Deel 70💞

355 24 12
                                    




Perspectief Aliyah
Ik hing op en de deur werd geopend door de schoonmaakster. dacht zomaar dat het Samuel was. De schoonmaakster glimlachte naar me en zei dat ze de handdoeken zou vervangen. Ik knikte en ging weer op me telefoon.

Even later kwam Samuel weer terug en ging de schoonmaakster weg. Samuel en ik spraken alles uit en besloten om eerst naar het strand te gaan.

"Heb je je spullen al" vroeg Samuel en ging zitten bij het raam."ja ik heb die van jou ook al ingepakt" zei ik. "Dankjewel" zei hij en glimlachte naar me. hij keek uit het raam en ik maakte een foto van hem.

{ foto }

"Gaan we" vroeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Gaan we" vroeg ik."wakka" zei hij en stond op. Ik pakte me zonnebril en zette die op. ik heb echt voor niks me haar gestijld als we toch gaan zwemmen. We liepen naar beneden en Samuel ging even naar de balie hij moest wat vragen ofzo. Nadat hij klaar was liepen we uit het hotel en liepen we richting het strand waar het echt druk was.

"kom daar achter is het wat minder druk" zei Samuel."isgoed" zei ik en liep hem achterna. Daar aangekomen waren er niet genoeg strandstoel dus besloten samuel en ik 1 te delen. Samuel trok zijn t shirt uit en ging liggen.ik trok me jurk uit en ging tussen zijn benen zitten.ik voelde zijn armen over me heen wat vertrouwend aanvoelde.

"Het is hier echt mooi" zei ik."Ja heel erg mooi" zei hij. na even gelegen te hebben gingen we zwemmen. Ik zag een opgeblazen eenhoorn en ging der op zitten met moeite. Ik vroeg Samuel of hij een foto kon maken en gaf me telefoon aan hem.

{foto}

Samuel zwom naar me toe en gooide me van het opgeblazen eenhoorn of

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Samuel zwom naar me toe en gooide me van het opgeblazen eenhoorn of."SAMUEL" zei ik en spuugde water uit."HAHAAHHA lekker he" zei hij lachend. Ik stak me middelvinger op en keek hem aan. hij zwom naar me toe en begon te lachen."valt er wat te lachen" vroeg ik. "jaa heel veel" zei hij lachend.

paar uur later....

Na het zwemmen besloten we ergens te gaan eten. Tijdens het eten was er niet echt iets bijzonders gebeurd. We liepen weer terug naar het hotel en deden onze kamer deur open.
Het bed zag er zo mooi uit.( Zie omslag)

ik nam een douch en trok me lingerie aan. heel misschien dat ik er vandaag wel klaar voor ben, als Samuel nog wil tenminste. ik droogde me haren en wikkelde er een handdoek omheen. ik liep naar de kamer en zag Samuel op het bed liggen op zijn telefoon. "je gaat me weer gek maken he!'' zei hij en keek me verleidelijk aan.

"Oo😏'' zei ik lachend en nam plaats op het bed. hij gaf me een kus op me voorhoofd en stond op. ''ik ga ff douchen ja'' zei hij en liep naar de badkamer.

ik knikte en ging wat op me telefoon. Even later kwam Samuel de badkamer uit. ik keek hem aan en zag dat hij me van top tot teen bekeek. ''Kan je het zien'' zei ik lachend. zonder wat te zeggen ging hij naast me op het bed zitten en trok me op zijn schoot.

hij begon me kusjes te geven in me nek en keek me met een grijns aan. ik keek hem diep in zijn ogen aan en hij in de mijne. Had nog nooit zo een goed gevoel gehad.

hij ging wat dichter bij me en begon me te zoenen. Hij draaide ons om en trok zijn t shirt uit.

Heel Spannend dit..

Hij stopte en keek me aan met een blik van weet je zeker dat je er klaar voor bent. ik knikte en hij trok me t shirt uit. hij keek me vol lust aan en kroop boven op me.

Ik bespaar jullie de details😏❤️

Perspectief Chadia
Heeyy schatjes. Lang geleden dat ik jullie heb gesproken he. Nou er is niet heel veel gebeurd hier in Nederland. Behalve dat ik een keer na die uitstel date weer op date ben geweest met Safouane. Vandaag gaan Safae en ik eindelijk weer afspreken. Sinds Aliyah in Dubai is heb ik der niet meer gezien, we waren allebei druk.

Zij met zalen zoeken enzo. Ben echt blij voor der man! Zij gaat ook al trouwen. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik nam een douch en droogde me daarna af. Ik liep naar me kamer en koos een Outje uit. We zouden gewoon gezellig naar de stad gaan.
{Outje}

Ik liep naar beneden en trok me schoenen aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden en trok me schoenen aan. Ik pakte me scooter en reed richting Safae. Aangekomen wachtte ik totdat ze naar buiten kwam.

na stad.....
Er was totaal niks bijzonders gebeurd ik heb een t shirt gehaald bij de topshop Safae heeft alleen eten gehaald en zitten zeuren dat het warm was. Voor de rest was het een dood normale dag.

perspectief Safae
dit weekend geven Samir en ik onze verlovingsfeest🎊 Fissa bitchess.
Aliyah komt dit weekend ook, sowieso voor mijn verlovingsfeest want ze moet er ook bij zijn.

Ik pakte me telefoon en kroop weer in bed. "SAFAE!!" hoorde ik me moeder schreeuwen. altijd wanneer ik lekker lig komt me moeder.
"JAAAAA" schreeuwde ik terug. En als ik reageer reageert zij niet wtf man.

Geïrriteerd stond ik op en liep de trap op naar beneden."Ja mama" zei ik nogmaals.
"Kom" hoorde ik haar zeggen. Ik liep naar de woonkamer en ging naast der zitten."jaa"
"Kijk ik wil dit sturen naar Fatima maar komt dit" zei me moeder en liet me het zien.

"Je opslag is te vol " zei ik."ja haal maar beetje leeg" zei ze. HAHAHA ga stuk om me moeder.
"Je moet paar foto's verwijderen" "Doe maar" zei ze en overhandigde haar telefoon.

Nadat ik me moeder hielp ging ik weer naar boven en ging ik weer in bed liggen.

~


Stem en rea🤩
Volgende deel komt snel weer

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu