Ik hoor op het achtergrond gelach.
Daarna hangen ze op. Mijn nicht kijkt mij met een open mond. "Jij gaat zelf met gasten om en je komt dan zeggen dat ik te jong ben om aan relaties te denken" zegt ze boos. Ze gaat mijn kamer uit.
Ik ga gwn verder met mijn huiswerk. Ik word alweer gebelt. Met mijn wijsvinger klik ik op het rode knop. Daarna word ik weer gebelt. Ik blokkeer die nummer en leg mijn gsm ergens anders en schakel hem uit.
Ik ga verder met studeren enz. Na dat ik heb gestudeerd maak ik mijn tas. "Imane Yallah eten" roept mijn moeder vanuit beneden. Ik loop naar beneden. Ik zie dat mijn ene nicht mij vies aankijkt. Ik geef haar een glimlach om te verwijzen dat het mij niet interesseert dat ze boos is op mij.
Ik was mijn handen en ga naar de tafel. We aten bestilla van vis. (Zie omslag) Kapot lekker! Na het eten heb ik nog gepraat en gelachen met mijn tantes enz.
-
Om 23u gaan ze weg. Ik help mijn moeder met het huis snel op te ruimen. "Schat wat had ik daarjuist gehoord van Sara" (Sara was die ene nicht). "Huh wat dan" "je gaat gwn met gasten om" zegt mijn moeder.
Die Sara is een vieze leugenaar + een snitcher. Zij is de persoon die met gasten omgaat. "Yema dat is helemaal niet waar, ik werd anoniem gebelt ik nam gwn op om te kijken wie dat was en het waren jongens maar ik hangde dan op." Zeg ik in 1 hap lucht.
"Saff, ik wil niet dat mensen je zien als een kehba" zegt mijn moeder in Berbers. Ik ga naar mijn kamer. Ik doe mijn gsm aan. '46 keer oproepen gemist van 04.......' pff waarschijnlijk die jongens.
Die blijven mij stalken. Wat willen die van mij. Ik laat een paar tranen los. Wanneer stopt dit? Ze maken mijn leven zwart. Even later val ik in slaap.
Flashback van mijn droom
Ik ga naar school met de bus. In de bus kom ik het groepje van Selma tegen. Ze glimlachen naar me.
Ik kijk hun raar aan. Ze glimlachen naar me. Dat is nog nooit gebeurt.
Aangekomen bij mijn eindhalte zag ik het groep jongens. Samir komt naar me en knuffelt me. "Hoe is het met mijn schat" zegt hij.
Ik maak mij los van die knuffel. Ik kijk hem raar aan. "Ik ben je schat niet, noem me niet meer zo" antwoord ik. "Hahaha schatje wat ben je toch grappig" zegt hij terwijl hij diep in mijn ogen kijkt.
Ik ren weg maar wordt aan mijn pols getrokken. "Ben je nog boos omdat ik je pestte, ik pestte je om je aandacht te krijgen" zegt hij met tranen in zijn ogen. Ik duw hem van me af. "Wth is dat voor een redenen om mijn leven te verpesten" schreeuw ik tegen hem. Ik krijg een harde lap van hem.
Einde flashback van mijn droom
TING TING TING! Mijn wekker gaat. Ik doe hem af en lig nog op mijn bed. Wat was dat voor een droom. Eerder een nachtmerie dan een droom. ik sta op en doe mijn ochtend routine. Pff vandaag weer dezelfde dag dat ik kan verwachten.
Ik doe vandaag dit aan.
Ik pak snel een chocolade wafel die ik onderweg kan eten. Ik doe snel mijn schoenen aan. Ik heb nog maar 5 minuten voordat mijn bus komt.
Aangekomen op school.
Ik zag Samir. Daardoor moest ik terug denken aan die nachtmerie die ik vandaag hadt. Ik schudt al die gedachtes weg. Ik zag Sakina daar op een bank zitten. Ik ga naar haar, maar ik word aan mijn pols getrokken. Het was Amine. "A domrik jouw boeken zijn van je tas gevallen" zegt hij. ik kijk op de grond en zie dat mijn boeken op de grond liggen. "Volgende keer als iemand u belt moet je opnemen" zegt Mohamed.
Ik raap ze op. "Volgende keer uw tas dicht doen" zegt Samir sarcastisch "En jij moet je bek dicht houden" zeg ik serieus terug. "Eh geen grote mond tegen hem" zegt Amine met een opgetrokken wenkbrauw terwijl hij me een duwtje geeft. Ik ga daarna weg. JNOEN krijg ik van hun en die groep van selma geeft mij ook jnoen.
Ik ga naar Sakina. "Hey" zeg ik met een glimlach terwijl ik van binnen stuk ga. "Heey, ben je bevriend met die gasten" vraagt ze. "HAHAHA sike nog lang niet" zeg ik terug. "Waarom ga je dan met hun om" vraagt ze. "Ze dagen me allemaal uit, vooral die Samir en Amine" antwoord ik terug.
Sakina pakt haar gsm. Ze laat me een foto zien. "Dit is toch die Samir" zegt Sakina. "JAA, hzo heb je een foto van hem" zeg ik. "HIJ IS KAPOT MOOI EN KNAP" zegt ze.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...