✨18

1.5K 103 1
                                    




Ik wou iets zeggen maar hadt het energie niet. Ze liepen weg en lachten mij uit. Ik kreun van het pijn. Mijn bus is gekomen. Met de zwakte rond heel mijn lichaam loop ik naar de bus. De buschauffeur kijkt me raar aan. Ik geef hem een blik zodat hij snel wegkijkt.

Ik ga op een plaats zitten en ga richting de ziekenhuis. Mijn hand voel ik niet meer. Mijn ogen zijn geconcentreerd op de weg.

-

"Mevr Imane El..... uw heeft een breuk in uw arm, hoe is die gekomen" zegt de dokter. "Uhm.. ik ben kei hard gevallen bij de trappen" lieg ik snel. "U moet 2 weken met gips lopen rond u hand". Ik knik. Zij doet de gips op mijn hand.

-

Aangekomen thuis. Loop ik naar de badkamer. Ik kijk naar de spiegel. Met mijn grote mond kijk ik ernaar. 1 grote blauwe plek, meer een paarse plek op mijn voorhoofd. Onder mijn ogen is er een rode wond. Mijn lippen zijn opgezwollen en paars. Op mijn wangen heb ik ook nog blauwe plekken. Dit is al de 2 de keer in deze maand dat ik zoiets meemaak.

Ik verzorg ze snel. Ik verricht de woedoe en haal al mijn gebeden in. Na het bidden kijk ik op mijn gsm. Het is 18u. Over een half uur zou Sakina komen. Ik besloot om cheese macaroni te maken. (My fav food😍)! Het duurde maar 20 minuten. TRIIIIINNGG!!! De deurbel ging. Ik doe hem open en zag Sakina. Ze kijkt me met grote ogen. Ze steunt haar hand op haar lippen. "Imane wat is er gebeurd" vraagt ze trillend. Ik liet haar naar binnen en vertelde heel het verhaal. "Wtf die Selma gaat morgen zien" zegt Sakina boos. "Niemand mag jouw aanraken" plakte ze er nog bij. Ik pak 2 borden en doet er bij elk een groot stuk cheese macaroni. Ik geef haar een bord. "Je hoefde niet te koken, je moet uitrusten Met je gebroken hand" zegt Sakina serieus. Ik kijk met een opgetrokken wenkbrauw. "Ik heb toevallig nog een hand vrij" zeg ik.
Na het eten keken we films en aten we nog snoep chips pizza enz.

-

23u58! We doen onze avond routine. Ik pak een matras en leg hem naast mijn bed. Sakina komt de kamer binnen. "Omdat jij de gast ben mag je op mijn bed slapen" zeg ik met een glimlach. "Haha sike, omdat jij een gebroken arm heb mag jij op je eigen bed slapen en ik slaap liever op een matras" antwoord ze. Na 18394829 jaar discussiëren won Sakina. Dus ging ik op mijn eigen bed slapen. Ik doe mijn ogen rustig dicht en val direct in slaap.

-

TUT TUT TIT TAT! Ik doe mijn ogen open. Ik doe de wekker uit met mijn 1 hand. Ik kijk naast mij en zie geen Sakina. Ik sta op. "Sakina!" Schreeuw ik door heel het huis. Ik hoor geen Sakina. Ik pak mijn gsm en bel haar. Ik lucht op wanneer ik hoorde dat ze opnam.

"Hey Sakina waar ben je"

"Ik ben op school, ja ik ben er vroeg want ik heb voorblijven omdat ik vaak te laat kwam"

"Waarom maakte je mij dan niet wakker, kon ik nu ook bij jouw zijn"

"Haha nee schat ik dacht dat je beter kon uitrusten, ow ik ga je laten ik moet iemand aanspreken"

Daarna hangde ze op.

Pp Sakina

Ik zag Selma en haar groep. Toen ik hun zag kwam de gedachtes weer. Ze sloegen mijn best friend. Ze gaan terug zien. Ik loop naar hen. Ze glimlacht naar me. Ik kijk haar vies aan. "Wat kijk je zo vies" zegt ze. "Omdat je vies bent kijk ik vies, en waarom sloegen jullie Imane" zeg ik. "Omdat ze dat verdiend" ik duw Selma. "Ze verdient dat helemaal niet, jullie verdienen dat" ze duwt me terug.

Achraf komt naar ons toe rennen. "Eh mijn vriendinnetje niet aanraken" schreeuwt hij tegen me. Ik kijk hem verbaasd aan. "J..je vr.. vriendinnetje is Selma" aarzelde ik. "Ja waarom, problemen mee?!" Antwoord hij. "Wat voor een meisje is dat" "eh hoe praat je over haar" schreeuwt hij terwijl hij mij een duw geeft. Zijn vrienden komen erbij. "JA JE HEBT MIJ GEHOORD, DIE VUILE SELMA HEEFT IMANE GISTEREN MISHANDELT" schreeuw ik. Samir kijkt verbaasd. "Zehma ik geloof dat" zegt Achraf boos. Selma kijkt onschuldig.

Even later komt Imane. Achraf kijk met zijn open mond en loopt naar haar. Zijn vrienden volgen hem. Selma kijkt verbaasd. Verbaasd dat haar 'vriendje' naar haar vijand toe rent.

Eindelijk weekendddd!!!!  ✨🎉🎉  deze week duurde echt lang vind ik, mhm vergeet niet te stemmen en tot de volgende deel. ❤️❤️

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu