Deel 95💕

230 19 3
                                    



~💛

Perspectief Samuel
20:00
Ik parkeerde de auto voor de deur en liep naar binnen.ik zag een kapotte vaas en een bloedende mes op de grond."ALIYAHH"schreeuwde ik.ik rende de trap op en ging elke kamer rond maar nergens zag ik Aliyah of de kinderen.
Ik belde Aliyah en die nam na 3 x over op
Het gesprek
Ik: waar ben je
Aliyah: bij me moeder
Ik:wat is er gebeurd
Aliyah:er waren 2 mannen die Noëlle en Céline wilde meenenen ze vroegen naar jou en...
Ik: wacht Wacht welke 2 mannen
Aliyah: geen idee
Aliyah: samuel zit je weer in die dingen
Ik:neee echt niet
Aliyah:.....
Ik: Aliyah je weet ik zou nooit ons gezin in gevaar brengen
Aliyah: ja isgoed maar ga zayn eten geven
Ik: isgoed ik kom zo even langs
Eind gesprek
Ik zuchtte en ruimde de troep op en stuurde en bericht naar Samir en safouane dat we dit snel moeten regelen omdat die mensen ook langs mij zijn gekomen.

Na het opruimen belde iemand aan.ik deed de deur open en zag Samir en safouane.
"Eyy het is niet meer veilig voor ons gezin"zei Samir en liep de woonkamer in."ja man wat gaan we doen want 3 miljoen is niet niks"zei safoaune."ik zat te denken dat we gewoon in een groot huis even moeten wonen voor ons gezin dat ze samen zijn en met wat beveiligers ofso want als wij der niet zijn gebeurden der alleen maar gekke dingen"zei ik.

"maar dat kost ook kkr veel geld"zei Samir."me opa heeft een Villa waar we kunnen verblijven maar is wel echt ver"zei Safouane."waar is het"vroeg ik."grens van nl laat me zeggen het is in België"zei hij.
"Wejo maar de kinderen moeten ook nog naar school"zei ik."vroeg slapen vroeg opstaan komt wel goed"zei safaoune."isgoed dan doen we dat en ik ken mensen die wel willen waken"zei ik."saff dan is dat geregeld en nu naar het grote probleem die fucking 3 milie"zei safaoune.

"We hebben een Miljoen al in onze kluis"zei Samir.
"Ik verkoop me tesla en hou die Mercedes"zei ik."doe andersom"zei safaoune."tesla is meer waard broer"zei ik.
Na dat we dingen gingen regelen kreeg Safouane een bericht met een foto met zijn dochter en de tekst er onder 6 dagen.
Hij keek naar de foto en er kwam tranen uit zijn ogen.

"Komt goed bro je krijgt der terug"zei ik en gaf hem een mannelijke knuffel."laten we inpakken en gaan en dan alles doen"zei Samir en stond op.
"Aii morgen om 2 vertrekken we ga nu de sleutels halen en inpakken.

Perpectief safae
21:00
Ik zette wat thee op en Samir liep de keuken in.
"We gaan morgen even in een andere huis blijven tot dat Naoual weer terug is want het best gevaarlijk die mensen zijn ook al langs Aliyah geweest"zei hij zonder te ademen."waar! En de kinderen moeten gewoon naar school"zei ik."grens van nl laat me zeggen in België"zei hij.

"En de kinderen gaan gewoon naar school"zei hij.
Na een duidelijk verklaring waarom we gaan liep ik naar boven en pakte paar koffers.ik pakte alles in voor mij en de kinderen.samir kwam ook de kamer in en begon alles in zij koffer te gooien.
Ik pakte me telfoon en zag dat Aliyah had gebeld.ik belde haar terug en liep de inloopkast in.
Het gesprek
Ik: dag pop je belde
Aliyah: jaa wilde je vragen of je al ingepakt had
Ik: o jaa ben nu bezig hoorde alles ook 10 min geleden
Aliyah: jaa ik ook samuel vertelde me wat gaande was
Ik: vindt echt zielig voor chaida man
Aliyah: jaa ik ook man zeg je eerlijk zou echt gek worden in me hoofd als me dochter meegenomen is
Ik: wollah ik ook maar heb Samir gezegd dat ik ook wat geld heb en dat ze dat kunnen pakken
Aliyah: jaaa heb ook tegen samuel gezegd maar hii zegt is onze schuld
Ik en Aliyah : dus wij lossen dit op
Ik: hhaah jaa
Aliyah:maar spreek je morgen ga de laatste beetjes nog inpakken enxo.
Ik: ja isgoed tot morgen
Eindgesprek

De volgende ochtend
15:00
De kinderen zijn net uit en we gaan gelijk richting het nieuwe huis.SS waren vroeg ik de ochtend naar Frankrijk geweest om wat dingen te regelen. De dames en ik reden naar België na dat de kinderen uit waren.
~
Daar aangekomen zagen we paar mannen."goedemiddag dames ik ben Rayan en dat zijn Jayden ,mounir ,vano ,en hamzi"zei hij en wees de jongens aan."wij werken met SS dus jullie hoeven jullie niet druk te maken"zei Jayden."vano en hamzi brengen jullie spullen naar binnen en ik zou jullie naar binnen begeleiden"zei rayan.
We knikte en liep hem achterna met de kinderen.

Na dat hij ons zogenaamd alles liet zien hadden vano en hamzi de koffers in de kamers gelegd.
De kinderen hadden honger gekregen en aangezien er geen eten in de koelkast was  moesten we eten betellen.

~Het huis trouwens

~Het huis trouwens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



~

Perspectief Samuel
We waren aangekomen bij me neef zijn pand.
Samir safouane en ik liepen een kamer in en daar zagen we me neef." Bonjour "zei hij en stond op.
"Comment vas tu" zei hij lachend. ( hoe s het met jullie) "eyy Emanuel gewoon Nederlands graag"zei ik.
Hij lachte en gaf ons een mannelijk knuffel."hoeveel zijn jullie schuldig van die gast"vroeg Emanuel."4miljoen"zei Samir."4 miljoen in 5 dagen "zei hij geschrokken."ja en daarom zijn we hier gekomen om wat te handelen"zei ik.we zijn nagekomen hoeveel we van hem schuldig waren en het was 4 en geen 3.
"Kan maar 2 miljoen regelen want de rest moet nog naar de andere"zei hij."geen probleem alle kleine beetjes moeten wel helpen"zei Samir
Na dat we het geld namen reden we richting België.

"geen probleem alle kleine beetjes moeten wel helpen"zei Samir Na dat we het geld namen reden we richting België

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~

Volgende deel komt snel
Stem en rea💕

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu