✨96

581 39 15
                                    

Faissal stopt meteen en duwt mij op de grond.

Hij heeft de jongen knock out geslagen.

"Als ik vecht moet jij mij met rust laten." Zegt hij boos.

"Nee! Jij moet jouw boosheid niet afreageren op vuisten en slagen. Jij gaat er niets mee bereiken!" Zeg ik snel terug.

"En daarom is de helft van deze stad bang van mij."

"Dan nog, zij moeten juist niet bang zijn van jou. Wie ben jij? Jij bent net als hun een normale mens ofn!"

"Luister als ik ruzie heb moet je jouw niet bemoeien! Saffii DAT ZIJN JOUW ZAKENS NIET! En nu oprotten" zegt hij met vurige ogen.

Zonder iets te zeggen sta ik op en ga weg van hem.

Mijn broer kan soms zoo irritant zijn!

Ik ga de winkel binnen en koop witte babyschoentjes! Ik scan ook zo een minidoosje. Daar kan ik mijn test in bewaren.

Ik neem er 1 en ga naar de kassa.

Ik betaal de schoentjes en de doosje en ga dan on my way to home.

Ik ben zooo blij!!! Kan niet wachten om zijn reactie te zien!!!

Aangekomen thuis maak ik de verassing klaar. Ik zoek nog snel een schoenen doos.

Ik neem een schoenen doos van nike en steek de witte babyschoentjes erin. Dan neem ik de test en steek ik die in de kleine doosje die ik had gekocht. Die steek ik ook in de doos.

Dan verpak ik de schoenen doos in een zwarte kaftpapier. Dat was de enige wat ik vond in huis.

Nadat ik dat allemaal heb gedaan steek ik de doos in een kast. Nu wachten tot Amine thuis komt. Hij is niet thuis.

Er word aangebeld. Met volle blijheid loop ik naar de deur. Ik doe hem open en zie dat het Nadine is.

"Ugh jij!" Zeg ik op een speelse manier.

"Oh ben je niet blij om mij te zien?!!" Speelde Nadine mee.

"Tuurlijk wel!" Zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef.

"Nee ik dacht dat je Amine zou zijn. Ik heb de verassing gemaakt!" Zeg ik blij.

"Auhww!"

"Maar hoe gaat het met je?" Vraagt Nadine.

"Hamdoulilah, ik heb me nog nooit zo blij gevoelt" zeg ik.

"Ik hou ervan om je zo te zien."

We gingen naar de woonkamer en hadden wat gepraat en gelachen.

Na een 2 tal uurtjes kreeg ik een bericht van Amine.

Amine: maak je klaar, ik kom je binnen 10 minuten halen. We gaan naar mijn ouders💞

Ik antwoordde met 'oke isg 💗'

"Bon, Imane ik ga je laten. Als er iets is ofs stuur me dan directtt!!! Saf?"

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu