✨16

1.5K 95 6
                                    


Pp Imane:

Ik loop de lokaal binnen. "Wat kom jij hier laat, de les is al 15 minuten bezig" hoor ik de docent zeggen. "Uhm .. ik was naar de wc" antwoord ik. Terwijl ik naar Amine kijk. Zodat hij weet waarom dat ik daar was. Ik neem plaats naast Sakina. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Amine schuldig naar me kijken. Ik negeer hem.

"Hoe is het met je tas" vraagt Sakina bezorgd. "Uhm.. het gaat er moeilijk af" antwoord ik terwijl ik mijn tas pak om het haar te laten zien. Zij kijkt naar Amine. "Zie maar dat je een nieuwe tas koopt voor haar" zegt Sakina boos tegen Amine. "Kowed is" reageert hij boos. De docent kijkt ons raar aan.

"Sakina, hij moet geen nieuwe tas kopen, het gaat er gwn om dat mijn allerbeste nicht die tas heeft gekocht en die nu verpest is" zeg ik zachtjes.

-

School is klaar! Eindelijk!!! Ik doe mijn jas aan. Sakina staat naast mij. "Kom gaan we naar snack?" Vraag ik. "Tuurlijk, ik heb echt een honger" antwoord ze blij. We lopen de school uit. Ik wordt aan mijn jas getrokken. Uit reflex kijk ik naar achter.

Het was Amine. Ik kijk hem vragend aan. "Uhm.. het.. spijt me van die tas." Zegt hij beschuldigt. Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw. Dat hij zich verontschuldigt?! Heb ik niet verwacht!

Mijn ogen waren verliefd op zijn mooie groene ogen. Maar tegelijk ook boos op hem. Sakina geeft me een duwtje. "Uhm. Waarom deed je dat zelfs" vraag ik boos. "Ik Uhm ik weet het niet" antwoord hij. "HOEZO JIJ WEET HET NIET JIJ SPUIT MIJN TAS VOOR DE 2 DE KEER VOOR GEEN ENKELE REDEN" scheeeuw ik terwijl er stromen door heel de buurt. Hij was stil en keek naar de grond. Dat verbaasde mij nog meer. Ik verwacht dat hij zou schreeuwen.

Ik liep weg van hem. "WoW hij was echt

-

Ik bestel een pakje frietjes met een burger. Sakina besteld een kapsalon. "Amine was echt lief daarjuist" zegt Sakina. "Schijnheilig" antwoord ik snel. "Ik zeg je eerlijk, jullie passen zwaar bij elkaar" zegt Sakina met een glimlachje. "Nee! Helemaal niet" antwoord ik met een frons. "Maar jij keek hem wel verliefd aan daarjuist" hoor ik Sakina verliefd zeggen. Ik geef haar een klap om te spelen. Ineens komt de Amine samen met zijn broer en vriend naar de snack.

Vergeet niet te stemmen, veel love naar de mensen die stemmen ❤️

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu