✨77

1K 64 14
                                    

"Ja maar Nadine is een goede mens. Zij had haar zelf niet in controle. Luister je kan iemand toch wel een 2 de kans geven."

"Oke zij krijgt 1 kans, maar als zij die verspilt dan komt zij nooit meer in jouw buurt" zegt Amine dreigend.

"Oke" antwoord ik droog.

Nadine komt de kamer binnen.

"Ik heb gefixt dat ik morgen naar Belgie ga. Dan kan ik met jullie mee" zegt ze blij.

"Ohw leuk" zegt Amine sarcastisch. Hij verlaat de kamer.

Je zag aan Nadine dat ze gekwetst was.

Normaal zou ze agressief reageren op Amine.

Ik pakte mijn spullen in. Ik ga naar mijn onkel. Deze dag ga ik tijd doorbrengen met hem. Ik zie dat hij elke dag geneest Alhamdulah.

Ik heb met hem gelachen, gepraat. Wat hou ik toch van hem.

"Imane, jij bent mijn allerbeste nichtje. Kijk die andere komen mij niet eens bezoeken. Zelfs mijn kinderen niet" zegt hij.

Ik geef hem een knuffel.

"Jij bent voor mij als een dochter."

Mijn lippen krullen naar boven.

-

"Imane wakker worden" hoor ik iemand zachtjes zeggen. Ik doe mijn ogen open en zie dat Amine mijn hoofd zachtjes schudt.

"Wat is er!" Zeg ik bot zonder controle. Als ik slaap moet niemand me storen. 😂

"We gaan terug naar Belgie a handi" zegt Amine lachend.

Ik sta op.

"Tagzaaaa geen kusje ofzo" zegt Amine jaloers. Ik geef hem een snelle kus. "Nu blij?!" Zeg ik lachend. Hij knikt en glimlacht.

Daammmnnn zijn glimlach is gewoon Waawww! Er zijn van die schattige putjes in zijn wang. Mooie keultjes. En zijn blote witte tanden maken het af. 😍

"Ik ben mooi he!" Zegt Amine met een grijns. "Ja super mooi mashAllah" zeg ik terwijl ik aan zijn wangen zit. "Wist je dat jij de allermooiste ben" zegt Amine.

"IMANE OPSTAAN A HMARA!" Onderbreekt mijn tante van beneden.

Ik sta op en ga naar beneden samen met Amine. Ik zie dat Nadine daar zit met haar ochtendhoofd.

Ik zag dat er allemaal ontbijt enz op tafel lag. Ik heb niet zo een trek.

"Imane ga eten voor dat je in luchthaven ben" zegt mijn tante.

Tegen mijn wil eet ik, gewoon uit respect voor mijn tante. Ze heeft eten gemaakt voor mij en dan wil ik dat niet eten. NO MAN!

"En was Marokko leuk" vraagt mijn tante.

"Ja een beetje, buiten al die gedoe" zeg ik met een brok in mijn keel.

"Welke gedoe" vraagt Nadine zachtjes.

Amine kijkt haar dreigend aan.

"Gaat het om mij" vraagt ze zacht.

"Nee Nadine! Het gaat over iets anders" antwoord ik.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu