Perspectief Aliyah
Aangekomen bij het restaurant Atlantis liep me vader en me oom naar de balie en betaalde.
We werden gebracht naar onze tafel en de vrouw wenste ons een fijne maaltijd. Me ouders en ooms en tantes zaten schuin tegenover ons."Ga even wat drinken halen" zei mayra (nicht)
"Wacht ga met je mee" zei ik."haal ook voor mij" zei Chadia."isgoed" zei ik. We liepen naar de drinken en zagen een glas wijn met bloemetjes der in."mevrouw zit er alcohol in" vroeg ik vragend."neee is prikwater met een smaakje roze bloemetje is aardbei blauw is frambozen en organge is perzik" zei ze met een glimlach."Isgoed dankuwel" zei ik. We namen er paar glazen mee en bracht het weer naar de tafel."wij gaan even wat eten halen" zei Samir en stond op."ja isgoed" zei Safae. Ik maakte een foto van onze glazen en zette het zoals altijd op me snapverhaal.
~1 uur later
"Wejoo zit kkr vol" zei ik."ik ook man" zei me nitchtje. "Wollah meh ga toetje nemen me buik gaar ontploffen" zei Safae."maar echt" zei ik.
~20 min later
Nadat we alleemaal onze eten hadden gezakt besloten we om te gaan. Samuel deed echt een beetje raar zo nerveus ofzo ik vroeg hem nog wat er was maar hij zei dat er niks was. Ik pakte me jas en stond op."Aliyah" zei Samuel.
Ik draaide me om en hij ging op zijn knieën."Aawh!" hoorde ik me nichtjes zeggen."Voor de 2de keer dat ik een gedicht lees maar wel voor een speciale vrouw, de eerste keer dat ik je zag wist ik dat ik voor jou op me knieën zou gaan. Voor mij hoeft onze relatie niet perfect te zijn als ik maar weet dat ik er altijd voor je kan zijn en alles kan geven wat je wilt. soms wel ups en downs maar dat hoort erbij.
En daarom wil ik jou vragen lieve lieve Aliyah wil jij mij vrouwtje zijn tot de dood" zei hij en keek me glimlachend aan.Vol met tranen keek ik Hem aan."ja, ja" zei ik huilend en trillend van blijdschap. met een glimlach op zijn gezicht zette hij de ring om me vinger. hij stond op en gaf me en knuffel. iedereen begon te joelen en klappen zelfs vreemde mensen. Er kwamen een paar serveersters met een grote taart.
Samuel kwam achter me staan en deed een arm over me heen. ik keek om me heen en zag alleemaal blije gezichten. Ik gaf iedereen een stukje traart en zag dat me vader met Samuel zat te praten. Me ooms en tantes feliciteerde me met Samuel en voor me verjaardag.
"Ben hayeck blij voor je wollah" zei Chadia en gaf me een knuffel."nu jullie nog" zei ik."komt inshallah snel" zei Safae en gaf me een knuffel.
Nadat iedereen de taart op had gingen we naar huis. Me moeder kwam naar me toe en gaf me een kusje."we hebben thuis hoop te bespreken" zei ze en stapte in de auto.Ik keek om me een en zocht Samuel. ik zag hem staan met Samir bij zijn auto."Safae jij gaat in mijn auto rijden als je wordt gepakt zet de boette op de naam van Justin ..... oke" zei ik en gaf der mijn auto sleutel. "Bitchh wat ga je doen dan" zei ze."ze gaat naar der mannetje laat der kom we gaan in der auto toeren" zei Chadia. Lachend keek ik Chadia aan en gaf ze alle 2 eens kusje op hun wang.
{ring 😍!}
Perspectief Safae
~19:32
Ik stapte in de auto van Aliyah en starte de auto."Bitch we gaan wel toeren toch" zei Chadia."sowieso a nicht" zei ik. ik reed weg en toeterde naar Aliyah. ze keek onze kant op en zwaaide."dag schatje" zei ik schreeuwend uit het raam. "Doeiii" zei ze schreeuwend terug. Ik zette wat muziek op en reed weg. Yup mensen heb pas me rijbewijs😁. we reden naar de Mac drive, we doen zomaar gierig we hebben net kkr veel gegeten.We bestelde een macflury en stonden even stil op het parkeerplaats. ik deed me gordel los en nam een hap van me ijs. even later kwam er een auto naast ons parkeren."tfoe er is overal plek om te parkeren en dan komen ze naast ons" zei ik oogrollend."jaaa shit hè" zei Chadia en keek hun kant op.
De jongens zagen dat we keken en liepen dichter bij de auto. "tfoe tfoee" zei ik en keek Chadia aan. 1 van de jongens klopte op het raam en keek ons aan. Oogrollend deed ik de auto raam omlaag."wat!" zei ik bot."jullie kijken een beetje te lang he is niet zo goed voor jullie ogen" zei hij.
"Hoezo voel je je bekeken, keken we naar jou?" zei Chadia."jaa" zei hij zelfverzekerd."jij bepaalt dat we naar je kijken" zei ik en keek hem aan."ik zag het toch" zei hij."oke maar wat is je punt nu als ik vragen mag" zei Chadia."Marouane saff kom" zei een jongen."jaa Marouane luister naar je vriend ga" zei ik. Hij lachte en liep met zijn vriend weg.
~10 min later
Aangekomen bij de parkeerplaats van Ah parkeerde ik de auto van Aliyah en liep samen met Chadia naar haar huis waar ze me met de scooter naar huis zou brengen. Chadia en Aliyah wonen gewoon een straat achter elkaar ik daarin tegen woon aan de andere kant van de wereld. Nadat Chadia me had gebracht gaf ik de auto sleutels van Aliyah aan haar en groette haar.Ik maakte de deur open en hoorde veel lawaai van uit de woonkamer. ik heb echt geen zin in familie ullg. ik liep de woonkamer in en zag dat me vader me broer een preek gaf. WHAHAHAHA faya zeker heeft hij weer wat ergs gedaan."je werkt niet en je bent al 20 Younes" zei me vader boos.
"Ik kom toch niks te kort waarvoor moet ik werken" zei me broer zuchtend. ik had zin om te luisteren wat er verder zou gebeuren dus ging ik op de ander bank zitten met me oortjes ze3ma muziek luister."Van waar heb je al dat geld voor die duren dingen het komt niet van mij" zei me vader.
"Ja gewoon" zei me broer en ging achterover zitten."3endek is haram geld wollah als ik er achter kom jij gaat met een warme oor slapen" zei me vader boos en liep weg."Kreeg je net even op je barie" zei ik lachend."hou je kkr bek even dicht" zei hij boos."hou je eigen kkr bek dicht ik weet niet tegen wie jij zo praat" zei ik en keek hem raar aan. hij negeerde me en liep weg.
"Lekker een gezellige sfeer in het huis man" zei ik en stond op. ik liep me kamer in en deed me hoofddoek af. ik besloot om te gaan douchen dus pakte me handdoek. ik liep de badkamer in en ging lekker douchen. na een lekkere warme douch ging ik der uit. Ik deed mijn haar in een slordige knot en trok me pyjama aan. Ik zette not wat Zwitsal op me gezicht en liep me slaapkamer in waar ik me broer zag.
"Rot op" zei ik."wollah Safae ik zit in de problemen" zei Younes."oke nu" zei ik."Safae doe even normaal is belangrijk" zei hij en stond op. ik zuchtte en ging op me bed zitten."vertel" zei ik.
{🌺}
~
Volgende deel komt snel 💞
Stem en rea!!
JE LEEST
Het begon met haat....
RomansaDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...