Wat vooraf ging: ik draaide me geschrokken om en zag ..
Perspectief safae
"Safouane jonge je liet me schrikken"zei chaida en gaf safouane een klap."AHHAHA sorry habiba"zei hij en deed een arm over haar heen."Ahh goals"zei ik lachend en keek ze aan.chadia keek me aan en stak haar Marokkaanse middelvinger op."waar zijn samuel en samuel"vroeg ik."Samir is eten halen daar verder op en samuel kom morgen pas"zei hij."O oke"zei ik."maar wij gaan want is best al laat"zei chaida en hield de arm van safouane weg."ik ga jullie niet in die taxi laten wesh zijn jullie gek geworden"zei safouane."o zehmaar bezorgd"zei ik lachend."nee wollah meh ik laat jullie alleen in die taxi gaan"zei hij en kee ons aan."hoe moeten we dan gaan vliegen ofso"zei chadia oogrollend.
"Kom wij brengen jullie wel"zei safouane."wie is wij jij en Samir"zei ik en keek hem aan."jaa"
We liepen hem achter na naar Samir."Ey samir we gaan ze even naar huis brengen"zei safoaune en deed zijn veters."wie zijn ze"zei hij en draaide zich om."ewa zina"zei hij met een big smile en gaf me een knuffel."ja saff genoeg"zei ik en duwde hem van me Af.Hij lachte en keek me aan.ik draaide me hoofd om en keek chadia aan."oke gaan we nog of gaan we hier jaren staan"zei ik na een tijde."ja wollah"zei chaida zuchtend."ewa kom auto staat daar"zei Samir en liep alvast weg.we liepen hem achterna naar de auto en stapte in."waar slapen jullie"vroeg chaida."we hebben zo wahed mooie huisje gehuurd in de buurt"beantwoorde safouane haar vraag."jullie kunnen langs komen"zei Samir."ja we kijken wel"zeiden chadia en ik.
Aangekomen bijna bij mijn huis stapte ik uit."Ey kech bel me als je thuis ben ja dan gaan we aliyah bellen"riep chadia nog.ik stak me duim op en liep naar huis.( wat nu gezegd wordt is in het Berbers maar ik vertaal het even)"Ey schoonheid mag ik wat vragen "hoorde ik iemand achter me zeggen.ik keek achterom en zag een man van ongeveer 25 ofso."ja"zei ik twijvelend."wat doet zo een mooi meisje alleen op straat"zei hij en kwam wat dichter bij me staan."ik ga nu naar huis"zei ik en liep weg maar werd tegen gehouden door hem.ik sloeg zijn hand weg en zei"raak me niet aan"
"Whahha kom ik breng je naar huis zei hij en raakte me weer aan.ik gaf die man wahed goeie klap dat zijn wang gewoon warm wordt en rende weg.het is al best laat is al half 11 en nu komen die illies op straat enzo echt hayeck.
Ik hoorde renende voetstappen achter me.ik keek achter om en zag hem weer.Me hart bonkte als 1 of andere gek.ik pakte renend mijn telefoon en belde chadia op.
#Het gesprek#
Chadia: ben bijna thuis hoer
Ik: chadia ... er .. is wahed illie achter me aan
Chadia : safae hallo bitch ik hoor je niet
Ik: er is iemand achter me aan(zei ik hijgend)
Chadia: waaar!!!!
Ik: idk bij mij ergens
Chadia: want ik kom met Samir en safouane
#eind gesprek#Rennend liep ik door een steegje in.ik keek even rond en za die man nii meer. Ik liep hijgend het steegje uit en keek even waar is was.wejo ben hayeck ver man ik ga echt niet mee lopend naar huis hoor ik ga Samir bellen of hij me kan brengen.ik belde hem op maar hoorde de voicemail.
Ik liep een stukje verder op en zag een taxi.ik liep er naar toe en zag dat die illie man er uit stapte.hij gaf me wahed enge grijns en zei in het Berbers " ik ga je niks aan doen" "wat wil je van me a bouzian"zei ik en Keek hem aan.hij keek me boos aan en pakte me ruw bij me arm."Ey wat raak je me aan"zei ik en sloeg hem.hij keek me boos aan en pakte me ruw bij mijn schouders.het grappigste was dat die taxi man ons aan keek en gewoon weg reed.zijn hoeren moeder op een stok.
Perspectief Samir
Haastig reed safouane naar de plek waar we safae hadden gebracht.aangekomen stapte ik snel uit en keek even rond.ik zag niemand bevalen doe zwervers daar op de grond liggen."zou ik der bellen"vroeg chaida en pakte haar telefoon."ja bel"zei ik.na ongeveer 3x safae gebeld te hebben nam ze nogsteeds niet op."ik hen hayeck veel stress"zei ik en ging door mijn haren."wollah ik ook"zei chaida."Kom dat steegje in"zei safouane en liep er alvast maar toe.cahdia en ik liepen hem achterna en keken rond."ik ga gewoon vragen aan mensen hoor"zei chaida en liep naar een vrouw toe."dag mevrouw heeft u misschien een meisje van ongeveer mijn leeftijd hier gezien"vroeg ze vragend."jaa ze ging renen ik weet niet of je haar zoek"zei ze en keek ons aan."wat had ze aan"vroeg ik."zwart witte rok die gestreept is met een wit blouse"zei ze."jaaa welke kant ging ze op"vroeg chadia."die kant"zei ze en wees naar rechts."shokran"zeiden we en renden snel die kant op.
We rende tot dat we op een doodlopend pad kwamen."dit maakt me kkr boos jonge zei ik getrieerd."saff komt goed we gaan der vinden"zei safouane en gaf me een schouder klop."is hayeck Laar Shi 11 uur weet je wat er allemaal kan gebeuren"zei ik."Bel haar broer ofso"zeo safouane tegen chadia."neee anders wordt hij bezorgd enzo we gaan gewoon verder zoeken"zei chadia en liep weg.
Boos liep ik achter ze aan.ik ben echt bang dat er iets is gebeurd met der wollah."Blijf van me af a zemmel"hoorde ik een meisje in het Berbers zeggen."geschrokken keek ik chadia en safouane aan.ik rende op het geluid af en zag safae daar in een hoek tegen stribbelen.ik rende er naar toe en gaf die man een stoot."Samir klaar laat hem"hoorde ik mijn prinsesje zeggen.gelijk toen ik haar stem hoorde werd ik rustig.
Ik liep die man los en keek safae aan."ik heb niks"zei ze lachend en gaf me een knuffel.ik nam der in mijn armen en gaf der een kusje op der hoofd."hoer wat was er gebeurd"zeo chadia hijgend."ewilie heb je marathon gelopen ofso"zei safae lachend ."wollah wel ben miss 10 kilo afgevallen van al dat rennen.
"Waarom moet je altijd weer overdrijven"zei safouane lachend ."hou je bek bitch"zei ze."wie noem jij bitch"zei hij en kwam dichter bij der staan."jou problemen er mee bitch"zei ze uitdagend."AHHAHA chadia je zoekt echt ruzie"zei ik lachend."ahaha ik weer dat hij van me houdt dus hij gaat niks doen"zeo ze lachend en gaf hem een kusje op zijn wang.
"Heeft die homo je aangekraakt"vroeg ik aan safae."nee Samir is niks gebeurd wollah"zei ze en keek me aan.ik glimlachte naar der en deed een arm over der heen."maar ik ga challas me broer heeft me 5x ofso gebeld ik krijg sowieso props thuis"zei safae."ik ga je brengen"zei ik."ewa dan breng ik chaida ik bel je als ik richte het huis ga"zei safouane.
"Saff isgoed"zei ik en gaf hem een boks.chaida en safae groette elkaar nog met een knuffel."heb eigenlijk honger man van al dat rennen"zei safae lachend." bolle"zei ik lachend."helemaal niet man"zei ze en duwde me speels weg."wat wil je eten"vroeg ik.
"Maak niks uit gewoon wat te eten."ewa kijk daar is Mac moet je dat"vroeg ik vragend en keek der aan."je hoef niet eens te vragen Lets go"zei ze en trok me mee.bij de Mac waren er een groep jongens voor de Mac die niks te doen hebben.ik deed een arm over safae heen en keek ze allemaal dodelijk aan niemand gaat naar mijn meisje kijken helemaal lijp.
Wordt vervolgd .
(Heb niet opgelegd op spel fouten)
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...