Vol verbazing kijk ik naar zijn groene ogen.
Hij heeft voor mij een nieuwe tas gekocht. Deze!
Zelfde merk. "Waarom kocht je een nieuwe tas voor me" vraag ik. "Omdat ik je vorige heb verpest en ik voelde mij zo schuldig dus kocht ik een nieuwe voor je" antwoord hij. Tranen komen weer op. Hij heeft voor mij een nieuwe tas gekocht terwijl hij me haat. Ik bedek mijn hoofd zodat hij niet ga zien dat ik huil. Nog nooit is hij zo lief geweest. Ik begin hem te mogen.
Ik pak een zakdoek papier en verwijder de tranen op mijn gezicht. "Mohiem over die project" hoor ik Amine zeggen. Ik kijk hem aan. Zijn gezicht verandert in een verbaasde gezicht. Oh nee die zakdoek papier heeft ook mijn foundation verwijdert. "Wat is er gebeurd met... je gezicht" zegt Amine moeilijk. Ik kijk naar de grond. Zou ik het hem zeggen. Waarom niet. Ik besloot om hem alles te zeggen. Het was voor mij moeilijk.
Zijn reactie na mijn verhaal heeft mij geraakt. "Wtf, wie zijn die meisjes" hoor ik hem schreeuwen. "Rustig, Achraf heeft hun al aangesproken" antwoord ik. "nee wtf die moeten u niet aanraken vieze wijven"
"Imane"
"Uhm ja"
"Je bent oprecht een perfect meisje, blijf hoe je bent. Je bent een sterke meisje. Het spijt me van alles wat ik je aandeed en ik snap wel als je mij niet wilt vergeven"
"Amine?! Natuurlijk vergeef ik je, je hebt voor mij een tas gekocht die je niet hoefde te kopen"
"Tuurlijk wel, kijk wat ik met je vorige tas heb gedaan. Je hebt die gekregen van je nicht. Achraf heeft me alles verteld"
We kijken elkaar aan. Mijn ogen verdrinken bij die van hem. Zijn ogen zijn zo mooi. Zijn gezicht toverde 1000 vlinders in mijn buik.
-
Ik ben net thuis. Wat was vandaag een mooie dag. Ik heb een nieuwe tas gekregen van Amine. Hij heeft spijt. Achraf die voor mij opkwam. Kan de dag nog beter zijn. Tring tring! Mijn gsm gaat. Ik kijk. Het is mijn moeder! Ik neem op.
"Benti, hoe is het met je"
"Yema het gaat goed alhamdullah en met jouw en de family"
"Alhamdullah alles gaat goed"
"Hoe is het met gherie Hamid"
"Hij wordt steeds zieker en zieker"
Ik was stil. Mijn hart was stil. In sha allah komt alles goed.
"En wat heb je allemaal gedaan"
Toen hadden we gekletst.
Na 1u38 heb ik afscheid genomen. Ik deed wat dingens voor school. Ik maakte eten.
-
BEEP BEEP BEEP!!! Geschrokken doe ik mijn alarm uit. Ik kijk hoe laat het is. Ik doe mijn ochtend routine. Vandaag deed ik dit aan.
Ik doe mijn schoenen aan en doe de deur open. Ik zie opeens Selma.
Hier nog een deeltje voor vandaag. Kijk hoe lief ik ben 😂 don't forget to stemmen en tot de volgende deell❤️❤️❤️
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...