Deel 28💕

397 26 23
                                    


Perspectief Chadia
Eenmaal bij het strand aangekomen namen de jongens meteen een duik. Safouane trok zijn shirt uit en ik keek alleen maar naar zijn gespierde lichaam. Oh damn. Ik smelt🤤. Nee Chadia? STOP!

Ik smeerde me in met wat zonnebrand crème en ging liggen op een handdoek. De jongens waren al best diep de zee in gegaan. Even later kwamen ze eruit en liep Safouane mijn kant op. Weer staarde ik alleen maar naar hem. Hij is zo knap!😍

"Mooi uitzicht he" haalde Safouane me uit me gedachte. Ik keek meteen de andere kant op en deed of ik hem niet hoorde. Hij begon te lachen en ging naast me zitten op een handdoek.

Later....

We hebben van iedereen afscheid genomen en iedereen vertrok naar zn eigen huis. Ik pakte een taxi en belde aan bij mijn huis. Me oma deed open en liet me naar binnen. "Salam zina" "Salam oma" zei ik en trok me schoenen uit. "Hoe was het?" "Ja ja gezellig".

3 dagen later..

Deze 3 dagen is er niks bijzonders gebeurd. Ben alleen een keer naar Nador geweest met me nicht. Toen zagen we een man. Nou? Zwerver, gewoon van de vuilnisbak eten🤢. Wollah als je het zag he. Brokko.

Vandaag hebben Safae, Aliyah en ik samen afgesproken. We gaan ergens eten en dan even strandje pakken. Ja. Jullie denken vast. Waarom zou je naar het strand gaan als ik toch niet zwemt?Nou ik zwem wel hoor maar dan gewoon bedekte kleren en hoofddoek.

Aangekomen bij het café bestelde we alle 3 een crêpe met Nutella.

Nadat we hebben gegeten pakte we een taxi en gingen naar het strand

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat we hebben gegeten pakte we een taxi en gingen naar het strand. "Shokran" zeiden we en stapte uit. We liepen naar het strand en zette onze spullen op een mooi plekje. "Wie het eerst in het water is krijgt €5" zei Safae en rende het water in. Ik rende snel en viel opeens keihard op de grond waardoor ik op een grote steen val met me knie. Ik kreunde het uit van de pijn. Ik kijk naar me knie en zie dat het helemaal onder de bloed zit. "OMGG Chadia gaat het schat?" Zei Aliyah en rende op me af. "J-jaa het g..gaat" zei ik zacht en pakte een doekje. "Kom ik maak het schoon" zei Safae en nam het doekje van me over.

Nadat ze me wond had verzorgd. Zette ze het doekje om me been en knoopte het dicht. "AUW!" Riep ik. Ondertussen rolde de tranen over me wangen. "Het spijt me schat, maar het moet even" zei ze bezorgd. Ik voel mezelf steeds zwakker worden. Deze pijn!?!? Oefff. Het is een hele diepe wond. Ik weet ook niet hoe dat komt door een steen. Een fucking STEEN! Het is geen mes ofz. Maar mohim het is gebeurd.

"Ik denk dat we echt naar het ziekenhuis moeten gaan hoor" zei Aliyah "nee nee hoeft niet" zei ik meteen. "Je kan zo dood bloeden" zei Safae en pakte haar telefoon. Ik zuchtte en sloot even me ogen. Na een paar minuten hoorde ik een ambulance.

Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen legde Safouane mij op een stoel. Ja ze hadden SSS ook gebeld en ze zijn meteen gekomen naar het ziekenhuis. "HELP!! HELP IEMAND MIJN VROUW BLOED DOOD" hoorde ik Safouane schreeuwen. "I-k w..wil w-ater" zei ik zacht en probeerde nog helder te zien. Ik zie hoe Safouane richting een automaat loopt en er een flesje water uitkomt. Voordat ik nog wat kon zeggen begin ik waziger te zien en zie ik zwart voor me.....

Perspectief Safouane
Tfoe Tfoe Tfoe! Ik ben nu in het ziekenhuis en die dokters hoer wejooww Wollah meh het boeit ze of er iemand dood valt. Ik pak het flesje water uit het automaat en loop weer terug naar Chadia. Me hart stopt met kloppen bij het zien van Chadia die bewusteloos op de grond ligt. Ik ren zo snel mogelijk naar haar toe en til haar op. "HEEEEEELLPPP!!!" Schreeuw ik op me aller hardst. Meteen verschijnen er 4 dokters. Kifesh? Eerst komt er niemand en dan opeens 4 tegelijk. Maar ja, hoe meer hoe beter.

Na een paar uurtjes komt er dokter de kamer van Chadia uitlopen. Meteen sta ik recht en loop zijn richting op. "HOE IS HET MET HAAR" vraag Safae. "Het is niks ernstigs. De wond geneest over een paar weken of maanden, alleen had ze teveel bloed verloren dus moeten we van iemand die hetzelfde bloedgroep heeft bloed afnemen" zegt de dokter. Meteen veranderd mijn blik van boos naar blij. Hmdl dat er niks ergs is. "Wat voor bloedgroep heeft ze" vroeg ik "AB0" antwoordde hij. Ik denk goed na welke groep ik ook alweer had. JAA WOLLAH HTEH DIE HEB IK. "Ja die heb ik" zei ik "top, komt u dan even met mij mee naar een kamertje dan kunnen we je bloed afnemen"

Ik knikte en liep hem achterna een kamertje in. "U kunt plaats nemen op de bank" zei die man en wees naar een bank.

Nadat ik me bloed heb afgenomen moesten we even wachten. Een dokter kwam uit Chadia's kamer. Ik stond recht en keek hem afwachtend aan. "Mevrouw el b*****i is net wakker dus het bezoek uur is begonnen" zegt hij vriendelijk en loopt weg. "Oke wie gaat eerst" zei Samuel. "Gaan jullie maar, jullie zijn der vriendinnen" zei ik keek naar Safae en Aliyah. "Isgoed" zeiden ze en stonden beiden op. Ik zuchtte en liet me vallen in de stoel. "Het komt goed bro" zei Samir en zet zijn hand op mijn schouder.

Nadat ik aan de beurt was opende rustig haar deur. Ik zag haar naar het plafond staren. "Hey zina" zei ik en kuste haar wang. Ik nam plaats op een stoel naast haar bed. "Hoi Safouane" zei ze zacht en keek me niet aan. "Ik had gehoord van Aliyah dat je bloed hebt laten prikken voor mij" zei ze en keek me aan "bedankt daarvoor" maakte ze haar zin af. "Is niks" zei ik. Ze zuchtte en ging recht zitten. "Wat is er?" Vroeg ik "nee niks, ik wil alleen naar huis" "dat kan helaas nog niet schatje" zei ik "Oeff ik wil hier niet slapen in deze gekke enge kamer, ALLEEN!" Zei ze en rolde met der ogen. "Wil je misschien bij me blijven slapen" vroeg ze zacht dat ik het bijna niet kon horen. "Tuurlijk, alles voor me vrouwtje"

"Whatever" zei ze lachend. Na wat gekletst te hebben besloot ik even langs huis te gaan om wat kleding te pakken. Ik appte Safae nog snel of ze naar Chadia's huis kon gaan om wat kleren van der op te halen. Het zou raar zijn als ik bij hun voor de deur zou staan. Ik bedoel? Ze kennen me geen eens.

Mohim. Ik liep snel de trap op en vulde me tas met wat schone boxers, een trainingspak en paar sokken. Ik racende terug naar het ziekenhuis en stapte uit. "Waar was je" vroeg Samuel "thuis kleren halen" antwoordde ik terug "voor wat?" "Hallo Wesh dacht je interview hier oulleh?" Zei ik lachend.

Heeeyyy, best snel een nieuw deeltje he. Haha. Mohim we gaan nog een Q&A houden!

Leuk he😂

Stel vragen!! In het volgende deel beantwoorden we ze.

Dit zijn de personen aan wie je vragen kan stellen!

Aliyah
Safae
Chadia
Safouane
Samir
Samuel
Leyla
Liza
Nihad
Katalina
Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu