Wat voor af ging: "NIET RENNEN HIJ DOET NIKS" schreeuwde die vrouw.
Perspectief Aliyah
die vrouw moet echt der bek dicht houden met der hij doet niks bitch als hij niks doet wat rent hij achter ons aan dan. Samuel en ik rende voor ons leven. ik weet niet wat ik deed maar ik viel keihard op de grond. de hond kwam naar me toe en begon op me te springen en blaffen. Ik dacht echt dat ik dood zou gaan."HELPPP SAMUEL" schreeuwde ik. Samuel pakte een stok en sloeg die hond er mee.de hond rende naar zijn baasje en Samuel trok me overeind."gaat het" vroeg hij."nee was bijna opgegeten door die kut hond en dan komt die vrouw nog lullen met der...niet rennen hij doet niks, bitch shut the fuck up" zei ik geïrriteerd en veegde het zand van me af."HWHAHAAHAH" lachte Samuel.
"Wat lach je me uit" zei ik en keek hem droog aan."je bent echt schattig als je boos bent" zei hij lachend. ik rolde met mijn ogen en vroeg of we konden gaan. hij knikte een deed een arm over me een. het raarste was dat ik het nog toe liet. volgens mij heb ik hersens schudding gekregen door die hond.
"Waar zijn onze schoenen" vroeg ik en keek naar het bankje."gestolen denk ik" zei Samuel nog dood normaal alsof het vaker gebeurt."hallo vindt je dit normaal" zei ik."tuurlijk niet maar wat wil je dat ik doe politie zeggen dat onze schoenen zijn gesloten" zei hij en ging op het bankje zitten."en nu" zei ik en ging naast hem zitten "ik heb slippers in de auto voor je als je wilt" zei hij."en jij dan" vroeg ik.
"Ik red me wel" zei hij lachend. we stonden op en voelde getril in me zak. ik keek naar het beeldscherm en zag dat mijn moeder me belde.
#het gesprek#
Mama;ALIYAH
ik; ja mama
Mama;waar ben je en zeg me niet dat je bij Safae en chadia bent want ben daar geweest zei mijn moeder boos
Ik;ik kom nu naar huis
Mama;ik wil weten waar je bent
Ik; mama ik leg je thuis uit ik kom nu naar huis
Mama; oké
#eingesprek#"Kan je me naar huis brengen me moeder is echt boos" zei ik."ja isgoed kom"
We stapte in zijn auto en reden naar mijn huis."dankjewel voor een leuke dag" zei ik en glimlachte naar hem."geen probleem schoonheid" zei hij met een knipoog. ik wilde uitstappen maar werd tegen gehouden door Samuel."ja" zei ik en keek hem."nee laat maar ga" zei hij."nee Samuel zeg" zei ik."ik zeg je andere keer" zei hij een keek me aan. ik gaf hem een kusje op zijn wang en nam mijn beer mee. hij keek me nog lachend aan en reed mijn straat uit.Nu komt het hoor jongens me moeder gaat me een preek geven daarna gaat ze schreeuwen oeff. ik deed de deur open en liep naar de woonkamer waar ik een boze moeder zag. ik legde de grote beer neer en wachtte tot dat mijn moeder zou praten.
"WEET JE WEL HOELAAT HET IS MEVROUW" zei mijn moeder."ja sorry mama ik was met een klasgenoot naar de bieb en we hadden het niet door hoelaat het was" zei ik. "oh en de bieb sluit om 11 toch" zei mijn moeder en stond op."ja ze waren iets later open omdat ze nog bezig waren dus mochten we nog even blijven" zei ik."Aliyah kom niet tegen me liegen want als ik er achterkomt waar je was gaan we zien wat ik met je ga doen" zei mijn moeder en verliet boos de woonkamer. Met een zucht liep ik naar mijn kamer. ik pakte snel de beer op de gang en nam die mee naar boven.Perspectief Chadia
Thuis aangekomen deed ik me jas en schoenen uit en liep naar de keuken. "Salam yemma wat gaan we eten" zei ik en dronk een glas water. "Salam benti we eten vandaag couscous" "oehh lekker" zei ik en liep naar boven. Ik deed me routine en werd geroepen door me moeder dat we gaan eten. Na het eten liep ik naar boven. Ik ben kapot. Ik kroop onder me dekens en viel in een diepe slaap. Op naar de volgende dag.Woensdag/6:00
Vermoeiend stond ik op en liep naar de badkamer.
Vandaag gaan Aliyah, Safae en ik stage lopen bij JD in de stad. Ik heb zo geen zin ulggg. Waarom ik zo vroeg opsta is omdat ik echt langzaam ben met alles en ik moet 7:30 op mijn stage plek zijn.
Ik stapte de douche in en deed mijn ding. Na het douchen droogde ik me af en strok ik mijn kleren aan. ik liep naar beneden en pakte wat overgebleven pizza van gisteravond.
Na het eten dronk ik nog wat thee en liep weer naar boven. Ik appte de meiden nog dat ik onderweg ben.6:55
Iedereen sliep nog dus had niet echt zin om ze te groette. Ik deed me jas en schoenen aan en liep naar buiten. ik pakte mijn scooter sleutels en reed naar het huis van Aliyah."dag schatje" zei Aliyah en gaf me een kusje op me wang."Dag Habiba" zei ik en knuffelde haar. we reden snel naar Safae en toen snel richting stad.7:31
Aangekomen bij de JD liepen we naar een kamer en melden we ons aan."Chadia, Aliyah en Safae jullie kunnen vandaag kassa draaien en als het rustig is doet 1 van jullie bij de kinder afdeling" zei onze baas. we knikte en pakte onze walkie talkie. We begonnen alvast alles klaar te zetten en spraken nog wat met de collega's."zo jullie zitten nog op school" vroeg zo een medewerker."ja en jij" vroeg ik."nee niet meer" zei ze blij."oh leuk"zei Aliyah droog."Hoelaat gaan we beginnen" vroeg Safae zuchttend.
"Pas om 10 dus we zitten hier nog wel even" zei Fleur (medewerkster van ons) "10 uur!!! Wesh zijn ze gek geworden voor niks zo hayeck vroeg opgestaan" zei Safae."Neeeeee ik kon gewoon uitslapen" zei Aliyah en ging zitten."ik ga echt niet 2 uur lang wachten" zei ik.
"We kunnen even naar Starbucks gaan" stelde Fleur voor."Nee sorry vindt dat echt vies ulgg" zei Aliyah kokhalzend."whahah ja sorry wij drinken dat niet" zei ik lachend. "Kom naar Mac ofzo"stelde Safae. "Ja Wollah heb lijpe honger" zei ik. "Haha altijd honger jij he" zei Aliyah lachend. "Ja duuhh eten is bae😍" zei ik. "Uuhm Fleur ga je ook mee"vroeg Aliyah. "Uuhm ja Isgoed" zei ze en liep met ons naar de Mac.We bestelden onze eten en namen plaats. "Nou Fleur of Floor of hoe je ook heet vertel is was over jezelf" zei ik en nam een hap van mijn visburger. "Fleur is de naam, nou ik ben 19 jaar oud. Ik heb 2 zusjes en 1 broertje. Ik heb een hond genaamd Bobby en hij is echt heel schattig, oh wacht ik heb foto van hem willen jullie hem zien"zei ze en pakte haar telefoon."Nee dankje"zei Aliyah en dronk wat van der cola."WHHAHAA Aliyah doe lief"zei Safae lachend."wat is toch waar"zei Aliyah lachend."o maak niks uit hoor"zei fleur en legde haar telefoon weer weg .
9:00
even later waren we fleur echt zat. ze praat echt hayeck veel wezebi. ik appte de meiden in de gg. Ook al zaten ze naast mij😏.#hetgesprek#
C; wat gaan we doen met deze chick
A;gaan we der loesoe geven :)
S; whahaha wakka
C; hoe?
A; ik zeg dat ik naar wc ga ofzo en paar min later zegt 1 van jullie ik ga wat eten bestellen.
S; jaa en dan zeg ik ik ga even kijken waar ze zij hahah hayeck goed
C; ik ga bestellen :)
A; we spreken bij kiko af ja
S: ja Saff
#eindgesprek#'' Uhmm ik ga even naar de wc" zei Aliyah en stond op.''wilt er iemand nog eten wat ik ga eten halen'' zei ik en stond op.''nee Dankje'' zeiden Safae en Fleur. Ik liep weg en gebaarde dat ze in de kiko moest wachten. Ze knikte en keek naar Fleur.
Perspectief Safae
5 min later zei ik tegen fleur dat ik zou kijken waar ze waren.'' isgoed ik ga wel met je mee'' zei ze en stond op. ''nee wacht hier anders neemt iemand onze plek'' zei ik.''oh ja helemaal vergeten'' zei ze lachend. ik lachte fake naar der en liep zonder dat ze me zag naar de kiko. Ik loop de Kiko binnen en kijk naar wat producten tot ik Chadia hijgend naar me toe zie rennen nog met die milkshake in dr hand hahaha. "En is t gelukt" zei ik "J... JAA" zei ze buiten adem. "Waar is Aliyah" zei ik en nam een slok van dr milkshake. "Ze komt er denk ik aan want ik zag dat me een seintje gaf dat ik kon gaan" zei ze en trekt der milkshake terug. "Ahhaha die rustig" "MIJN DRINKEN!!" Zei ze lachend "gierig moet je zijn" we liepen naar de ingang van Kiko en zagen Aliyah naar ons toe rennen. "Ewa bitchesss" zei ze "ONZE PLAN JS GELUKT!!" Schreeuwde Chadia. We liepen de Kiko in en testte wat Make up. Na nadat we hebben geshopt liepen we naar de JD want het was al 09:50.Perspectief Fleur
Waar blijven ze nou. Ik zit hier al 20 min te wachten. Ik liep naar de wc om te kijken of ze daar zijn. Niemand.... ik loop naar beneden en loop de Mac uit. Pot jan 3 dubbels ze zijn m gewoon gesmeerd.ik loop naar de JD want het is bijna 10 uur. Ik loop naar binnen en zie ze daar. "Hey waar waren jullie nou" zei ik en keek ze vragend aan. "Uuhm.... we waren gewoon in de Mac maar we liepen toen naar onze plek en zagen je niet meer" zei Safae. "Dus we dachten dat je al naar JD was gegaan ofzo" zei Chadia. Zo raar ik zat daar gewoon de hele tijd hmmm..........Weer een deeltje voor onze lieve lezertjesss!!! Stem en reageer
Xx
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...