Deel 44💕

390 25 20
                                    

Wat vooraf ging; we rekende af en legde alles in de achterbak.....

Perspectief Aliyah
Even later belde Samuel me dat ik naar de AH moest komen omdat hij daar stond. ik liep naar de AH en zag zijn auto. ik stapte in en groette hem."waar is me eten" vroeg ik hem en keek hem aan."WAHAHA rustig eh vreetzak we gaan zo wacht even op me zusje" zei hij."oh gezellig gaat ze mee?" vroeg ik vragend."Wollah meh" zei hij. ik lachte en pakte mijn telefoon.

Even later kwam Kenza de AH uit en stapte de auto in."dag Aliyah" zei ze."dag lieverd" zei ik en draaide me om naar haar."ik ben jou lieverd wat ga je haar lieverd noemen" zei Samuel en starte de auto."Hou je bek" zeiden Kenza en ik tegenlijk. Samuel lachte en reed weg. Aangekomen voor zijn huis zei hij tegen Kenza dat ze kon gaan."ewa snel stap uit" zei Samuel."ga rustig tegen der praten" zei ik en keek hem aan."jaa ga rustig tegen me praten" zei ze en stapte uit."ga ga" zei hij."Dag Aliyah" zei ze en keek me glimlachend aan."Dag schatje" zei ik en gaf der een lucht kusje.

Samuel keek me hoofdschuddend aan en reed de straat uit."oke gaan we eten heb honger" zei ik."ja isgoed ga je meenemen naar zo een lekkere restaurant" "beter is het lekker" zei ik lachend."is hayeck lekker" zei hij.
Aangekomen bij wereldkeuken in Zaandam stapte we uit en liepen we naar binnen (echt een aanrader om daar te eten)."hallo hebben jullie een reservering" vroeg de man achter de balie."nee maar is er nog plek voor 2" vroeg Samuel.

"ja dat is er" zei die man en toetste wat in."dat is dan €55,90" zei de man."gaan we helft/helft doen" zei ik en pakte me pinpas."nee wollah niet" zei hij en pakte een briefje van 50."Samuel!" zei ik zuchtend."Aliyah" zei hij met een meisjes stem."nog 90 cent" zei die meneer ongeduldig."ewa ik zoek toch" zei Samuel en ging in zijn zak."hier" zei hij en gaf hem 1 euro."hier is u 10 cent" zei hij en gaf het aan Samuel. hij bracht ons naar onze plek en wenste onze een fijne dag.

"Aliyah lachen" zei Samuel en maakte een foto van me. snel deed ik me telfoon voor me gezicht en wachtte tot hij klaar was."waarom bedek je je mooie gezicht" zei hij."mooi? Haha grappig" zei ik lachend.
Ik keek even snel nog een paar snaps en zag dat Samuel mij op zijn verhaal had gezet.(foto)

"Wauuuww ben echt spang" zei ik en liet hem die foto zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wauuuww ben echt spang" zei ik en liet hem die foto zien."wist ik sinds dag 1 " zei hij en keek me aan met een grijns."oke kijk me niet zo aan" zei ik en deed me handen voor me gezicht."gaan we eten pakken" zei hij en stond op."ja isgoed" zei ik en stond ook op.

Na een gezellige en leuk etentje met Samuel gingen we even richting Zaandam stad."ik ga rijden" zei ik enthousiast."Beter rij je voorzichtig ik wil nog trouwen en kinderen met je hebben" zei hij en gaf me de auto sleutels."Ey fucked up weet niet of we gaan halen" zei ik lachend. hij lachte en stapte in."ik ga je zoiets belangrijks vertellen maar kom me niet uitlachen want heb nooit gedaan" lachte hij "nee nu wil ik het weten" zei ik en starte de auto."hahah nee ik zeg zo" zei hij."Samuel ik ga niet rijden tot dat je het zegt" zei ik en haalde de auto sleutel eruit.

"Ik stress m kkr hard" zei hij lachend."Vertel pussy ass" zei ik lachend."Oke kijk, sinds dag 1 wist ik dat je de mijne zou zijn ik weet dat jij de moeder van me kinderen wordt en de liefde van me leven. meestal doe ik niet aan zulke shit enzo maar jij bent het gewoon waard en ik wil je de mijne maken. Dus lieve lieve Aliyah wil je me meisie zijn" zei hij en keek me serieus aan."Aahh poppie dit is echt schatig" zei ik half lachend en half blozend. hij bloosde en keek me vragend aan.

Omgg hij is kapot schattig als hij bloost wejoow gekke vlinders in me buik."kijk ik wil heel graag met je maar heb 2 fucking broers die op me letten weet je en als ze er achterkomen dat ik met je heb dan vermoorden ze jou en mij en ik wil geen stiekem realatie met je" zei ik. hij zuchtte "oké" zei hij "Samuel?" zei ik zacht. "ja" zei hij en keek me aan.
"Niet boos op me zijn" zei ik met een pruillip."ben niet boos" zei hij lachend.
Vind het echt zielig voor hem Omg ben echt erg heb hem gewoon afgewezen. ik gaf hem een kusje op zijn wang en starte de auto.

Perspectief Safae
~Zondag
Vandaag zou ik met Samir uiteten gaan. Rond 17:30 zou hij me ophalen. Nadat ik geen slaap meer had besloot ik om te staan. Ik nam een douch en trok een jogging broek met een oversized sweater aan. Ik liep naar beneden en maakte een ontbijtje. ik at het op en ondertussen zat ik een beetje door snap en insta te scrollen. Nadat ik klaar was liep ik naar me kamer. Ulg ik verveel me...me broer werkt, me zusje is bij een vriendin, en me ouders zijn boodschappen gaan doen. Uuhm misschien kan ik even naar Sihem en Khalid gaan. Ik pakte me telefoon en appte Sihem of ik langs kan komen. Na een minuut zei ze dat het goed is. Ik liep naar beneden en trok me schoenen aan. Ik pakte me sleutels en verliet het huis.

Aangekomen parkeerde ik me scooter voor hun deur en belde ik aan. De deur werd geopend door Khalid. "Hey lelijkerd" zei ik en duwde hem opzij. Hij keek me scheef aan en liep naar de woonkamer. "Waar is Sihem?" Zei ik "boven" zei hij. Ik knikte en liep naar boven. Ik opende de deur van haar kamer en zag haar op bed liggen en met Walid spelen. "Heeyy schatjes" riep ik en liep naar binnen.

"kijk is wie daar is, tante Safae!!!" Zei Sihem en wees naar mij. Walid lachte en rende op me af. "Hey kleintje" zei ik en tilde hem op. Ik gaf hem een kusje op z'n wang en zette hem neer op bed. "Hoe gaat het met me schoonzus?" Zei ik en nam plaats naast Sihem "ja gaat wel goed met jou?" "Goed hmdl, en met de zwangerschap" zei ik "ja ook goed". We kletsten nog wat en gingen ook nog met Walid in een speeltuintje spelen. Nadat het tijd was ging ik naar huis. Het is nu 16:30 dus heb een uur om alles te doen. Lukt vast wel.
Ik liep naar me kamer en koos een Outje uit.
{Outje}

Ik pakte me telefoon en liep naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me telefoon en liep naar beneden. Ik had nog 10 minuten dus ging ik ff Netflix kijken. Ik wilde net me serie starten totdat ik getoeter hoorde.
"Uulg!" Zei ik en stond op. Ik keek uit het raam en zag Samir in z'n auto. Ik trok me schoenen aan en liep naar buiten. Ik opende de deur en stapte in. "Ewa zina" zei hij en keek me glimlachend aan. "Hey Samir" zei ik en glimlachte terug. Na een paar sec zag ik dat hij nog steeds niet de auto startte. "Uhm gaan we nog of wat?" Zei ik en keek hem aan.
Hij zei niks en keek me alleen maar aan.

"Wesh zie je een spook ofzo" zei ik."wollah je bent echt een mooi meisje" zei hij en keek me bewonderend aan."dat weet ik" zei ik hc en gooide ze3ma mijn haren naar achteren."niet eens een dankjewel ofzo" zei hij en starte de auto."dankjewelll" zei ik overdreven."jaa hayeck" zei hij lachend.

Even later waren we aangekomen bij het restaurant. Samir had al gereserveerd dus we konden ons melden."goede avond hebben jullie een reservering?" vroeg de vrouw vragend."ja op de naam El......." zei Samir.
Ze toetste wat in en zei dat we door konden lopen. ze bracht ons naar een tafel bij het raam en wenste nog een fijne avond.

Samir en ik spraken nog over koetjes en kalfjes en besloten daarna te gaan eten."En wat mag het worden" zei de ober. Met een knipoog gericht op mij. Wat denkt deze gast. Ik keek hem vies aan en keek even door het menu. "Doe voor mij maar pizza tonijn en een cola" zei Samir. "En wat wordt het voor madame" zei die flikker weer met een knipoog. deze gast kan niet eens een knipoog geven wollah teh lijkt alsof hij iets in zijn oog heeft. Voor dat ik kon reageren sprak Samir al "ey ah kkr hond wesh heb je iets in je oog oulleh dat je zo als een handi knipoogt" zei Samir boos. Die ober was gelijk bang😂

"ja heb een stofje in me oog" zei hij ze3ma."ja beter voor je moer heb je een stofje" zei Samir."nou doe voor mij maar pasta met garnaal en ice thee lemon" zei ik lachend en keek naar Samir."ahh zo schattig je kwam voor me op" zei ik lachend. "Ja duhh je bent me vrouwtje" zei samir. Blozend keek ik weg.
Na het eten gingen Samir en ik nog wat lopen en daarna bracht hij me naar huis.

~

Volgende deel komt snel weer💕
Stem en rea xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu