"IK ZORG DAT AMINE WORD UITGEHUWELIJKT MET MIJ" schreeuwt ze.
Pp Imane
Ik kijk Nadine met grote ogen aan. Nee hoe erg kan ze wel niet zijn. Dat is kapot erg voor Amine. Hij kan zijn eigen vrouw niet kiezen dan.
Ik weet niet hoe zijn ouders is. Misschien zegt Nadine dat gewoon.
"Mijn moeder gaat dat fixen HAHAHAHAHA" zegt ze met een duivels lach.
"Wat gaat mij dat aan" zeg ik alsof het me niets boeit terwijl mijn hart breekt.
"Oh veel! Want jouw leven gaat ook anders uit zien" zegt Nadine.
Ik verlaat het wc. Ik zie Amine op de bank met zijn handen in zijn haar.
Ik negeer hem en loop langs hem.
Ik klop op de deur en ga snel naast Sakina zitten. Mijn gedachtes vliegen opeens naar daarjuist.
"IK ZORG DAT AMINE WORD UITGEHUWELIJKT MET MIJ" schreeuwt ze.
Mijn ogen vullen zich met tranen. Ze zouden waarschijnlijk blij zijn met elkaar. Nou ja als ze daarstraks genoten hadden van die kus waarom trouwen ze dan niet.
Ik veeg mijn tranen weg. Waarom word ik hier emotioneel van. Het moet juist mij niets boeien.
Ik had zoveel gevoelens voor hem. En maar denken dat hij van me hield. Had ik niet verwacht van hem!
-
Tijdens de pauze's
"Eh Imane je gaat me nu zeggen wat er is" zegt Sakina zachtjes.
"Je weet toch dat Nadine en Amine buiten werden gestuurd?!" Vraag ik.
Ze knikt.
"Ik ging daarna ook naar buiten om naar wc te gaan, toen ik buiten was zag ik Nadine en Amine zoenen" zeg ik terwijl ik tranen langs mijn wangen voel.
Sakina sloeg haar hand op haar mond. Haar ogen werden groot.
"Maar je weet hoe Nadine is, misschien heeft ze hem bij zich getrokken en dan gezoend zonder dat Amine dat wou" zegt ze.
"Ja kweni daarna duwde Amine Nadine super hard en ze viel op de grond" zeg ik een beetje opgelucht.
"Dan was dat zowieso niet zijn bedoeling om hem te zoenen schat" zegt Sakina terwijl ze me een knuffel geeft.
"Maar dat is nog niet alles" zeg ik terwijl ik op mijn onderlip bijt om niet uit te barsten van tranen.
Ze kijk me afwachtend aan.
"Nadine gaat er voor zorgen dat Amine uitgehuwelijkt zal zijn met haar eigen" zeg ik.
"Amine zal dus niet van mij zijn maar van haar" zeg ik snikkend.
Sakina omhelst me. Amine komt naar ons toe.
"Imane? Kan ik even alleen met je praten" zegt hij.
Ik negeer hem. Ik overdrijf, i know maar ik wil nu hem gewoon niet meer zien. Hij heeft mij hard gekwetst.
Nadine komt ons kant toegelopen als een kleuter. Ze knuffelt Amine. Amine duwt haar aan de kant.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...