Deel 16💕

516 30 2
                                    

Wat vooraf ging: wat moet ze vertellen" zei samuel en ging naast Samir zitten." WHAHA nou Aliyah vindt..........

Perspectief Safae
"Aliyah vindt je al een tijdje lekker" zei ik lachend.
Whahaha als jullie aliyah's gezicht zagen jullie zouden stuk gaan."Nee Safae je bent echt erg" zei ze nep boos en liep weg." Zeg wollah ze is op me"vroeg samuel." Vraag der zelf" zei ik en stond op. Ik pakte mijn telefoon en liep achter Aliyah aan."ewa gekke trut ik maakte grapjes met je" zei ik en pakte haar hand vast." Weet ik dacht je echt ik kwas boos op je" zei ze lachend." Ahaha je moest samuel's gezicht zien toen ik zei dat je op hem was hij was tantoe blij"zei ik." Je gaf me echt schande man" zei ze en duwde me speels weg." Whahah jij mij ook" zei ik." Zo lang is chadia weg" zei Aliyah." Ja echt he"zei ik en keek om me heen.

" Ey hebben jullie safaouane gezien" vroeg Samir aan ons."nee chadia is ook al weg" zei ik." Heb zo een gevoel dat ze samen zijn" zei Aliyah." Ey aliyah mag ik je even spreken" vroeg samuel aan aliyah." Ja isgoed" zei ze." Ik haat je zo erg" zei Aliyah fluisterend tegen me. Ik keek der lachend aan en liep met samir naar de woonkamer.het was even stil tot dat mootje de stilte verbrak.

"safae ga je mee wandelen'' vroeg mootje.'' nee dankje''zei ik.''hoezo niet wordt gezellig kom'' zei hij.'' ze wilt toch niet ewa donderop'' zei samir geiriteerd.'' wat is jou probleem heb ik het tegen jou'' zei mootje boos.'' wat is jou probleem'' zei samir en stond op.'' oke klaar''zei ik en pakte samir's hand vast.''heledag zoek je aandacht bij der ze vindt je niet leuk''zei samir en trok zijn hand weg.'' ben je jaloers '' zei hij en deed een stap naar voren.'' op jou je bent fucking lelijk man''zei samir lachend.'' hou je bek vriend je kan het gewoon niet staan dat ze me leuk vindt''zei mootje boos.'' mo ik vindt je niet leuk'' zei ik en keek hem aan.'' jij bent ook raar net met me komen flirten en nu zehma doen dat je me niet leuk vindt omdat deze boeler hier staat'' zei hij boos. wat firten hou je bek man want je lult alleen maar shit uit je bek''zei ik geiriteerd.'' zie je ze zegt het zelf ze vindt je niet leuk dus donderop''zei samir en duwde hem.mo keek hem vies aan en spuugde op hem.

zonder wat te zeggen sprong samir op hem en gaf hem stoten.''KLAAR SAMIR ''zei ik en probeerde ze nog uitelkaar te halen wat niet lukte.ik rende snel naar buiten en haalde luciano en ayoub. we renden met zijn 3e naar binnen waar ze nog aan het vechten waren. "samir klaar'' zei ayoub en trok ze uitelkaar.'' je hoeren moeder'' zei mootje en veegde zijn neus die onder het bloed zat.'' je kkr moeder ja''zei samir en liep boos weg.''Ewilie wat heb ik gemist'' zei chadia die midde of nower kwam.''echt veel en waar was je a hoer'' zei ik en keek der aan.''was even met safouane buiten we gingen even wandelen''zei ze.''zonder ons te zeggen'' zei ik.'' nee wollah wouw zeggen maar ik zag dat jij en samir aan het praten waren dus wouw jullie moment niet storen'' zei ze met der wenkbrauwen op en neer.''whaha welk moment'' zei ik lachend.''doe maar alsof je het niet weet'' zei ze lachend. ik rolde met me ogen en zei dat ik even naar Samir ging.

ik liep met de trap naar boven en hoorde  de kraan van uit een kamer.''samir ben je hier''zei ik en klopte op de deur.''ja kom maar''zei hij.ik liep naar binnen en zag hem zonder t-shirt. '' o sorry'' zei ik en wouw weglopen.'' voor wat'' zei hij lachend en pakte me hand vast.''je bent half naakt''zei ik en keek hem aan.'' half, dus niet niet helemaal'' zei hij en gaf me een knipoog. ik rolde met me ogen en ging naast hem zitten.''wat moet ze vertellen" zei Samuel en ging naast Samir zitten."WHAHA nou Aliyah is ............. die fucking jood heeft me hele t-shirt verneukt'' zei samir en pakte zijn t-shirt waar bloed op zat.'' whah kan in de was''zei ik en pakte zijn t-shirt.''denk dat''zei hij vragend.'' tuurlijk''zei ik en keek hem aan.hij keek me aan en zo bleven we elkaar aanstaren.'' je bent echt een mooi meisje wollah''zei hij.''dankjewel''zei ik met een glimlachh die op mijn gezicht verscheen.

22:34

perspectief Chadia

na het eten gingen we met de klas naar het strand."oke jongens we gaan voetballen welke team wint die mag een opdracht voor de andere team kiezen" zei de meester en pakte een bal."wat zijn de teams" vroeg Nihad "uuhm ik heb 2 personen nodug die omstebeurt iemand mogen kiezen." Ik zie dat SSS hun vinger opsteken en nog een paar andere kinderen. "Samir en mohamed (mootje). "Oke samir je moet eerst een meisje kiezen dan een jongen" "sowieso safae" zei hij en knipoogde naar der. Omggg kapot cute. "Uuhm katalina" zei mootje. Dit wordt echt gewoon vijanden tegen elkaar.

"Safouane" zei Samir. Na dat we allemaal werden gekozen begonnen we te voetballen. Gelukkig zijn Safae, Aliyah en ik samen. "We gaan dik winnen" zei samir. Ohja we zijn ook gelukkig met sss. En ja hun zijn goed in voetbal dus dat komt goed uit, want je wilt niet zien hoe ik voetbal.

Even later stond het 2-2.wollah als we nu scoren he. En.........2-3 "YEAAHHH WE HEBBEN GEWONNEN" schreeuwde we allemaal tegelijk. "Is maar voetbal hoor dus doe niet alsof het WK is" zei mootje geiriteerd. "Hou je bek vriend je kan gewoon niet tegen je verlies" zei Safouane lachend. "Wollah wel" zei hij boos terug. "Ewa kom dan wedstrijd met scooter jij en je gang tegen ons (sss) en wie wint mag de scooters van de tegenstander hebben" zei Samuel. "Maar we hebben toch geen scooter hier" "als we in NL zijn a hond" "Saff"

Even later...
We gingen terug naar het huisje. "Uuhm mag ik even jullie aandacht" vroeg de juf. "We gaan zo uiteten in een restaurant dus kleed jullie maar vast aan" zei de juf. We liepen naar boven naar onze kamer en ik nam een snelle douch. "Wat gaan jullie aan doen" vroeg Aliyah "ik denk gewoon blouse met een broek ofz" zei Safae en deed der kast open. "Ja ik ook zoiets" na een paar minuutjes voor de kast gestaan had ik eindelijk me outje gevonden.👇🏼

We hebben ons allemaal omgekleed en besloten naar  beneden te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We hebben ons allemaal omgekleed en besloten naar beneden te gaan. We verzamelden allemaal bij elkaar en gingen naar het restaurant.

Bij het restaurant aten we gezellig onze eten op. Ik stond op en liep en wilde naar de wc maar struikelde perongeluk en kwam op liza. "WAT DOE JE EHH HOER BEN JE BLIND OFZO" zei Liza en duwde me. "WAT HOER HOU JE BEK GING TOCH PERONGELUK" schreeuwde ik en duwde der harder terug. Ondertussen kwam de hele klas erbij en opeens begon Katarina ermee te bemoeien. "Je moet gewoon uitkijken" zei katalina en duwde me ook nog "EY WAT RAAK JE DER AAN" zei Aliyah en kwam er ook bij. Liza pakte een flesje water en wilde het op me gooien maar opeens sprong Safouane voor me. "Wat doe je het moest op chadia komen" zei liza boos. "Hou je bek man" zei ik." Zo lekker gedoucht"zei Safouane lachend." Sorry he moest echt niet voor jou"zei liza en raakte zijn borstkast aan. Ik rolde met me ogen en ging weer zitten.moet niet eens meer plassen door die hoer.

Stem en rea😻
Volgende deel komt gauw

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu