✨88

1K 62 17
                                    

"Wij gaan nog deze week scheidingspapieren regelen" Mijn ogen worden groot.

"Vergeet het maar" zeg ik zelfverzekerd.

"Imane jij beseft niet wat hij heeft gedaan hè" zegt hij.

"Hij heeft niets gedaan. Ik ben net getrouwd met hem en dan moet ik scheidingspapieren regelen haha je bent echt grappig, broer!" Zeg ik.

Toen was hij stil. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 13u is.

Wij zijn aangekomen. Faisal pakt mijn bagage. Geïrriteerd kijk ik voor de deur. Ik bel aan.

Soraya deed de deur open.

Ze gaf mij een knuffel. Ik knuffelde haar terug.

"Wat is er met je?" Vraagt ze.

"Ik vertel je subiet!" Zeg ik.

Ze zag de bagage.

"Oh nee ga je scheiden!" Zegt Soraya met grote ogen.

"Wel nee!" Zeg ik.

"Uh jawel!" Hoor ik Faisal op de achtergrond.

"In je dromen!" Zeg ik tegen Faisal.

Hij komt naar me en geeft me een duwtje.

"Jij moet niet graaf praten, ik ben je grote broer en ik bepaal wat je moet doen!"

"Ja je hebt gelijk. Maar ik ga niet scheiden van Amine. Jij weet niet hoe het voelt om zomaar te scheiden van iemand waaraan je gehecht bent omdat je het woord 'liefde' niet eens kent" zeg ik boos.

Ik ga naar boven. Ik huil het uit.

Soraya komt de kamer binnen. Ze knuffelt me.

"ik geloof er ook niets van dat Amine iets in je drankje heeft gedaan!" Zegt ze.

"Faisal had me het verhaal net vertelt" zegt ze er nog bij.

"Ik wil nu meteen naar Amine. Iets zegt me dat er iets is met hem!" Zeg ik zachtjes.

"Ga! Je kan nu toch al gaan." Zegt Soraya.

"Maar pas op dat je niet betrapt word door Faisal." Zegt ze ernog bij.

Ik pak mijn gsm en oortjes. Ik neem mijn buskaart mee, enz. Ik ga naar beneden en doe mijn schoenen voorzichtig aan.

Ik zag dat Faisal tv keek.

Ik doe de deur open en doe hem voorzichtig dicht.

Ik ga naar de bushalte. Ik neem de bus en ga richting mijn huis.

Voor de deur bel ik aan.

Na lang wachten pak ik mijn sleutels en doe de deur open. Hehehe

Ik ga naar de woonkamer en zie Amine lichtjes bebloed op de grond liggen.

"AMINE!" Schreeuw ik door heel de huis. Ik loop naar hem. Ik huil het uit. Ik probeer hem zachtjes wakker te maken maar het lukt niet. Ik leg zijn hoofd op mijn benen.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu