Wat vooraf ging; (slaaplekker Safae of moest je toch maar opblijven🤭)
Perspectief Chadia
Het is nog niet echt helemaal goed goed tussen mij en Safouane maar ja wat hij heeft gedaan is wel erg en het is moeilijk om het te vergeven. Maar aan de ene kant geloof ik die video niet helemaal dus ik denk dat ik straks maar even naar die hoertje ga en ik der ff goed ga vragen wat hier gaande is. Ik liep met Aliyah de kamer uit en we liepen naar ss ze kamer.Aliyah klopte op de deur en Samuel opende. "Zijn jullie klaar?" Vroeg ik "ja we komen zo" zei hij "aii we wachten beneden" zei Aliyah en we liepen naar de lift. "Jammer dat Safae niet mee gaat" zei ik en keek in de spiegel (van de lift) "ja man" zei ze zuchtend. We stapte de lift uit en wachtte in de lobby. We namen plaats op de bank daar en ik keek ff op me telefoon hoe laat het was. Ik keek op en zag de jongens onze kant op lopen.
We stonden op en liepen het hotel uit. We stapte de auto in en Safouane reed weg. Aangekomen parkeerde hij de auto en stapte we uit. We liepen het waterpretpark in en gingen een plekje zoeken. Het was niet zo druk we hadden echt veel drukker verwacht.
"Kom in de dora" zei Samuel en stond op.(is net als de splash maar dan van dora)
"Wakka" zeiden we en stonden op. we liepen naar de dora en stonden in de rij. Na even waren we aan de beurt."the gentleman must be behind and the girls in front" zei een vrouw tegen ons."ooh ok" zeiden we en verwisselde van plek. Samuel ging helemaal achterin Safouane daarna toen ik en kwam Aliyah voor me. We vaarde op zo een Meertje achtig en opeens werden we omhoog getrokken.
Automatisch gleed Aliyah op me waardoor ik op Safouane kwam."Aliyah ga naar voren" zei ik lachend. "gaat niet je moeder" zei ze. "Aaaaah" gilde Aliyah en kneep in me been. Ik lachte en pakte een stangetje naast me vast. We gleden heel hart omlaag waardoor we alleemaal nat werden. "Aaaaa" gilde Aliyah."AHAHHA"
Aliyah zit voor in dus ze was nog natter.We stapte uit en gingen in een soort van droger. Er waren er maar 2 dus ging even wachten totdat Safouane, Aliyah en Samuel klaar waren. "Kom ga maar" zei Safouane en stapte uit de droger. Ik gaf hem een snelle glimlach en ging er in. Na het drogen was het niet zo erg leuk meer dus besloten we terug te gaan naar het hotel.
Perspectief Aliyah
We pakte onze spullen en liepen naar de uitgang. "Chadia snelle Jelle foto" zei ik en pakte me telefoon."Bitch ben niet een voorbeid" zei ze."lach nou maar"
-Foto 📸
"Is echt leuk" zei ik en liet het haar zien."ik weet dat het mooi is" zei ze en keek me aan."moppp doe je rustig" zei ik lachend.(foto)We stapte de auto van Safouane in en reden naar het hotel."Kom stad wil nog paar dingen halen" zei ik. "Ben kkr moe soryy" zei Chadia."je hebt niet eens wat gedaan man" zei ik."de warmte maakt me moe" zei ze.
Ik zuchte en vroeg of Samuel met me mee zou gaan. "Isgoed ga wel mee" zei hij. ik keek hem aan en gaf hem een big smile. Safouane zette mij en Samuel af in de stad en reden toen weg.
Samuel deed een arm over me heen en zo gingen we winkel in en winkel uit.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...