✨23

1.5K 85 15
                                    

"Wat zit er in die zak" vraagt Sakina.

"Ow gwn parfum voor mij en Amin.... Uhm"

"Voor jou en" Grinnikt Sakina.

"En voor Amine"

"Ooh super schattig, volgende keer koopt hij voor jouw een trouwring" hoor ik Sakina zeggen ik geef haar een klap. "Focus jij je maar op jouw Samirtje." Lachte ik.

"Ik zie echt dat jullie een stel gaan worden" hoor ik Sakina zeggen verliefd zeggen. "Wel nee, wie wilt er nou mij. Hij verdient beter" antwoord ik. "Zeg dat nog 1 keer en ik hak je tenen eruit" dreigde ze mij om te spelen. Ik schiet in lach. De bel ging. We gingen naar de les.

"Jullie krijgen jullie testen van vorige week terug, de helft is gebuisd" zegt de docent teleurstellend. Zij komt naar mij. "Goed zo, blijf zo doorgaan" zegt de docent terwijl ze me de test geeft. OMG ik heb een 8,4/10. Ik kijk naar Sakina. "Pff ik ben gebuisd" zegt ze verdrietig. Mijn glimlach verscheen naar een medelijdend gezicht. "Hahaha grapje, ik heb een 7/10" grijnsde Sakina. "Ga volgende keer acteren bij samhini (beni affet)" zeg ik. "HAHAHAHAHA" hoor ik haar lachen en zo ging de hele schooldag alleen maar lachen met Sakina.

-

School is net uit. Ik heb nog met Amine afgesproken. Ik ben benieuwd wat hij gaat vinden van zijn nieuwe parfum. Uit de verte zie ik Amine. Hij komt naast mij zitten. Oke zal ik het nu geven. Nee ik denk dat het niet nu de perfecte moment is. "Uhm we zijn al bijna klaar met de project" zegt Amine. Ik knikte maar wat. "Uhm Amine ik heb iets voor je"
Amine kijkt me vragend aan. Met mijn ene hand pak ik het doosje van mijn tas. Ik geef het aan hem. Hij doet de doosje open. Wanneer hij het open heeft gedaan doet hij zijn hand voor zijn mond. "Imane, dit wou ik al superlang, hoe wist je dat ik dit wou"

"Ow ik hadt maar wat gepakt"

Hij geeft mij een knuffel. Wat best raar is maar aan de andere kant voelde het wel vertrouwbaar. Ik ruik zijn heerlijke mannengeur. Hij maakt zich snel los van de knuffel. "Ow sorry, ik ben gwn zo blij dat je voor mij deze parfum heb gekocht"zegt hij. Mijn wangen branden een beetje rood. Ik kijk naar de andere kant zodat hij mijn rode wangen niet kan zien.

"Weet je, je bent nog nooit zo lief geweest"

"Jah, ik weet niet waarom ik zo stom tegen je deed wollah ik ben echt raar man, hoe kon ik jouw leven verpesten"

"Maakt ni uit, is verleden toch"

Hij kijkt met volle trots naar zijn parfum. Ik blijf hem staren. Hij is zo knap en een goede man. "Ik betaal al die geld nog terug" zegt hij. "Nee zot" antwoord ik. "Jawel, deze parfum kost faking 120 euro, met dat geld kon je iets voor je zelf kopen" zegt hij een beetje boos. "Dan betaal ik u ook terug met mijn tas" zeg ik. "Nee, ik heb die tas gekocht voor een reden. Deze parfum verdien ik niet na alles wat ik je heb aangedaan"

"het is al gebeurd, ga niet stressen voor verleden maar naar de toekomst" zeg ik. Toen was hij stil. Daarna gingen we verder met de project. Het begon al donkere te worden. De zon was al bijna onder.

Pp Amine

Ik zie aan de hoofd van Imane dat zij naar huis wilt gaan aangezien het bijna donker is. "Uhm ik denk dat het zo wel genoeg geweest is" zeg ik. Ze knikt. "Morgen gaan we verder" antwoord ze. Ze pakt haar in en ze neemt afscheid van me en gaat weg. Ik ging ook inneens weg.

Pp Imane

Het begint een beetje koud te worden. Ik kijk naar de lucht. Pff ik heb echt schrik om alleen naar huis te gaan om 19u58. Als het zomer was zou ik met gemak gaan maar nu in de winter. NO MAN!!!

Ik sta alleen aan de bushalte. Er komt een dronken man naar me toe. "1..2 3.. 4 hoedje.. v..van p..p.. papier HHAHAHA" zegt hij. Ik ga naar achteren. Hij komt dichter bij me. Ik loop snel weg. Ik weet niet waar als ik maar veilig ben. "Niet.. w..weg .r..rennen!" Hoor ik hem schreeuwen. Ik kijk achter me. Hij loopt achter mij aan. Ik pak mijn gsm snel en bel mijn stiefbroer. Hij neemt niet op.

I hate schoolll!!!!! Maar deze week gaat nog een leuke week zijn want we gaan uitstappen doen en woensdag i didn't have school!!! Dus ga ik nog deeltjes maken voor deze verhaal ❤️❤️❤️❤️

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu