Ik hapte naar wat lucht.
Ik wou er nog iets op tegen zeggen maar werd door onderbroken door mijn gehoest.
"Met je theedoek op je hoofd" zegt ze lachend. Het leek alsof zij Selma was. "Luister, ga je rascistische doen voor je eigen geloof" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
Ze duwt me kei hard. Ik deed mijn schoen los en sloeg haar er mee. Ik voelde me 'yema'. 😂😂😂
De docent deed de raam open. "IMANE JE ZOU HAAR NAAR SECRETARIAAT BRENGEN" schreeuwt de docent. Ik probeer mijn lach in te houden. "Ja, ze mishandelt me meneer." Zegt Nadine snikkend. Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw
"Jij bent de persoon die begon, wat praat je" zeg ik terwijl ik haar vies aan kijk. "Meneer, ze heeft me echt pijn gedaan" zegt ze schijnheilig. "NOU EH NADINE KOM JE DAN NAAR BINNEN EN
IMANE GA JIJ MAAR NAAR SECRETARIAAT" schreeuwt de meneer. Ik kijk hem met een open mond.Hij heeft alleen gezien dat ik haar sloeg met een schoen maar niet wat Nadine met mij heeft gedaan. Ik ga niet naar secretariaat. Ik blijf gewoon hier staleren. Als ik buiten word gezet voor iets dat ik niet verdien dan moeten ze toch niet verwachten dat ik naar secretariaat ga.
Pp Amine
Nadine komt de klas binnen. "Die Imane heeft me echt pijn gedaan" zegt ze schijnheilig. Imane zou dit niet doen zonder een reden. "Nou Uhm ga maar terug op je plaats zitten" zegt de docent. Ik leg zo snel als ik kan mijn rugzak op die stoel waar ze normaal zit. Zij gaat niet naast mij zitten.
"Doe je tas weg" zegt ze arrogant.
"Ga lekker ergens anders zitten"
"Maar ik zat daarjuist ook naast jouw"
"Ja en nu zit mijn tas hier, zie je dat niet"
"OOH AMINE WAAROM DOE JIJ EN IMANE TOCH ZO MOEILIJK TEGEN HAAR" schreeuwt de leerkracht.
Ik kijk hem vies aan. Wat is zijn probleem? Ik laat mij deze keer doen maar volgende keer ga ik mij niet laten doen door hem. Ik pak mijn rugzak en leg hem op de grond.
Pp Nadine
Met woede legt hij zijn rugzak op de grond. Ik ging op de stoel zitten. Ik ruik zijn heerlijke geur. Echte perfecte mannengeur.
Ik bleef hem staren. Mijn ogen konden gewoon niet wegkijken. Zijn gezicht is zo mooi. Ik ben echt blij dat ik in deze klas zit. Alleen die Imane Ugh! Ik ga Amine van haar afpakken.
Wie denkt ze wel niet dat ze is. Amine word voor mij. Ik ga er alles voor doen. "Nadine pak je werkboek" hoor ik de docent zeggen. "Ik ga bij Amine kijken" zeg ik.
"Nee Kowed! Jij hebt je eigen boek toch" antwoord Amine. Haha hij kan echt grappig zijn. "Nou Amine alstublieft laat Nadine met je meekijken" vraagt de docent smekend. Mm ik mag hem nu al.
Amine schuift zijn boek in het midden van de bank. (Die zin klopt niet maar jullie begrijpen me wel 😂)
Pp Amine
WJw deze les geeft mij jnoen!!!! Vooral die Nadine en die leerkracht. Ik schuif mijn boek naar het midden van de bank. Nadine komt dichterbij. Ik ga naar achter. Wie denkt ze dat ze is.
Tfoe man!Mijn gedachtes gingen naar Imane. Wat ze daarstraks allemaal zei. "JA AMINE IS VAN MIJ" hoorde ik haar zeggen tegen Nadine.
Zij heeft ook gelijk. Zij is van mij en ik ben van haar 😉. Ik word onderbroken door de bel.
TRIIIIINNGG!!! Eindelijk ik vlieg naar buiten. Alsof ik thunderman ben. "Thunderman vliegt weg" dacht ik in mij eigen.
Ik zag Imane op de bank slapen. Standaard zij! Als zij. buiten word gestuurd gaat ze gewoon op een bank slapen. Ik zie Sakina op haar springen. HAHAHAHAHAHA!
Ik ga daarna naar mijn vrienden.
Pp Imane
Ik word wakker door Sakina die op me sprong. "Eh laat me slapen" zeg ik geiriteerd. "HAHAHAHA ga je slapen op een bank in school" vraagt Sora lachend. Ik sta onmiddellijk op.
Ik kijk om me heen en zien inderdaad mensen van mijn leeftijd of ouder. Aja ik herinner het me weer! Ik werd buiten gestuurd door die vuile Nadine. Ze gaat nog zien.
-
De bel ging dus ging ik zo snel als ik kan naar de lokaal. Ik was de eerste dus ik koos snel waar ik wou gaan zitten. Amine komt de lokaal binnen.
"Amine kom hier naast mij zitten" zeg ik.
Ik zie hem glimlachen. Hij komt naast me zitten.
"Ik zweer dankje man, anders kwam die dikzak naast mij zitten" zegt Amine opgelucht. Ik knik en begreep hem. Nadine keek ons gelijk jaloers. "Jij gaat nog zien" zegt ze met een duivel gezicht.
-
Mijn moeder schept eten voor me. I love her 😍😍!
"Imane?" Vraagt men moeder
"Ja?" Antwoord ik.
"Je school belde me daarjuist!" Antwoord ze streng.
"Oh yema hoe vaak heb ik je gezegd dat je die nummer moet blokkeren, ze gaan je blijven bellen voor geen reden" antwoord ik terwijl ik mijn hand op mijn voorhoofd zet.
"Hoezo slaag jij een meisje, met een schoen?" Vraagt ze.
"Wat moeten die leerkrachten over me denken, hoe ik jouw heb opgevoed" zegt mijn moeder streng in Berbers.
"Yema je hebt me toevallig ook opgevoed met chinklas" grinnik ik.
"En trouwens die meisje heeft eerst iets ergs gedaan" zeg ik er nog bij.
"Imane je teleurstelt mij, zometeen pak ik chinkla en ga ik je nadoen wet jij met die meisje hebt gedaan" zegt ze sarcastisch. Ik probeer mijn lach in te houden. Soraya kijkt me verbaasd.
Gelukkig is Faisal hier niet. Anders zou het anders aflopen toch?
Ik besloot om morgen even naar mijn vader te gaan. Omdat ik hem een lange tijd niet heb gezien. Ik maak mijn tas voor morgen.
TIINNGG!!
Ik pak mijn gsm en kijk wie me stuurde. Het is Nadine!!!
Ik kreeg kippenvel toen ik las "zelfs je moeder zal je haten"
Zal Imane reageren!? Hoe zal ze reageren?!!!!
Hier een nieuwe deeeeellll ✨❤️
Pff nog 3 dagen en deze vakantie is klaar en terug naar school!!!! 😩😫Deze vakantie was ook echt doedd! Het regende hier alleen maar enz
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomantikImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...