Paar maanden later
Veel is er niet gebeurd in die andere maanden. Alleen ik en Amine wij leren elkaar veel kennen. Zelfs zijn broer is opeens lief. Mijn gips is eruit van mijn hand
Ik doe mijn ochtend routine. Ik ga naar buiten. Ik wandel naar de bushalte. TOET TOET! Hoor ik opeens achter me. Ik kijk naar achter en zie de auto van Amine. Hij deed zo'n handgebaar van 'kom'. Ik stap in zijn auto.
"Heb jij een rijbewijs" vraagt Amine.
"Uhm nope" antwoord ik.
"Ik kan jouw auto leren rijden"
"Haha zot dan eindigen we in een accident en komt er op het nieuws 'vrouw die zwart rijd heeft auto-ongeluk' "
"Hahaha"
-
Aangekomen op school ga ik naar Sakina. Amine ging naar zijn eigen vrienden. "Ewa ik zie dat jij en Amine beste vrienden zijn" hoor ik haar zeggen. "Haha nee we zijn gewoon vrienden die veel met elkaar lachen" anwoord ik. "En vrienden die gevoelens hebben voor elkaar" zegt Sakina met een grijns op haar gezicht.
"Hoe kom je daarbij" zeg ik. "Paar maanden geleden vroeg hij aan mij voor jouw telefoonnummer. Kijk ik laat u zien. "
Ze pakt haar gsm en laat die chat zien ⬇️⬇️"Ow zo wist hij mijn telefoon nummer" dacht ik in mij eigen. "Vond je het erg dat ik het aan hem gaf?" Vraagt ze. "Tuurlijk niet maar volgende keer moet je eerst toestemming vragen debiel" antwoord ik lachend. "ZoWieSo" antwoord Sakina. TRIIINNGG.!
We gingen naar de lokaal. Ik ging naast Sakina zitten. Amine zat vooraan helemaal alleen. "Oke Uhm mensen jullie.. krijgen een nieuwe collegaatje bij" zegt de docent op een kinderachtige toon. "Meisje of jongen" hoor ik Amine vragen aan de leerkracht. Phal baby shower ofs. "Het is een meisje van jullie leeftijd natuurlijk" antwoord de docent weer op een kinderachtige toon. "Oke praat normaal" hoor ik Sakina zeggen. Ik schiet in lach.
Klop klop! "Ooh... wie is daar?"
"Sinterklaas a sahbi" antwoord Amine.
Ieder schiet in lach. De deur gaat open en we zien onze nieuwe leerling.
Ze keek ons allemaal vies aan. "Oke Uhm Nadine vertel meer over jezelf" zegt de leerkracht.
"Uhm.. nee waarom zou ik. Wat gaat jullie dat aan" antwoord ze bot. "Uhm oke ga dan daar vooraan zitten. Naast Amine" zegt de docent kwetsend.
Het gezicht van Nadine ging opeens van een vieze naar een blije gezicht. Ze stapt heupwiegend naar Amine. Ze bleef hem staren. Amine keek haar raar aan. "Haii ik ben Nadine" zegt ze met haar kauwgom in haar mond waar ze overdrijft op kauwt. Phal een koe ofs.
"Ik mag haar nu al" hoor ik Sakina sarcastisch zeggen. Ik knik. Nadine probeert Amine aan te raken op zijn schouder. Deze meisje is niet 100. "Wat doe jij" zegt Amine met een opgetrokken wenkbrauw. "Uhm ik wou ... Uhm je had een spin op je schouder" hoor ik haar zeggen. Zij is next level man. 🤦🏽♀️
Amine draait zich om en kijkt naar me en schenkt een glimlach naar me. Om te laten zien dat ik 'zehma' van hem ben. Nadine draait zich om en kijkt me vies aan. Ik zweer ik ga subiet slipper op haar hoofd gooien als zij zich niet gedraagt. Ik gun Amine een glimlach en negeer die Nadine.
-
De bel ging. Iedereen vliegt naar buiten. Ik sta op en neem mijn tijd om mijn tas in te laden. Nadine komt onze kant op. "Dus jij ... hebt relatie.... met mijn ... boy" zegt Nadine terwijl ze kei hard als een koe eet met haar kauwgom. Het liefst wil ik haar kapot zien dus ik knikte. "JA AMINE IS VAN MIJ" zeg ik een beetje hc terwijl ik met mijn wenkbrauw naar boven en beneden beweegt. Ik kijk achter en zie dat Amine mij verbaasd kijkt. Oh neee!!! Heeft hij me gehoord!!!
Omg Amine heeft het gehoord. Wat zal hij doen. Bij de 10 likes komt er nog een deel vandaag. Dus stem op deze deel. ❤️ en zouden jullie mij ook volgen zou leuke zijn! ✨
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...