Deel 56💕

312 20 2
                                    


Wat voor af ging: Ik wilde de douch in gaan tot dat er iemand op de deur klopte......

Perspectief Samir
Ik deed de deur open en zag Safae en Aliyah.
"Ewaa" zei ik."goedenavond meneer Aliyah en ik komen even gezellig bij jullie flexen" zei Safae en liep met Aliyah naar binnen. ik sloot de deur en ging weer op me bed liggen.

"Safoaune nu is je kans om met der te gaan praten" zei Aliyah."jaa" zei Safae. Safouane trok zijn slippers aan het verliet de kamer.
"Gaan we toeren" vroeg Safae enthousiast."is bed tijd voor jou eh kleine" zei ik en keek der aan."jij moet even je bek dicht houden eh kleine" zei ze en keek me aan. Ik lachte en gooide een kussen op der.

Perspectief Chadia
"We komen er zo aan ja schatje" zei Safae en verliet samen met Aliyah de kamaer. zuchtend deed ik de tv aan en keek wat Spaanse films. Even later hoorde ik geklop. zuchtend stond ik op en deed de deur open. Me hart bonkte als een gek toen ik Safouane zag. Snel wilde ik de deur sluiten maar hij hield de deur tegen.

"Chaida alsjeblieft" smeekte hij."als je niet weg gaat wollah teh ik schreeuw" zei ik."schreeuw en ik zoen je" zei hij. zat even voor paar seconden te twijfelen. "Wat denk je na" zei hij lachend."ik lach niet met je" zei ik. hij keek me aan en gelijk verdween zijn glimlach."mag ik even met je praten" zei hij.

"Praat!" zei ik."kan het binnen niet iedereen hoeft mee te luisteren" zei hij."alsof ze ons verstaan" zei ik droog."Chadia alsjeblieft"
Ik zuchtte en liet hem binnen. Als deze gast met bullshit komt ik steek zn moer.

Hij ging op het bed van Aliyah zitten en keek me aan. "Wollah Chadia heb het echt niet met manal gedaan ik weet dat het op die video echt leek maar is echt niet zo" zei hij "en hoe moet ik dat geloven heb je bewijs?" Vroeg ik.

"Ik ben het bewijs ik kan zweren op alles ik heb het niet met der gedaan" zei hij. ik zei niks en keek hem aan."Chadia alsjeblieft" smeekte hij. "Safouane ik weet nu niet wie de waarheid spreekt" zei ik "dus je gelooft haar boven mij?" Zei hij en keek me vragend aan. "Ja maar zij heeft meer bewijs ze heeft het toch laten zien" zei ik lichtjes boos.

"Als ik zomaar een video van jou en een andere gast zie ga ik toch ook niet hem geloven" zei hij "maar het gaat nu over jou niet over mij" zei ik geïrriteerd. "Chadia asjeblieft luister wat kan ik doen zodat je me gelooft" zei hij en keek me recht in me ogen aan. Ergens in zijn ogen zie ik dat hij de waarheid spreekt maar ik moet het zeker weten. "Weet je wat saff klaar heb geen zin meer in dit" zei ik.

"Maar ik wil 100% weten of het goed is Tussen ons en dat je niet zo afstandelijk gaat doen" zei hij. ik zuchte en keek naar de ring die hij me had gegeven. Zal ik hem vergeven?

Perspectief Samir
~Day 4
{11:54}
Ik stond op en ging even op me telefoon. nadat ik een beetje alles had bekeken op snap en insta keek ik of die andere zemmel's wakker waren. Ik zag niemand in hun bed dus misschien zijn ze al beneden ofzo. Ik rolde nog een beetje in me bed en besloot daarna op te staan.

Ik ging douchen en droogden daarna af. Ik wikkelde een handdoek om me midden en liep de slaapkamer in. Ik keek in de spiegel en hoorde opeens dat iemand binnen kwam en de deur op een kiertje deed. Ik draaide me om en zag een serveerster zomaar me kamer inlopen. "What the fuck are you doing, go away a slet" zei ik en keek der raar aan.

"You see i dont have kleren on" vervolgde ik met me gebroken Engels. "Oh sorry but I have to make up the blankets very quickly" zei ze en keek me aan. (Oh sorry maar ik moet heel snel de dekens opmaken)

"sorry, but we can do that self" zei ik "okay I'll leave. do you want some water?" Zei ze en pakte een een flesje water. "Uuhm yess thank you" zei ik nam het aan. ik nam er een slokje van en voelde me een beetje duizelig en high worden ofzo. "oh what's the matter sweetheart?" Zei ze verleidelijk en liep heupwiegend mijn kant op.

Ze beet op der lip en kuste me overal. Ik werd helemaal geil en liet me mezelf gaan. Nadat 'het' gebeurde gaf ze me een luchtkusje en trok der kleren weer aan. Ik voelde me ogen zwaarder worden en ik zag dat ze me duivels aan keek en toen de kamer verliet. Voordat ik het wist werd alles zwart voor me ogen.

Perspectief Safae
Wat ik zag zou ik nooit vergeten. boos en verdrietig rende ik op de vrouw af en begon der helemaal kapot te slaan. wat dacht zei wel niet. Ik liet haar daar achter bebloed op de grond.

Ik rende naar Samir zijn kamer en vond hem daar slapend op het bed liggen. in zijn bokser short lag hij als een aangespoelde zeekoe te slapen. Tot mijn grootste verbazing zag ik daar een condoom liggen op de grond.

Ik klapte hem in zijn gezicht en hij werd gelijk slaperig wakker. "Wat denk jij wel niet ben ik niks waard voor jou ofzo kkr flikker" schreeuwde en huilde ik tegen hem. "wat heb ik gedaan" zei Samir en knuffelde me.

"WAT raak je me aan!" schreeuwde ik en duwde hem van me af. Hij keek me niet begrijpend aan."Kkr op a schijnheiligerd" zei ik en wees naar de condoom. Samir keek geschrokken naar de condoom "wollah dat is niet van mij echt niet" zei Samir.

"Nog wollah zeggen" zei ik huilend en liep weg.
Ik liep renend naar de kamer en liet me huilend vallen op me bed. Ik wilde echt niet huilen maar kreeg gwn die brok in me keel wat kkr iritant was.

Na 10 min gehuild te hebben had ik niet eens meer zin om naar de waterpretpark te gaan met die homo. ik kleedde me om en appte de meiden dat ik me niet meer goed voelde dus ze konden met de andere gaan.

Ze zouden eerst ook niet meer gaan maar had ze overgehaald. ik keek tv en hoorde opeens geklop. Zuchtend stond ik op en zag Samir."ga je niet mee" vroeg hij."Neee" zei ik en wilde de deur sluiten maar hij hield het weer tegen🙄.

"Waarom zo boos dan" zei hij lachend. Wejoow is deze gast het vergeten ofzo kkr jonge.
"Zo snel vergeten" zei ik."Ben net wakker" zei hij lachend. Wtff tript hij of doet hij dit express.

"Samir zoek het maar uit" zei ik en sloot de deur."Safae wat heb ik gedaan" hoorde ik hem nog schreeuwen. ik negeerde hem en ging onder de dekens liggen.

De tranen stroomde weer naar benden. Samir bleef maar roepen en kloppen. Na een tijdje hoorde ik niks meer en besloot om te gaan slapen.

(slaaplekker Safae of moest je toch maar opblijven🤭)



~


Stem en rea 😍!
volgende deel komt snel!

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu