tas mee te nemen om drinken er in te smokkelen want drinken bij de bios is kkr duur. Ik werd geappt door Chadia dat ze buiten waren."mama ik ga" schreeuwde ik."ja Doeii" zei ze. Ik deed de deur open en zag Safae voor de deur."Wou net aanbellen" zei ze lachend."je ziet er echt leuk uit man" zei ik en keek der bewonderend aan."dankje jij ook" zei ze."Safae waarom lieg je ik had echt geen zin vandaag dus trok ik maar wat" zei ik."maar is echt mooi wollah" zei ze."nou bedankt" zei ik lachend.
Safae maakte nog snel een foto van me en stapte in de auto van Samir. ik stapte in de auto van Samuel en Chadia in die van Safouane.
{ foto/Outje}
Ik stapte in de auto van Samuel en gaf hem een kusje op zijn wang."alles goed?" vroeg hij vragend en keek me aan."ben echt moe man" zei ik en deed de auto stoel een beetje naar achteren."wat heb je gedaan dan" zei hij lachend."niks maar ben gewoon moe" zei ik."we kunnen ook gewoon naar huis gaan" zei hij."nee nee kom we gaan" zei ik.
We reden snel naar de jumbo en kochten wat snoep en drinken. ik zette alles in me tas en we reden richting Pathé Arena. Daar aangekomen Liepen we de bios in waar we de andere zagen."waren jullie verdwaald oulleh" zei Chadia."nee we gingen naar de jumbo om wat dingen te halen" zei Samuel."hebben jullie ook wat voor ons gehaald" vroeg Safae."nee dacht je geld teveel" zei ik.
"hahaha nee sike we hebben drinken voor jullie niet huilen" zei ik lachend. we gaven onze kaartjes aan de vrouw en liepen naar binnen. we kochten alleen popcorn want de rest hadden Samuel en ik al gekocht."welke zaal?" vroeg Safouane."8" zei Samuel en stopte wat popcorn in zijn mond. "Kunnen julllie even op de gang wachten we zijn even het zaal aan het schoonmaken" zei een meneer met stofzuiger. We knikte en gingen ergens zitten.
Ik ging tegenover Chadia zitten. "Lachen!" Zei ik. Ze lachte en ik maakte een foto van der. "Oehh!!" Zei ik en liet het zien. (Foto)👇🏼
We liepen de zaal in en namen plaats in het midden beetje waar de love Seats waren.
Ik maakte me tas open en gaf ze hun drinken en paar snoeps.we zijn naar de film bonbini 2 gegaan.na de film gingen we nog even rond zwerven en daarna brachten Ss ons naar huis. voor de rest is er niet echt wat gebeurd wat ik met jullie kon delen.
~
volgende deel komt snel :)
Stem en rea💗💗
JE LEEST
Het begon met haat....
عاطفيةDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...